25 iun. 2010

Pensiile NU..SALARIILE DA

Cu asta am ramas dupa ziua de azi. Asa cum am anticipat azi la un post de televziune, CCR a declarat neconstitutionale cele doua articole.
Dar pentru noi, cei 950000 de bugetari lucrurile raman neschimbate.
Educatia, sanatatea si administratia sunt sacrificate...
In rest toata lumea ramane cu salariile anterioare.
O reducere cu 25% a salariilor coroborata cu o crestere de 5% a TVA sau 3% a impozutului de la 16% la 19% duce cu siguranta la o scadere si mai drastica a nivelului de trai a angajatiilor din invatamant.
Astept cu interes ce o variante o sa gaseasca guvernul Boc in seara aceasta...
Dupa care iarasi calea justitiei

Legea privind unele măsuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar ( taieri de salarii si pensii)

Legea privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor

10 comentarii:

  1. liderilor lasati vrajelile astea, plinul il aveti si nu va mai pasa si de noi

    RăspundețiȘtergere
  2. decat sa ne tot plangeti de mila, mai bine ati veni cu niste solutii viabile si rezonabile cu care sa negociati incadrarea profesorilor in grila din legea unica a salarizarii care va intra in vigoare din 2011.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce nu am primit diferenta de aproximativ 37% conform Legii 221, acum ni se mai ia inca 25%, iar daca TVA-ul ajunge la 23% si cota unica la 20%, asa cum spune presa, vom avea o putere de cumparare cu 60% mai mica decat ar fi trebuit sa fie. Este clar ca suntem cea mai sacrificata categorie de bugetari.
    Din cat am inteles pachetul de legi se va intoarce la Parlament. Nu credeti ca ar putea avea efect o scrisoare a FSLI catre Parlament prin care sa se arate ca 25% + 4% + 4% = 33%
    Fiind criza renuntam la cei 4%, diferenta pana la 37% cu care Guvernul ne era dator, asa ca propunem inghetarea salariilor pentru invatamant.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ sigur ca da
    @ soultii sunt ..mai trebuie si sustinute
    @ Duicu este o propunere care oricum o sa fie transata in instanta

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu va fi usor, dar daca cresc taxele, va fi mai bine? Dar cand euro va fi 6 lei, va fi mai bine? Dar cand vor "sari" toate preturile, sa va cer un mic ajutor? Nu ma intereseaza politicienii, incerc sa inteleg ce spune Isarescu. Hm...oare sa ne asteptam sa va vedem pe listele psd la urmatoarele alegeri?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur pentru pensionari ca au trecut cu bine hopul dar ma intristez ca solutia data face sa ne inraim vrand nevrand. Cu slaraiul taiat in acest hal sigur voi fi in stare sa lupt pentru un cumul de functie in defavoarea unui pensionar care solicita si el acel post anul trecut. Acum daca tot are o pensie intreaga o sa ajungem sa-i privim cu ochi critici...ce sistem!!!! Ne dezumanizeaza....ne inraieste ....ne face sa trecem peste demnitate....pentru ca altfel eu si copilul meu vom avea de suferit....anul trecut o colega pensionara castiga 2o mil vechi pentru postul suplinit iar pensia o avea de 16 mil. eu am muncit cu doua clase si am castigat cat ea pentru o singura clasa. Iar cand le-am auzit ca se vaitau ca pe aceasta vacanta nu vor mai lua 60 de mil pe concediu in conditiile in care au asigurata si pensia sincer mi-am iesit din minti.....stiu ca multi vor spune ca sunt rea....dar sincera sa fiu.....mai bine rea decat sa ajung sa-mi pun capat zileleor ca nu mai fac fata cheltuielilor.....cum am vazut atatea cazuri. In scoala mea toti titularii am decis sa facem cereri pentru cumul acolo unde se poate . Incercam sa luam anul acesta care putem primi iar la anul vom lasa pe ceilalti.Este o solutie gasita de noi insa in acest fel vom sacrifica pensionarii .....

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce tara! cu tot respectul pentru pensionari (si eu am parinti in varsta), cred ca e timpul sa se faca un pic de lumina:sa se retraga decent, mai ales ca toti au copii cu locul de munca amenintat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Calea justitiei? Avem sentinte castigate pe legea 221 si inca nu numai ca nu am vazut nici un ban dar si platim scump: 25% din salariu si majorarea cu 5% a TVA.Astazi. Maine cine stie ce ne mai asteapta?

    RăspundețiȘtergere
  9. NE MERITAM SOARTA! PANA NU VOM FI UNITI ASTA PRIMIM! NU PUTE ARUNCA VINA NUMAI PE POLITICIENI! ESTE CA INTR-UN MARIAJ,AMBII SOTI GRESESC! ASA GREVA AM FACUT,ASA REZULTATE AVEM! TREBUIE SA TRECEM LA FAPTE,AM VORBIT DESTUL!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare