16 oct. 2011

Testele inițiale aplicate pe banii cadrelor didactice

 
Federația Sindicatelor Libere din Învățământ  a realizat un sondaj de opinie online, pe site-ul oficial www.fsli.ro, privind apliccarea testelor inițiale. La acest sondaj au participat 291 de cadre didactice.
Rezultatele arată faptul că 52,92% dintre cei care au participat la sondaj sunt de acord cu aplicarea testelor inițiale.
În privința costurilor pentru aplicarea acestor teste inițiale(hârtia, multiplicarea testelor), cei care au participat la sondaj au spus că ele au fost suportate de:

-         Cadrele didactice: 52,23%;
-         Școala: 30,24%;
-         Comitetul de părinți: 12,37%;
-         MECTS: 4,12%;
-         Inspectoratul școlar județean: 1,03%.

Sondajul arată că 83,16% dintre respondenți nu cred ca rezultatele la examenele naționale se vor îmbunătăți datorită acestor teste.
La întrebarea Cum pot fi îmbunătățite rezultatele la examenele naționale, cadrele didactice au răspuns:

-         Modificarea programelor școlare: 49,48%;
-         Examene diferențiate: 27,49%;
-         Mai mult interes din partea părinților: 20,96%;
-         Meditații: 2,06%.

Sondajul de opinie a fost realizat pe site-ul www.fsli.ro. Din cele 291 de cadre didactice care au participat la acest sondaj, 182 sunt din mediul urban (62,54%) iar 109 (37,46%) sunt din mediul rural. De asemenea, 273 de cadre didactice ( 93,81% ) sunt titulare iar restul suplinitori. 

4 comentarii:

  1. PE BANII NOSTRI? DAR CE, SPONSORIZAM CUMVA SCOALA DIN BUZUNAR? EU AM REFUZAT SA DAU TESTELE PANA CAND N-AM STRANS BANII DE XEROX DE LA COPII SI CU ASTA BASTA. DIN 7 MILIOANE NU AM CHEF SA SUSTIN SCOALA, LASANDU-MI COPILUL FARA ULTIMA BUCATA DE PAINE. COLEGII CARE FAC ASTA II FAC JOCUL LUI FUNERIU, FRAIERII.,

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este, dar câţi recunosc asta! La noi în şcoală când s-au discutat rezultatele la teste în Consiliul Profesoral, am ridicat şi problema aceasta , că noi ne-am xeroxat cu banii noştrii testele sau am stat prin uşa primăriei să le xeroxăm.... şi a ieşit scandallll.... directoarea m-a acuzat ca defăimez instituţia care o conduce măria-sa în numele PDL ca altfel nu văd cum a ajuns o asa incompetentă directoareeeeeeeeee, SCOALA SUNT EU ! exact ca Ludovinc al IV-lea! Domnule Marian am să vă trimit pe blog sarcinile profesorului de serviciu de la Şcoala Dobromir din judeţul Constanţa şi o să va cruciţi dragi colegi ce pot coace minţile unor asemenea directori! Şi culmea există şi o mulţime de lingăi aciuiţi în sistem anul ăsta şcolar....care au semnat aşa ceva....adică sentinţa la condamnare....dacă doamne fereşte se întâmplă ceva! Am ajuns de râsul lumiiiiiiii...prostia se promovează....competenţa nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. -Poate, astăzi, un "şef" să intre în "rahat" până-n gât?
    -Nu, deoarece, cu nesaţ, limbile lingăilor îl curăţă, de fiecare dată, instantaneu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Filosofică (!?!)
    Mereu te prinde dimineaţa
    Luptând s-ajungi...,muncind să ai...,
    Dar prea ades nu vezi distanţa
    De doar un "C"-ntre CRAI şi RAI !

    RăspundețiȘtergere

Postări populare