26 apr. 2009

agenda 27-30.04.2009

luni 27.o4.2009 ora 11.00 conferinta de presa SLIMM
marti 28.04.2009 comisie de lucru sediu MECI- modificarea metodologiei de miscare de personal
miercuri 29.04.2009 sediu MECI- sedinta Colegiu Central de Disciplina
joi 30.04.2009 sediu FSLI sedinta comunca a Biorurilor reunite ale federatiilor sindicale din invatamant, conferinta de presa
joi 30.04.2009 palatul Cotroceni intalnire intre liderii de sindicat din invatamant si Presedintele Romaniei.

In functie de evolutia evenimentelor o sa revin cu date suplimentare
Numai de bine si astept sugestii la anumite puncte din agenda FSLI si SLIMM

12 comentarii:

  1. TREBUIE SA AVEM PRIORITATE LA PRETRANSFER CEI DE LA URBAN/ LICEU, CHIAR DACA VENIM DIN ALT JUDET...NU SE POATE SA NE PIERDEM POSTUL DOAR PT. CA, DIN MOTIVE PERSONALE NE-AM SCHIBAT DOMICILIUL SI ACUM AVEM NEVOIE DE TRANSFERUL IN ALT JUDET.NU SE POATE SA ALEGEM DOAR DUPA CEI DE LA RURAL. VA RUGAM FRUMOS SA FACETI CEVA (SINDICATELE) IN ACEST SENS. CINE SA NE APERE DREPTURILE? CUI SA SPUNEM???? TOTUSI NU NE-AM TITULARIZAT DE ICI DE COLO LA URBAN/LICEU, AM MUNCIT PT. ASTA. MACAR SCHIMBAREA METODOLOGIEI SA NE AVANTAJEZE SI PE NOI, CANDIDATII DIN ALTE JUDETE, DACA TOT S-A APROBAT TRANSFERUL RURAL/URBAN SI SANSELE NOASTRE AU SCAZUT....
    TREBUIE SA SE FACA CEVA SI PT. NOI!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte importanta nota de la concursul de titularizare!!!!Daca tot am participat la concurs, de ce sa nu se tina cont de acest lucru? Aceasta miscare nu ar mai trebui conditionata de domiciliu pentru ca nu este deloc corect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă rugăm să sustineti si cauza noastră a celor care ne-am titularizat cu medie mai mica si am obtinut ulterior la examenul de titularizare note peste 7, chiar peste 8 si 9. Si noi am dovedit ca avem acest drept. Trebuia sa schimbam titulatura doar ca sa scrie pe noi ca am luat peste 7. Nu am avut ceva mai bun de ales, asta e tot. Mi se pare corect ca cei cu note peste 7 sa se poata transfera in oras dar asta nu inseamna ca daca s-au titularizat mai tarziu sunt mai buni decat mine doar ca nu le-am luat postul pe care l-au luat ei, avand medie mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este, domnul Liviu. Are dreptate si ordonanta permite, asa cum este formulata, doar metodologia trebuie sa specifice clar asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa ne spuneti cand se vor lua masuri sindicale concrete..ca de discutii tot auzim din septembrie anul trecut si tare mi e teama ca ne va prinde toamna urmatoare si tot la acelasi stadiu vom fi..si dupa ce se vor fi terminat alegerile prezidentiale..putem sa tot cerem ca nu vom primi nimic
    daca nici acum nu e momentul pentru a actiona atunci nu stiu cand mai e..

    RăspundețiȘtergere
  6. am preluat notificarile
    in ceea ce priveste masurile
    una este asteptata in 5 mai
    pana atunci
    tinem legatura

    RăspundețiȘtergere
  7. Am participat la ultimele concursuri de titularizare si am luat mereu note peste 7, dar nu am prins un post in mediul urban, iar cele din mediul rural nu erau mai convenabile decat ce aveam deja. Acum eu daca m-am titularizat in 2000 cu nota sub 7, nu pot sa ma transfer la urban. Nu e corect, am dovedit ca merit asta obtinand mereu note peste 7. Va rugam sa ne sustineti la intocmirea metodologiei. Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  8. o sa vedem acest aspect marti, evident dupa ce vad si eu forma finala a ordonantei
    tinem legatura

    RăspundețiȘtergere
  9. ma aflu in stiuatia celor de mai sus ce au obtinut nota peste 7 (media 8,50) insa care nu a ocupat niciun post, intrucat locurile disponibile erau situate la distante mai mari fata de ce aveam eu la momentul respectiv, titular fiind la rural (6,60 media de titularizare)
    Cine participa la elaborarea noii metodologii? Dvs, care stiti pasurile noastre, nu aveti niciun cuvant de spus?
    Sunteti un om cu o mare putere in punerea pe fagasul normal a noii metodologii! va rugam ajutati-ne

    RăspundețiȘtergere
  10. M-i se pare că acuma cineva a reușit să introducă dezbinare nu numai între didactici și nedidactici, ci și în mijlocul aceleeași categorii de personal..."didacticii". Acuma se ceartă între ei, care au mai mari drepturi,...care s-au titularizat cu mai mare medie,...care să meargă la sat, și care să rămană la oraș...etc. Între noi, nedidacticii, nu există dezbinarea asta...noi nu avem de la ce să ne certăm.Eu sunt un biet muncitor calificat la întreținere; am studii liceale, plus cateva calificări post liceale. lucrez la un Grup Școlar, fac munca de 'tamplar', 'sudor', 'electrician', 'instalator', repar material didactic (planșe, hărți, etc.)și le aranjej]z în cabinete sau în sălile de clasă, cosesc cu coasa zonele verzi din parcul și din curtea școlii, etc. Am în întreținere peste 40 (patruzeci) de săli de clasă, plus o sală de sport, și toate acestea nu într-o singură clădire, ci în 4 (patru) localități...în 4 sate diferite...Sunt singur pe post, și lucrez toate acestea de peste 11(unsprezece) ani...și știți domnilor "cadre didactice" pentru ce salar..??? vă spun eu...pentru 661(șasesuteșasezecișiunu) lei. Mie m-i se pare că nedidacticii ar fi cei mai îndreptățiți să aștepte ceva mai bun de la guvernanți, și totuși nu ne prea bagă nimeni în seamă. Singurul OM care se mai intereseaza de noi, este domnul POP, și pentru asta îi mulțumim și pe această cale. Vă salut cu respect, pe toți.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stimate domnule LMP, Sunt un titular cu grad didactic I , cu studii de scurta durata in specialitati tehnice. As dori, ca in negocierile ulterioare, sa se mentioneze explicit in Legea invatamantului si Statut sa putem preda in invatamantul obligatoriu ( deci si la clasele a IX si a X-a liceu ). Acum suntem doar la SAM si An de completare. Imi puteti da un raspuns pe aceasta problema?

    RăspundețiȘtergere
  12. Domnule LMP , sunt in situatia celor de mai sus , titulara urban si trebuie sa ma transfer in alt judet.Mi se pare bataie de joc sa intram in urma celor din judet si mai ales dupa cei de la rural la pretransferare.Am castigat un drept, am luptat pentru acesta , nu a fost usor sa prin d un l;oc in urban.Daca totusi nu se vrea discriminare tineti cont de drepturile noastre si am vrea totusi o prioritate...este posibil ca un educator sa ajunga sa concureze cu noi???

    RăspundețiȘtergere

Postări populare