28 ian. 2012

EXECUŢIA BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT 01 Ianuarie - 31 decembrie

EXECUŢIA BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT 01 Ianuarie - 31 decembrie o gasiti  AICI
PIB Romaniei a crescut in 2011 cu 7,6% iar cheltuielile de personal au scazut cu 10,1%.
Ce spune Institutul National de Statistica?
In ianuarie 2010 salariu mediu net in invatamant era 1644 iar
in ianuarie 2011salariu mediu net in invatamant era 1316
adica o scadere a salariilor din invatamant cu 20% intr-un an.

Daca privim numarul de salariati din invatmant

In ianuarie 2010 in invatamant erau 368 500 salariati
In ianuarie 2011 in invatamant erau 338 900 salariati
adica cu 29600 de angajati mai putin ceea ce inseamna 8%.


Asta inseamna sa nu ai un ministru al educatie care sa isi sustina angajatii din sistem.

23 de comentarii:

  1. Cuuuum? Îndrăzniți să afirmați că nu pleznim de atâta bine? Tocmai ce au spus-o Prezidentu' și sluga ăstaaaaa premieru'!
    Revenind la un ton mai acătării: Who care's? Există clientelă politică, prosperă, nu uită nici pe cei ce le facilitează prosperitatea? A, suntem cumva în afara acestor realități, avem ghinion, care va să zică...

    RăspundețiȘtergere
  2. intrati pe un site de torrente f bun http://www.sharefilles.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu PIB-ul a crescut cu 7,6 % ci veniturile statului.
      Concluzia totusi este interesanta. Cu toate ca auzim ca nu exista bani, realitatea este ca exista dar sunt prost cheltuiti.

      Ștergere
  3. Nu gândiți cum trebuie. Lumea a ieșit în stradă să se bucure de atâta bine. Cârcotașilor...

    RăspundețiȘtergere
  4. SCOATETI, DACA VA RESPECTATI CITITORII, TOATE LINKURILE CATRE BLOGURILE POLITICE!
    NU MAI AVEM MEMORIE?! ATI UITAT CE CLASA POLITICA E IN TARA???

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule Pop, ce sa facem noi, invatatorii si educatoarele, ca suntem obligate sa mergem din casa in casa pentru recensamantul copiilor ? In scolile din rural, scolile mici - cu simultan si la care sunt arondate ulitele satului, cine face inscrierea ???? Acolo nu este calculator, imprimanta, internet pentru completarea fisei de inscriere, apoi listarea ei pentru ca parintele sa o semneze !
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. recenzarea se face la nivelul unitatii cu personalitate juridica. In ceea ce proveste dotarea unitatilor scolare acest lucru trebuie sa il faca primaria, inspectoratul si ministerul

      Ștergere
  6. Domnule Pop, am citit raspunsul dat de MECTS privind salarizarea invatatorilor si educatoarelor care primesc Atestate de profesori pentru invatamantul primar sau prescolar, mai exact - d-voastra, sindicatele, v-ati adresat GRESIT, unui alt compartiment din minister ! Cand va veti adresa CORECT - compartimentului POTRIVIT din minister pentru a obtine un raspuns privind salarizarea noastra ? Ar trebui sa specificati ce inseamna ECHIVALARE, echivalare cu ce ? - daca functia noua este de Profesor, atunci, echivalarea nu este, de fapt, cu studiile superioare ?
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un joc al MECTS...am facut adresa si la departamentul respectiv

      Ștergere
  7. Lasati "jocurile" si mai bine spuneti ce ati facut la sedinta cu sindicatele de vineri, care ati anuntat-o lunea trecuta (DACA A MAI FOST).
    Cred va admiram, dar incep sa imi schimb parerea.
    Listele din teritoriu nu s-au mai predat, oamenii ingheata in strada, iar noi daca iesim (individual) suntem trasi la raspunde de catre liderii din judete si, respectiv, din scoli.
    SA INTELEG CA IAR MAI-MARII DIN FSLI AU HOTARAT PENTRU NOI SA BAGAM CAPUL IN NISIP???? PANA CAND???
    VA FACETI TREABA SAU PLATIM LA SINDICAT ASA, CA SA MAI PLATIM O TAXA???
    SPER CA VOI PRIMI UN RASPUNS... Cu toate sa ma indoiesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. jocuri???? poate detaliati...Nu am hotarat nimic. Ce inseamna sa ne facem treaba?
      P.S. daca in loc de ANINIM macar ati fi scris un nume era poate mai fair play

      Ștergere
    2. Ati folosit expresia "joc al MECTS", era ca citat, de aceea ghilimelele.
      Dand mi-am dat numele complet, am fost trasa de aripa de liderul local, deci intelegeti ca mai bine anonim decat deloc.
      Din punctul meu de vedere, partea decifitara al FLSI este comunicarea. Pe site-ul FSLI ultima postare este pe 19. Liderii din scoli nu comunica, cei la nivel de judet nici atat. Pur si simplu nu stiu care sunt activitatile si actiunile sindicatului. De exemplu, poate mi-ar placea si mie sa merg la discutiile la nivel de judet...

      Ștergere
  8. 1. exista pagini pe site-ul FSLI care se actualizaza. Nu va uitati numai pe pagina principala. Ne straduim sa tinem pasul cu problemele. Vezi foruml, vezi intreaba presedintele, vezi metodologiile
    2. intrebati liderul de unitate si pe cel de judet. Daca o sa fie impreuna cu toti colegii succesul e garantat

    RăspundețiȘtergere
  9. ok... nu intelegeti, cred...
    Noi, care suntem cotizant de rand, asa-numitii oameni de jos, nu avem nici o sansa, daca liderii din judet si cel din scoala nu doresc ceva. Ce atitudine putem lua?!

    RăspundețiȘtergere
  10. aveti cea mai mare sansa
    de jos se alege liderul de unitate
    unitatea sindicala se face tot in sala profesorala
    sunt unitati in care avem 2,3 sindicate
    deci se poate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca e bine sa fie 2, 3 sindicate intr-o singura unitate scolara?
      Nu stiu, poate eu nu gandesc bine, sau poate nu ma duce capul, dar, din pozitia mea, de cadru didactic mai tanar, am observat ca nu prea conteaza parerea noastra. Am avut putin noroc, daca pot spune anul trecut, cand am facut gresa la noi in zona, dar atat. Cei mai in varsta gandesc asa: macar iau 2 banuti, decat deloc. Anul trecut am reusit sa ii adunam pentru ca nu luasem salariile, dar in momentul cand au intrat salariile pe card, au uitat de toate celelalte revendicari.
      Legat de sindicat, am impresia ca sunt legate de maini si de picioare. Nu imi place sa fiu incrisa in ceva doar cu numele, vreau sa ma implic. Am experienta in sector ONG, nu pot sa stau si sa nu fac nimic. Cand am vrut sa candidez anul trecut pentru lider in scoala, mi s-a spus clar ca sunt prea tanara si ca oricum nu ar putea, pentru ca eu nu stiu ca tac (traducere: studiez legislatia, declaratiile, nu cred tot ce mi se spune pe vorbe). Nu stiu, poate nu ma duce pe mine capul, dar cu asa "pumn in gura", ce pot sa fac eu care sunt pe linia ierarhica cea mai de jos?! Din pacate, ma simt inutila, singurul lucru pozitiv este ca macar asa am "emancipat" acei 4 profesori (pe numarat), mai tineri decat mine, sa puna si ei intrebari. Dar nu ne foloseste pentru ca avem un colectiv de 90 de profesori.
      P.S. - Scuzati mesajele lungi, dar doar asa mi-a mai ramas, exprimarea on-line sub semnul anonimatului.

      Ștergere
    2. nici vb. tocmai asta s-a intamplat. dintr-un singur sindicat s-au facut 2 sau 3 in aceeasi cancelarie. De ce? Conforma statutului sindicatului aveati dreptul sa candidati. strop cu strop se face picul asa ca incercati sa "emancipati" intraga sala profesorala

      Ștergere
  11. Asta inseamna si ca liderii nostri de sindicat au avut o foaie de parcurs cu finalitati 0000000000000!
    Clantanim d-nilor lider asa si asa si atata.
    EFICIENTA VOASTRA A DISTRUS UNIREA SI CREDINTA IN FORTA NOASTRA. Sunteti mai rai ca politicienii.
    Abia astept sa va vad replicile dupa ce cotizatii veti primi aceasta luna. Liste cu semnaturi de greva? Are cineva timp sa le primeasca? Asa traiesc sa mai vad sedinte de sindicat In scoli cu minunatii nosti lideri (nu colegii din scoala) care ne prezinta activitatea lor?
    Daca a mai vazut cineva va rog sa-mi trimiteti o poza. M-as bucura sa vad un moment din istoria noastra.
    De ce trimiteti d-nule Pop aceste acuze....De ce nu aveti planuri de construit cu etape precise? Discutii putem sa facem si noi-sau puteam. Cand vom depasi acest nivel?
    Construim sau BARFIM INEFICIENT?
    Lemnete Marcela profesor si mama de copil de 6 ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarasi va blocati in cotizatia sindicala. Nu este fondul activitatii sindicale. Au fost ani in care cotizatia era de 1 leu. Ani in care am strans aceasta cotizatie din mana. Si recent pe stat de plata. Noi (sindicalistii) am supravietuit. Activitatea sindicala nu se rezuma numai la cotizatie. Si ma repet. Nu va opreste nimeni sa schimbati liderul de unitate daca nu va reprezinta, apoi cel judetean si apoi cel national. Rapoartele de activitate in general sunt publice. Daca nu ele trebuie cerute. Construim. insa e nevoie de proiect, ciment si caramizi.

      Ștergere
    2. Sincer, nu dezamagita.
      Eu sa spun ca nu am reusit la nivel de scoala nimic, si d-voastra imi tot spuneti ca putem schimba liderul...
      Deci... asta e, chiar daca vrei sa faci ceva, nu ai nici un sprijin, nici macar verbal - esti trimis inapoi acolo unde deja ai primit un jut in partea dorsala...

      Ștergere
    3. de ce nu ati resit la nivel de scoala? Argumentele puternice trebuie sa aduca tot mai multi adepti.

      Ștergere
  12. Vreau si eu un raspuns. Pot fi evaluata de un cadru dfidactic inferior mie? Am gr didactic I, directorul abia are definitivat, poate sa-mi evalueze activityatea??
    Va multumesc anticipat.
    Cu respect si consideatie,
    B.S.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare