14 iul. 2008

VIPU’ GASTRONOMIC - Liviu Marian Pop

Publicat de Carmel Ciurdas
Tuesday, 06 May 2008

Image







Din anul 2004 până în prezent Liviu Pop ocupă funcţia de preşedinte al Sindicatului Liber din Învăţământ Maramureş, iar din 2007 este secretar general al acestei structuri la nivel naţional. „Am fost lider de şcoală, a urmat apoi o perioadă în care am fost lider de zonă şi în 2004 am devenit lider judeţean”, a explicat Pop. Sindicalistul vă recomandă în această săptămână o reţetă pe care a învăţat-o în facultate: clătite americane cu afine. „Reţeta am învăţat-o de la fratele meu, care locuieşte în Florida”, a mai adăugat Pop. Aveţi nevoie de 220 de grame de făină, două linguriţe rase de praf de copt, o linguriţă de bicarbonat de sodiu, 1/2 linguriţă de sare, 3 linguri de zahăr, două ouă, albuşurile bătute spumă în care încorporaţi apoi gălbenuşurile, 700 ml lapte bătut, 60 ml unt topit şi o linguriţă vanilie lichidă.

Sursa:http://www.estradamaramureseana.ro/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=26&Itemid=43&limit=9&limitstart=9

P.S. Doar azi am gasit acest material

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare