12 apr. 2013

Întrebări și răspunsuri 12.04.2013 (3)


Referitor la articolul 253.  Se poate titulariza in baza acestui articol si suplinitorii calificati care au sustinut examenul in luna noiembrie 2012? Aici ma refer la cei care au fost angajati la 15 septembrie 2012 pe perioada determinata si au sustinut examenl in termen de 60 zile.Va multumesc anticipat .Mentionez faptul ca nu sunt in aceasta situatie insa, cunosc un asemenea caz!

Examenul de care vorbiți nu este un examen de titularizare și prin urmare nu dă dreptul la obținerea unui contract pe perioadă nedeterminată conform art. 253.

Bună dimineaţa, pentru a mă titulariza în baza articolului 253, trebuie să am gradul definitiv?

Trebuie să aveți gradul definitiv sau să susțineți examenul pentru definitivat în anul 2013.

Sunt pensionară din 2008, am plătit şi plătesc în continuare cotizaţie la sindicat  şi trebuie să primesc banii pentru tranşele de vechime. Am înţeles că plata sumelor se va întinde până în 2016. Soţul meu a murit  în 2008 şi primeşte "drepturile" cuvenite pentru când era în viaţă tot după aceiaşi  planificare.Întrebarea mea este următoarea: oare nu se poate face nimic ca măcar pentru cei decedaţi să  li se dea suma odată?  Sindicatul nu poate pune în discuţie această problemă? Câte persoane pot fi în această situaţie?Este  cea mai mare ofensă adusă dascălilor, sub pretext că nu sunt bani, când noi vedem la televizor cum aleşii poporului "îşi bat joc de banii noştri".

Din păcate legea de eșalonare a drepturilor salariale obținute în instanță nu permite acordare lor într-o singură tranșă nici pentru persoanele decedate.

V-am contactat si in 2011, in legatura cu o restrangere de activitate la fizica.De atunci ma lupt sa obtin catedra de fizica de la Colegiul A.T.Laurian care, a fost vacantata in anul scolar 2012-2013,dupa ce am dovedit prin memoriile inaintate la ISJ si Minister ca, aceste ore existau si la momentul restrangerii mele din 2011.(nefiind vacantate am luat post la Dorohoi).Instanta ,atat pe fond cat si la recurs a respins actiunea prin care am cerut titularizarea pe aceasta catedra ,pe motiv ca orele de fizica din care este constituita aceasta catedra sunt ore optionale .  La dosar am anexat proiectul planului de incadrare de la colegiul A.T.Laurian pe anul scolar 2012-2013, din care a rezultat vacantarea a 2 catedre de fizica ,  una a fost ocupata tocmai prin restrangere de activitate ,fara sa se specifice ca aceste ore sunt de CD(curriculum diferentiat)sau ore optionale,de care se leaga cei de la inspectorat si cei de la instanta,fara sa tina cont de metodologie 

Formulați un memoriu în care să explicați în detaliu situația dvs. și pașii pe care i-ați urmat și trimiteți-l la MEN. Nu aveți nimic de pierdut.

Am absolvit Univ.A.I.CUZA ,FACULTATEA DE FILOSOFIE in 1998.lucrez in invatamant predand discipline socioumane Am participat la titularizare de vreo 5/6ori obtinand intotdeauna note peste 7,insa nu am reusit sa ma titularizez caci nu au fost posturi,spre nenorocul meu. Nu stiu care sunt conditiile articolului 253 in cazul meu,caci eu predau la 2 scoli disciplinele socioumane,am obtinut 8,70 la titularizarea din 2010 la filosofie si logica si argumentare,am toate gradele didactice insa probabil nici pana la pensie nu ma voi titulariza la cele 2 scoli unde functionez s/au scos ore de  filosofie si logica si argumentare,insa viabilitatea 1 an,momentan, mai mult de atat am o colega care a avut catedra anul trecut la 3 scoli,a luat 8.30 la TITULARIZARE in acelasi an 2010 si a predat logica si filosofie,sociologie,psihologie. am niste intrebari;  cum te poti titulariza cu art 253 in cazul meu,daca eu am mers pe continuitate anul acesta si nu am fost la sedinta publica,daca orele avute in prezent nu sunt numai din specialitatea pe care am dat examen. va rog sa imi spuneti cam cum se face titularizarea intr/un caz ca al meu cu acest articol.

 Conform Metodologiei, pentru a vă putea titulariza în baza art. 253 trebuie ca postul să aibă viabilitate de 4 ani, să fie complet, să nu aibă mai mult de 4 ore de opționale, să fie obținut în ședință publică, iar concursul de titularizare la care ați luat notă mai mare de 7 și în baza căreia ați obținut postul pentru anul școlar 2012-2013 trebuie să fi fost susținut în specializarea postului.

Sunt invatatoare (al doilea an in invatamant) la clasa pregatitoare in baza notei de la examenul de titularizare din anul 2012 de 8,46  pe un post de suplinitor calificat. Problema este ca, am fost repartizata pe un post rezervat, desi, in ordinea mediilor, eram prima, ocupam un post vacant, iar cea care a luat nota mai mica decat de mine, a fost repartizata pe un post vacant, explicandu-mi doamna presedinta de comisie ca nu este nicio diferenta. Acum vreau sa stiu ce e de facut? Cum pot cere continuitate  la suplinire pe un post rezervat? E posibil? Sau pot lua continuitate pe alt post din cadrul unitatii de invatamant, avand in vedere ca s-a produs o greseala? Ce trebuie sa fac? Trebuie oare sa merg la Inspectorat? Sper ca nu voi avea de suferit inca un an din cauza greselii altei persoane.

Puteți beneficia de continuitate dacă postul este în continuare rezervat.

Sunt profesoara de 7 ani si am si eu o intrebare: daca la concursul national de titularizare din 2009 am luat nota 7, 90, pe postul de comert, dar in 2012 am luat nota sub 7, ma pot titulariza conform articol 253, cu nota 7, 90, pe postul de comert?

Este necesar ca postul pe care vreți să vă titularizați să îl fi ocupat, în ședință publică, în anul 2012-2013 în baza notei din 2009.

Sunt profesor suplinitor, debutant, in primul an de invatamant . Am participat la concursul de titularizare din 2012, la care am obtinut nota 9,30. Postul pe care sunt incadrat in acest an a fost dat viabil 4 ani. As avea acordul CA, care mi-a acordat si continuitate pe post in luna ianuarie. Fiind in primul an de invatamant, am fost convins ca definitivatul il pot da doar in al doilea an lucrat. Am inteles ca a aparut in decembrie un ordin al ministrului prin care se aduce la cunostinta ca si profesorii aflati in primul an de invatamant se pot inscrie la definitivat. Eu nu am stiut de acest ordin. De la scoala mi s-a spus ca nu a aparut pe forumul directorilor. In acest caz, noi cei care am luat note mari la concurs, nu putem fi titularizati conform Art. 253, deoarece se transmit ordine fugitive, de care trebuie sa beneficieze doar anumite persoane. In februarie a comunicat dl ministru cum ca acorda drepturi egale participantilor la concursul de titularizare din 2012. Daca e nevoie sa am definitivatul, sau macar sa fiu inscris pt concursul de definitivat.....care sunt conditiile egale? Toti cei care au reusit sa se inscrie la definitivat, pt simplul motiv ca sunt inscrisi, pot fi titularizati pe perioada determinata, pana isi vor sustine examenul de definitivat. Daca il promoveaza devin titulari pe perioada nedeterminata, daca nu il promoveaza raman oricum titulari pe perioada determinata.....Avantaj ei, indiferent ca au luat la titularizare nota 7........Pt cei aflati in primul an, avand note mari la concursul de titularizare, nu exista nici o sansa sa fim titularizati conform art. 253 sau a unui al articol de lege?

Conform legii fundamentale, nu se poate invoca necunoașterea unui ordin de ministru sau a altui act normativ. Acestea se publica in Monitorul Oficial. Din păcate, dacă nu sunteți înscris la definitivat nu puteți beneficia de titularizare anul acesta, în baza notei de anul trecut.

Sunt titulara la un liceu si as vrea sa particip la etapa de pretransfer pt. a ma muta la o scoala generala.Mi-am depus dosarul la 2 scoli care au publicat posturi vacante, viabile pe 4 ani, iar de la una am primit raspuns ca am punctaj mai mic decat prima clasata, nestiind care sunt aceste punctaje, desi ei au scos 2 posturi, unul vrand sa-l pastreze pentru urmatoarea etapa, iar de la cealalta scoala mi s-a dat raspunsul ca, conform articolului 28 din metodologie, ei au dreptul de a-si alege modalitatea de ocupare a postului, ca vor sa titularizeze pe cineva cf, art. 253 si ca eu nu ma incadrez.Vi se pare corect?Ce este de facut pt ca maine e sedinta publica?

Puteți doar să contestați deciziile și să vă adresați instanței de contencios administrativ.

Va aduc din nou la cunostintă situatia mea:
- singurul dosar depus la unit scolară, complet, punctaj 60,10.COMISIA DE MOBILITATE PROPUNE CA-ului ACORDAREA PRETRANSFERULUI.
- 4 catedre vacante
NU AM OBTINUT ACORD DE PRETRANSEFR, IAR ISJ NU FACE NICIUN PRETRANSFER FARA ACORD CHIAR DACA AU POSIBILITATEA CONF ART 53 ALIN3. (in cazuri bine argumentate .........).
Am facut contestaţie la unit scolara şi nu am primit niciun raspuns.
Vreau sa merg in instanta. jutaţi-ma cu un model de plangere prealabilă.AVOCATUL POPORULUI MA POATE REPREZENTA IN INSTANTĂ?
Trebuie schimbate conditiile de pretransfer pt anul viitor scolar. DE CE SĂ AVEM NEVOIE DE ACORDUL UNIT ŞCOLARE DACĂ ARE POSTURI VACANTE?

Contestația depusă de dvs. reprezintă plângere prealabilă. Avocatul poporului nu vă poate reprezenta în instanță,.

Sunt suplinitoare calificată la Grădiniţa cu Program Normal Pir.In anul 2009 am obţinut nota 7 la titularizare.Titulara pe a cărui post am predat s-a transferat la o alta scoala.Comform articolului 253 aveam dreptul să mă titularizez pe acest post fiind vacant.Pe data de 9.04.2013  mi s-a spus că a apărut o nouă modificare a legi 253 în care anii 2008-2009 nu m-ai sunt luaţi in considerare.Chiar s-a putut întâmpla asa ceva ? Să ni se ia un drept ? As dori un sfat din partea voastra,ce sa fac ?!

Conform Metodologiei o condiție pentru titularizare în baza art. 253 este ca, cadrul didactic să fi „fost repartizat sau i s-a prelungit durata contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2012-2013, la nivelul unui singur judeţ/municipiului Bucureşti, pe un post didactic/catedră vacantă/rezervată complet(ă) pe perioadă determinată, în baza notei de cel puţin 7 (şapte) obţinută la unul din concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar de stat susţinute în specialitatea postului didactic/catedrei ocupat(e), în iulie 2011, iulie 2010, iulie 2009 sau iunie-iulie 2008, în şedinţă publică organizată până la data începerii cursurilor anului şcolar 2012-2013”.

Am  depus dosarul  la o unitate unde  se considera  ca un post vacant  va fi eliberat in sedinta publica. Nu am primi acordul, l-a primit o alta colega cu domiciliul in aceasta colega are acum acordul de la 2 unitati. In cazul in care renunta la postul de la unitatea unde si eu mi-am depus dosarul, il pot lua in sedinta publica fara accord, avand in vedere ca directorul unitatii este de accord?

 Astfel de situați numai în ședința publică se pot rezolva.

Intrebarea este  legata de cursurile astea cu credite finantate de Uniunea Europeana, eu sunt profesor documentarist, am absolvit facultatea de Limba si Literatura Romana 2005, am profesat ca prof de romana pana in 2011, intre timp am facut postuniversitarul de Profesor documentarist, am reusit sa ma titularizez de doua ori si in 2011 si in 2012 cu note foarte mari 8,85 si 9,25 pe disciplina de Profesor documentarist, sunt incadrata si platita ca profesor doar ca stau mai multe ore in scoala deservind si biblioteca deoarece deocamdata nu este bibliotecar, si totusi eu nu pot sa ma inscriu la nici un curs adresat profesorilor deoarece mi se spune ca nu sunt profesor ca nu predau, chiar acum se desfasoara in tara niste cursuri POSDRU gratuite cu 15 credite transferabile la care formatorii nu vor sa ma inscrie deoarece nu sunt eligibila, in conditile in care multi profesori documentaristi predau cursuri optionale. Va rog sa imi spuneti ce solutie avem noi sa ne perfectionam si sa ne facem numarul de credite necesare daca nu ne dau voie?

În ce privesc aceste cursuri realizate prin proiecte din fonduri europene sunt specificate reguli strice în legătură cu grupul țintă. Vă sfătuiesc să urmăriți ofertele centrelor care furnizeaza astfel de cursuri cu credite pentru a alege un curs la care puteți participa.

Sunt o educatoare care si-a depus dosarul pt pretransfer la o scoala din oras pentru un post de invatator( am dubla specializare).mentionez ca sunt titulara in acelasi oras.scoala ,la care mi-am depus dosarul,nu mi-a dat acordul pentru pretransfer,dar a dat la doua invatatoare care nu sunt titulare in orasul nostru( una dintre ele e titulara in mediul rural,iar cealalta e titulara intr-un alt oras din judet).pot merge la sedinta publica pentru a contesta aceasta situatie?
        
Hotărârile privind acordarea sau neacordarea avizului pentru pretransfer sunt definitive și se contestă doar la instanța de contencios administrativ.

În condiţiile în care nu am primit acordul pentru pretranfer în ciuda punctajului mare pot să îmi aleg post în şedinţa publică?

Aveți posibilitate să obțineți post în ședința publică.

Sunt invatator titular din anul 2003 cu nota 9,20.Anul acesta am vrut sa ma transfer pe catedra de educatie fizica si sport din localitatea de domiciliu(e sunt titular in alta localitate-in mediul rural si vreau sa ma transfer tot in mediul rural).la aceasta scoala s au depus un numar de 4 dosare ,dintre care numai eu eram cu domiciliul stabil in aceeasi localitate cu scoala,si intram la metodologie la art.52 aliniat 5 literaj,iar ceilalti profesori in specialitate dar fara domiciliu in acel sat intrau la litera g(adika dupa mine, eu de altfel avand punctajul cel mai mare),in urma C.A al scolii s a acordat tranferul altei persoane si nu mie care eram cel mai in masura sa primesc postul conform metodologiei. As dori daca pot face ceva in aceasta privinta cum as putea sa castig acest post?
Si mai am o nelamurire la alta scoala intr un sat apropiat si a depus dosarlul un profesor in specialitate ,dar care nu are definitivatul ,dar este titular din anul 2011-2012.
M ar interesa daca persoana respectiva are dreptul sa isi depuna dosar de pretransfer consimtit intre unitati ,pentru ca acolo nu am primit acordul motivandu mi se ca cau acordat celui care era in specialitate.

Conform Metodologiei de mobilitate, în ce privește acordul pentru pretransfer „Hotărârea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ este definitivă şi poate fi atacată numai la instanţa de contencios administrativ, contestaţia reprezentând plângerea prealabilă reglementată de art. 7 din  Legea nr. 554/2004 cu modificările şi completările ulterioare”.
Dacă persoana la care faceți referire este înscrisă anul acesta la definitivat poate participa la pretransfer.

Daca am participat la completarea normei didactice , mai pot participa la etapa de pretransfer ? Este o conditie sa ai norma intreaga  intr-o scoala pt a participa la transfer?

Metodologia de mobilitate obligă la acordarea sau nu a avizului. Prin urmare, directorul are obligația de a convoca Consiliul de Administrație în acest sens.

Sunt titulara pe o catedra din Bucuresti de 18 ani.In aceasta perioada mi-am depus dosarul de pretransfer in Ilfov prin consimtamantul dintre unitati.Nu am contracandidat pe post , iar punctajul meu  este mare.Intrebarea este :se poate sa mi se respinga dosarul de catre ISJ ILFOV doar pt ca am domiciliul in Bucuresti si nu in Ilfov?Conform Legii 53 ,art 3 nu ar trebui dar.....?

Dacă sunteți singura solicitantă a postului nu ar trebui să fie probleme.

As dori sa aflu daca inteleg bine ca cei care au luat note mai mari la titularizare in 2012 decat nota mea din 2009 au prioritate daca solicitam aceiasi catedra titulara (noi fiind netitulari) (dupa art. 253 din legea 2011)

Doar dacă amândoi aveți domiciliul în localitatea în care solicitați postul se iau în calcul notele, iar atunci obține postul persoana cu nota cea mai mare.

Azi am primit din partea scolii unde doresc sa ajung prin pretransfer raspunsul NU, dar conform articolului 53, alin. 3 din Metodologie as putea obtine pretransferul fara a avea acordul scolii respective. Mentionez ca vor sa tina postul pentru a se titulariza cu legea 253 o suplinitoare, pila directorului si a primarului.  As dori sa va intreb daca cele doua motive date de scoala unde doresc sa ajung sunt ,,cazuri bine argumentate".
  Citez:
1. In prezent acest post este este ocupat de o profesoara tanara, de a carei activitate este multumita atat conducerea scolii cat si parintii si elevii, pe care CA ar dori sa o titularizeze cu art. 253.
2. De asemenea s-a tinut cont de faptul ca d-nul Cucov Sebastian, dupa un an de cand s-a titularizat si-a depus actuala cerere de pretransfer ceea ce ne face sa credem de aici e posibil sa ceara alt pretransfer impotriva principiului continuitatii.
Tin sa subliniez ca nu  am contracandidat.  Daca sunt motive destul de intemeiate, care este procedura, trebuia sa fac o sesizare?

Postul nu poate fi ținut pentru a fi ocupat conform art. 253. Trebuie să participați la ședința de pretransfer organizată de ISJ, iar în baza art. 52 alin. 3 din Metodologie aveți posibilitatea să obțineți postul.

Sunt profesor cu statutul de suplinitor. In 2011 am participat la concurs si am obtinut o nota peste 7.Pe baza acestei note doresc titularizarea in cele doua scoli la care functionez in prezent. De la ISJ  mi s - a spus ca pentru acest lucru sa astept etapele de restrangere si pretransfer dupa care doamnele director sa scoata postul viabil pe 4 ani.Postul are si 4 ore de optional si din acest motiv inspectorul - resurse umane i a comunicat uneia dintre doamnele director ca nu ma pot titulariza conform articolului 253.Examenul l am sustinut la disciplina educatie tehnologica,optionalele sunt pe info(mentionez ca am si specialitatea informatica).  Va rog sa mi spuneti daca ma pot titulariza in aceste conditii si daca directorii vor acest lucru,iar inspectorul de personal nu.

Conform Metodologiei de mobilitate „În structura catedrelor vacante pentru angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată pot fi incluse cel mult 4 (patru) ore opţionale”.

Sunt profesor de lb. romana. In august 2012 am fost repartizata in sedinta publica pe 9 ore de lb. romana.Ulterior mi s-a completat catedra in scoala cu alte 9 ore de lb. romana. Deci, pana la inceperea cursurilor anului scolar 2012-2013 aveam catedra intreaga si o am si in prezent. Acest post este acum vacant. Are viabilitate 4 ani, am luat nota peste 7 la concursul de titularizare 2012, C.A. este de acord si definitivatul. Pot beneficia de titularizare conform art.253?

Eu consider că puteți să vă titularizați conform art. 253.

Sunt invatatoare suplinitor calificat cu examen de titularizare august 2012,nota 8.23.Cadrul didactic pe a carui post sunt si-a depus dosar de pretransfer ,avand sansa sa ajunga in localitatea de domiciliu. V-am mai intrebat si mi-ati spus ca ma pot titulariza pe acel post.Dar a aparut o problema pe un post vacant din aceeasi scoala-tot la clasa pregatitoare ca si mine (post care in anul scolar 2013-2014 nu va mai fi,a fost viabil doar anul acesta scolar) este detasata o  doamna care este titulara pe postul  educatoare din alta localitate ,dar din aceeasi comuna.Acum vreau sa stiu cine are intaietate :eu(ma pot titulariza conf. art. 253 pe postul pe care-l suplinesc?) sau doamna educatoare titulara in comuna?Imediat dupa etapa de pretransfer consimtit intre unitati de invatamant postul daca ramane vacant ar trebui dat pe liste pt. titularizare cf. art.253?

Persoana detașată, dacă nu mai există postul se întoarce pe postul pe care este titulară, iar dvs. dacă postul este vacant îl puteți obține conform art. 253. Problemă ar fi doar dacă postul pe care este titulară doamna este la o structură a unității de învățământ unde se găsește postul vacant.



Mentionez ca toate raspunsurile reprezinta punctul meu de vedere.
Pentru a primi raspunsurile avizate, am trimis intrebarile cabinetului ministrului MEN.
Va multumesc pentru incredere si raman la dispozitia dvs pe adresa de email liviumarianpop@gmail.com, pentru intermedierea  solutionarii oricarei situatii.


6 comentarii:

  1. Avem in casa discutii contradictorii si greu de rezolvat intre noi doi, daramite sa deschid discutia cu oamenii de pe strada, deoarece prima gafa facuta de catre Victor Ponta, a fost declaratia de a guverna cu UDMR-ul , a doua a fost si mai mare gafa, de semnare a coabitarii cu dusmanul nostru al tuturor romanilor Basescu, iar cea de a treia si mai mare care le-a intrecut pe toate si la care nu ne asteptam nici in visurile cele mai urate , cand a facut aceste numiri , in urma carora a bulverst intreaga suflare omeneasca . Acum nu mai deschid televizorul pana la 1 MAI sa vad poate mai iese o GAFA in cinstea zilei oamenilor muncii.Am avut mare incredere in Ponta , insa acum ne-a dezamagit total, si as vrea sa vad daca aceasta sa zicem noi greseala mai poate fi remediata in ochii celor care au votat USL .Mi-e frica de ciocanul lui BASESCU care acum de paste , a lovit oul USL si l-a spart facandu-ne postul pastelui amar , cand putea sa-i dea Ponta cu oul in cap lui Basescu asa cum si Boc a primit un ou in cap .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara!
    As dori sa va supun atentiei urmatoarea situatie ivita azi in cadrul sedintei publice de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamnat.Au existat persoane cu punctaj foarte mic ce au ocupat posturi eliberate in timpul sedintei pe baza unui acord de pricipiu, acord despre care nu se specifica in Metodologie. Consider ca unitatea scolara trebuia sa elibereze un acord de pretransfer pentru un post vacant, publicat pe lista Inspectoratului si a Ministerului, post ce avea un cod , posturi declarate vacante pe 29 martie. Va rog sa-mi comunicati o solutie. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.petitieonline.com/promovarea_examenului_de_definitivat_cu_nota_7
    Va rugam sa ne ajutati si de data aceasta. De ce sa nu fim cu totii egali? Cum o sa poata spune cineva care a luat nota 6 la definitivat, si l-a promovat, ca are acelasi grad ca si mine? Este nedrept!

    RăspundețiȘtergere
  4. in legatura cu cele 2 catedre de la C.N.A.T.LAURIAN,una a fost ocupata ilegal,de o persoana cu restrangere de activitate,mentionam,persoana respectiva nu mai este titulara sistemului,deoarece a avut un an si sase luni concediu fara plata(fiind casatorita in Franta),se poate verifica (legat de a 3 a intrebare).

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule senator ,degeaba te adresezi MEN,in legatura cu cele 2 catedre de fizica de la C.N.A.T.LAURIAN,trimiti dovezi,iar d-nul diector al CORPULUI DE CONTROL,R. Berezovski,impreuna cu d-na lui secretar,Radu,nu au interes sa scoata adevarul la iveala,sustinandu-i pe cei 2 directori ai colegiului,indiferent de culoare politica ,ei rezista!!!de ce??mai primesti si amenintari de la cei 2 reprezentanti ai MEN...citez,,ce aveti cu laurianul,,??

    RăspundețiȘtergere
  6. d-nule secretar FSLI,in ultimii 3 ani cei doi directori PDL,ai c.n.a.t.laurian,bt,au desfacut ilegal contractul de munca al secret.colegiului(contract redobandit in instanta),au modificat calificativul unui prof.(calificativ redobandit in instanta),au facilitat transferul ilegal al unei eleve de la S.A.M,la acest colegiu,elevei respective i s-a interzis inscriere la bac sesiunea august 2012,inchirieri ilegale a spatiilor scolii(FARA FACTURA)...etc,dupa toate aceste ilegalitati renumite si prin mass media locala,CEI 2 DIRECTORI AU FOST MENTINUTI CU TRAMBITE SI LAUDE IN CONTINUARE IN FUNCTIA DE COND,DE ACTUALA CONDUCERE ISJ .DE TOATE ACESTE NEREGULI(DOVEDITE),D-NUL R.B,ARE CUNOSTINTA,SI CHIAR D-STRA NU SUNTETI STRAIN DE CAUZA!!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare