Plecand de la O.M.E.C.T.S. nr. 6694 /20.12.2011 METODOLOGIE pentru fundamentarea cifrei deşcolarizare şi stabilirea reţelei unităţilor de învăţământ preuniversitar destat pentru anul şcolar 2012-2013 si de la semnalele pe care le fac anumiti
membri de sindicat si parinti sunt nevoit sa extrag cateva articole.
Art.104.
(1) Până la data de 27 decembrie 2011 inspectoratele şcolare au obligaţia
de a solicita, în vederea emiterii avizului conform, autorităţilor
administraţiei publice locale, respectiv consiliilor locale şi primarilor,
proiectul privind reorganizarea rețelei școlare a unităților de învățământ
preuniversitar din raza lor teritorială pentru anul şcolar 2012-2013, în vederea
fundamentării proiectului planului de şcolarizare.
Art.105.
(1) Până la data de 09 ianuarie 2012,inspectoratele şcolare trebuie să răspundă prin
emiterea / refuzul emiterii avizului conform, în scris, solicitat de
autorităţile administraţiei publice locale, prin consiliul local şi primarul
localităţii, pentru proiectul structurii reţelei şcolare a unităţilor de
învăţământ preuniversitar din raza lor teritorială.
Art.90.În conformitate cu prevederile articolului 61 (2) din Legea educaţiei naţionale
nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, rețeaua școlară
a unităților de învățământ preuniversitar de stat se organizează de către
autorităţile administraţiei publice locale, cu avizul conform al
inspectoratelor şcolare. Pentru învățământul special liceal și special
postliceal, rețeaua școlară se organizează de către consiliul județean,
respectiv de către consiliile locale ale sectoarelor municipiului București, cu
consultarea partenerilor sociali și cu avizul conform al Ministerului
Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului.
Art.116. Proiectul planului de şcolarizare şi fundamentarea acestuia vor fi dezbătute de consiliul
profesoral şi aprobate de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ,
după care se înaintează inspectoratului şcolar. Directorul
unităţii de învăţământ răspunde de fundamentarea şi elaborarea proiectului
planului de şcolarizare la nivelul unităţii de învăţământ, cu respectarea
prevederilor prezentei metodologii
Art.20.Reţeaua unităților de învățământ primar se organizează de către autorităţile
administraţiei publice locale cu avizul conform al inspectoratelor şcolare,
menţionându-se dacă funcţionează cu personalitate juridică sau ca structuri în
cadrul unităților de învățământ primar, gimnazial, liceal, cu respectarea
prevederilor legale în vigoare. Evidenţa acestora se va ţine la inspectoratul
şcolar.
Art.24.Reţeaua unităților de învățământ gimnazial se organizează de către autorităţile
administraţiei publice locale cu avizul conform al inspectoratelor şcolare,
menţionându-se dacă funcţionează cu personalitate juridică sau ca structuri în
cadrul unităților de învățământ gimnazial, liceal, cu respectarea prevederilor
legale în vigoare. Evidenţa acestora se va ţine la inspectoratul şcolar.
Art 40. Reţeaua şcolară pentru învăţământul liceal special se organizează de către consiliul
judeţean, respectiv de către consiliile locale ale sectoarelor municipiului
Bucureşti, cu consultarea partenerilor sociali şi cu avizul conform al
Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului în baza prevederilor
Capitolului III, art. 61(2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu
modificările şi completările ulterioare. Evidenţa unităților de învățământ
liceal special se va ţine la inspectoratul şcolar.
E bine ca aceste lucruri sa le aduceti la cunostinta
Primarilor si Consiliilor locale de pa raza localitatii in care este unitatea
dmneavoastra. Asta pentru a preintampina anumie abzuri ale inspectoratelor
scolare.
Adresa word ptr Maramures o gasiti AICI
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
1. Activitatea didactică .... 630 ore (18 ore x 35 săpt. = 630 ore) 2. Transport către diverse activităţi obligatorii (cercuri pedagogice...
-
Calculator *rezultatele calculatorului au caracter orientativ si se aplica pentru cadrele didactice cu peste 6 ani vechime în învățământ
-
Rugaminte pentru cei care aveti particularitati: un email pe fsli@fsli.ro pentru a va raspunde oficial conducerea FSLI. Multumesc pentru int...
-
Metodologia de miscare de personal 2012-2013 o puteti descarca de AICI pentru cei care nu reusesc se poate descurca de pe www.slimm.ro
-
Anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/14.11.2012 METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA P...
-
Gasiti cateva modele pentru subiectele de la examenul de titularizare 2012 AICI Pana la inceputul saptamanii viitoare vor mai aparea si alt...
-
O R D I N pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în ...
-
" Art. 277.(1) Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la con...
Cunoasteti multe unitati scolare care respecta metodologia,ori ,,indicațiile ” CL si ,,planul directorului”,pe care CP nu l-a vazut,sunt la ,,putere”?! Spun CP că,oricum,CA este cel de acum 100 de ani,cel nou nu-și poate desfasura activitatea pentru ca nu exista,neexistând metodologia pe L 1 din 2011,pe care, dacă tot si-a asumat-o cineva,nu trebuia sa o facă si funcțională!?
RăspundețiȘtergereNu mai trebuie sa asteptam sa se ,,întâmple” ceva legat de ceea ce s-a hotărât! CRED CĂ TREBUIE SASE FACA PRESIUNI ASUPRA MINISTERULUI
presiunile trebuie facute la nivel de fiecare Consiliu Local si COnsiliu Profesoral
Ștergere,,Proiectul planului de şcolarizare şi fundamentarea acestuia vor fi dezbătute de consiliul profesoral şi aprobate de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ, după care se înaintează inspectoratului şcolar"
RăspundețiȘtergereCe se intampla cand Inspectoratul MM procedeaza exact pe dos?
Aproba planul de scolarizare dupa bunul plac.
Astfel clasele de educatoare de la Aurel Vlaicu (singurele din Baia Mare ) au fost mutate la liceul Eminescu fara consultarea CA sau CP din scoala. Liceul are autorizare pentru aceste clase de 2 ani, dupa inspectia Aracip (Eminescu nu areautorizare)
Desi liceul Aurel Vlaicu a cerut 5 clase au fost aprobate doar 2 .Dupa care a fost anuntata comasarea, din nou fara acordul CP sau CA.
Cine raspunde pentru aceste ilegalitati?.........
raspunde directorul. Luati legatura cu liderul dvs de unitate si trecem la fapte.
ȘtergereEste corect, ca liceelor cu promovabilitate sub 15%, sa primeasca clase bonus, iar celor cu promovabilitate de peste 80% sa li se reduca nr. de clase ca asa vrea ISJ-ul?
RăspundețiȘtergere