- 18 - 21 noiembrie 2008: inspectoratul şcolar analizează, repartizează şi
transmite unităţilor de învăţământ numărul salariilor de merit;
- 24 - 26 noiembrie 2008: afişarea la avizierul unităţii de învăţământ a fişei cu
punctajul defalcat, pentru fiecare categorie de personal angajat;
- 27 noiembrie - 5 decembrie 2008: personalul didactic şi didactic auxiliar din
învăţământ cu rezultate deosebite întocmeşte un raport de autoevaluare a activităţii şi o
cerere, care se vor depune la conducerea unităţii; personalul de conducere, de îndrumare
şi control întocmeşte raportul de autoevaluare a activităţii şi o cerere, care se vor depune
la inspectoratul şcolar;
- 8 - 9 decembrie 2008: cererea şi raportul se analizează în consiliul profesoral
al unităţii, care formulează o apreciere sintetică (pentru fiecare solicitant în parte) şi face
propuneri, pe care le înaintează spre aprobare consiliului de administraţie;
- 10 - 11 decembrie 2008: consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ
aprobă nominal personalul căruia i se atribuie salariul de merit, în limita locurilor
acordate de inspectoratul şcolar, şi transmite numele acestuia inspectoratului şcolar spre
validare; consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar analizează cererea şi
raportul de autoevaluare al personalului didactic de conducere, de îndrumare şi control
şi aprobă nominal persoanele cărora li se aprobă salariul de merit;
- 12 decembrie 2008: validarea şi afişarea rezultatelor;
- 12 - 16 decembrie 2008: depunerea contestaţiilor;
- 17 - 18 decembrie 2008: soluţionarea contestaţiilor;
- 19 decembrie 2008: afişarea rezultatelor la contestaţii.
NOTĂ:
1. Personalul didactic de conducere din unităţile de învăţământ va întocmi şi va
depune raportul de autoevaluare a activităţii desfăşurate, la inspectoratul şcolar.
2. Aprobarea nominală va fi dată în consiliul de administraţie al inspectoratului
şcolar, în limita locurilor aprobate.
25 nov. 2008
GRAFICUL desfăşurării acţiunilor pentru acordarea salariului de merit în anul 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
1. Activitatea didactică .... 630 ore (18 ore x 35 săpt. = 630 ore) 2. Transport către diverse activităţi obligatorii (cercuri pedagogice...
-
Calculator *rezultatele calculatorului au caracter orientativ si se aplica pentru cadrele didactice cu peste 6 ani vechime în învățământ
-
Rugaminte pentru cei care aveti particularitati: un email pe fsli@fsli.ro pentru a va raspunde oficial conducerea FSLI. Multumesc pentru int...
-
Metodologia de miscare de personal 2012-2013 o puteti descarca de AICI pentru cei care nu reusesc se poate descurca de pe www.slimm.ro
-
Anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/14.11.2012 METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA P...
-
Gasiti cateva modele pentru subiectele de la examenul de titularizare 2012 AICI Pana la inceputul saptamanii viitoare vor mai aparea si alt...
-
O R D I N pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în ...
-
" Art. 277.(1) Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la con...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu