25 iul. 2012

Modele de subiecte pentru titularizare

Au aparut noi modele pe www.edu.ro.
Pentru cei care folosesc FACEBOOK-UL este creeat un grup de discutii pe aceasta tema
Multa bafta celor care sustin examen in 2 august.

Am mai postat despre acest subiect AICI

64 de comentarii:

  1. Va multumim domnule Ministru, profesorii nu vor uita implicarea dvs.! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua!Nu puneti va rog si un model de subiect titularizare 2012 pentru economie si educatie anteprenoriala?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru educatie antreprenoriala exista deja subiect.

      Ștergere
  3. Sunteti un adevarat domn! Multumim frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate acum ne vezi da dreptate. Subiectele de la engleza sunt dezastruoase!!! Nu am vazut asa ceva in facultate!!!
    Am terminat o faculate la zi si un master anul acesta tot la zi, dar subiectele sunt diferite de ceea ce se face in invatamantul romanesc. Este o discriminare vizibila fata de cei de la franceza, care este tot o limba straina, dar subiectele sunt total diferite. Tot ni se spunea de ce ne agitam ca vor fi ca cele de la franceza. Ce s-a intamplat? Teoria si practica difere atat de mult? Sper din suflet ca va fi o noua sesiune de suplinire caci nu cred ca avem o sansa.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate...am vizualizat subiectele la engleza...si dezastru...aparent cei care formuleaza subiectele la engleza se cred la universitatile celebre din Uk...probabil uita ca suntem platiti la fel...cand am vazut subiectele la franceza ma asteptam la total altceva...

      Ștergere
    2. Ai dreptate, la engleza chiar sunt dezastruoase subiectele. Si eu am terminat si facultate si master tot la zi si nu m-am intalnit cu astfel de abordari plus 2 ani vechime la catedra. La subiectul 2 punctul A pen and paper test a trebuit sa caut pe internet ca in cartea de metodica nu am gasit asa ceva, sau probabil este dar sub alta denumire. Oricum acesta este doar un model, in 2 august vom avea o alta surpriza.

      Ștergere
    3. tot asa si eu...facultate si master la zi...vechime 2 ani la catedra si cand vad subiectele ma simt de parca nu stiu nimica legat de engleza...subiectele nu au deloc legatura cu ce se face la scoala...predau la clasele III-VIII si chiar nu inteleg cu ce imi ajuta sa stiu informatiile pe care le cer ei la engleza....am invatat la didactica din vizental...iar acuma vad ca cer si alte carti...dc se face diferenta asa mare intre subiectele de la franceza\romana si engleza....

      Ștergere
    4. Dragilor, la limba engleza toti candidatii vor avea acelasi tip de subiect. Daca unii vor lua nota mare.... inseamna ca problema e laaaaa....VOI!

      Ștergere
    5. Si eu am invatat la didactica tot din Vizental dar si din Jeremy Harmer, iar acum mi-am scos cartea de Jim Scrivener, si se pare ca subiectele sunt bazate pe acea carte.

      Ștergere
  5. VOR MAI EXISTA SI ALTE MODELE? LA ARTE NE-ATI PUS IN CEAȚA CU MODELUL DE LA COREGRAFIE NU SE POT FACE SEPARAT MUZICA ,DESEN SI CELELATE DISCIPLINE?DE EXEMPLU AM NEVOIE DE MODEL LA MUZICA

    RăspundețiȘtergere
  6. am si eu o nelamurire cu privire la modelul de subiecte posibile pentru educatori. in modelul afisat nu sunt atinse subiecte pentru limba si literatura romana. in programa afisata pe ismb aveam trecute si opere literare precum "Jocul ielelor", iar in modelul publicat nu am regasit nimic care sa faca referire la operele mentionate in programa pentru titularizare. va rog sa ma lamuriti cu privire la aceasta problema majora pentru mine. mentionez ca am fost si la inspectoratul sectorului 1 si nu am primit decat raspunsuri "nu stiu" la toate intrebarile adresate de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât în Legea Educației cât și în modelul cadru de structură se specifică faptul că examenul se dă numai din didactică. Modelul de subiecte pentru titularizare este din didactică. Limba și literatura română au fost scoase; greșeala celor din MECTS a fost că nu au venit cu precizări și în privința programei. Succes!

      Ștergere
  7. Am vizualizat toate modelele de subiecte.....oricum pentru filosofie si logica nu au aparut si nici nu ma asteptam, am mai spus ca sunt materii marginalizate, in general ...... iar concluzia mea este ca aceste subiecte nu sunt suficient de bine echilibrate. Am constatat ca in cazul unor discipline fie au fost formulate mai multe cerinte decat in cazul celorlalte, fie itemii au fost astfel proiectati incat necesita raspuns pentru doua secvente sugerate, fie al II-lea subiect cere elaborarea unui eseu.... asta in cazul in care timpul de lucru este acelasi pentru toata lumea, iar noi nu suntem absolventi de pedagogie, oricat de frumos si coerent am uzita terminologia specifica...............
    Multumim oricum. Mi-am creionat o structura posibila de subiect si pentru disciplinele pe care le predau eu.
    Multa bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumim frumos, se vede că sunteţi un domn.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se pare aberant ca subiectul de la matematica sa nu contina subiect pe specialitate. Abunda in metodica si pedagogie, si atat. Cand te gasesti in fata elevilor, trebuie sa cunosti metodele de lucru, dar in primul rand trebuie sa stii tu insuti sa lucrezi si sa aplici concret, nu doar teoretic, acele metode. Ce ne facem daca nu se cunoaste decat metodica si pedagogia? Cum le mai putem cere elevilor sa promoveze examenele daca noi nu suntem siguri ca avem ce cauta la catedra? Credeam ca vom avea parte de o testare obiectiva, dar subiectele sunt de un subiectivism extrem.
    O intrebare si mai jenanta: cum se va descurca un profesor daca va reusi in acest mod dubios de evaluare sa acceada la o clasa cu un nivel ceva mai ridicat? Poate se va gasi vreun elev mai istet care sa ii puna acelui profesor o intrebare care sa vizeze un subiect iesit din metodele de lucru obisnuite, tocmai pentru ca, din fericire, exista si asemenea elevi, care lucreaza neobisnuit. Ii va descrie acel profesor totalitatea metodelor invatate? Are cineva dintre cei care au "compus" asemenea teste vreo idee cat de mica de cat de mult se dezvolta un elev daca incerci sa le asculti ideile si sa lucrezi la clasa problemele pe care le doresti prin mai multe moduri, propuse de elevi? Are cineva idee de barierele pe care le creeaza un profesor daca ofera o explicatie lacunara? Mai mult, are cineva idee de cat de distructiv este sa faci vreo greseala stiintifica in timpul predarii? Mai bine nu mai predai nimic decat sa ii inveti pe elevi gresit, pentru ca este mult mai greu sa indrepti o greseala decat sa ii inveti ceva nou.
    Atunci de ce se doreste trimiterea la catedra a unor persoane care nu sunt testate suficient in privinta cunoasterii partii stiintifice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dee ce se doreste trimiterea la catedra a unor persoane care nu sunt testate suficient in privinta cunoasterii partii stiintifice?
      Va raspund eu, pentru ca cei slab pregatiti, sunt vulnerabili si pot fi dirijati foarte usor. Ei executa ce li se spune mult mai usor decat cei bine pregatiti.

      Ștergere
    2. Sa fii maestru la catedra tine de capacitatea ta de cadru didactic de a te adapta clasei/ elevului. Ce-i aia clasa de elevi isteti / fara?1?! Tu esti PROFESOR, te pliezi pe elev,daca nu repeta acea facultate pana ce iti iese! In clasa de elevi nu aplici tipare, matrite, ci te centrezi pe ceea ce poate elevul, diferentiind!

      Ștergere
  10. avem nevoie de cati mai multi astfel de domni, din pacate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui "cat mai multi" din FERICIRE!!!!

      Ștergere
  11. Multumesc mult! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Va rugam interveniti si pentru specialitatile cu mai putini candidati cum ar fi profesori documentaristi. Noi nu avem o programa sigura, puneti si pentru noi un model.Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  13. Domnule ministru, sper ca cititi comentariile noastre...ati vazut ca nu sunt putini cei care efectiv sunt socati de subiecte! Acest lucru este valabil pentru mai multe discipline, inclusiv engleza...nu stiu ce se incearca prin genul acesta de subiecte! Cred ca ar trebui sa tina cont cei de la minister de nemultumirile noastre! Puteti intra si pe forumul miscarii de personal de pe edu, sa vedeti reactiile care curg de aseara, la limba engleza si nu numai! Eu personal v-am trimis aseara un mesaj pe id-ul de pe forumul edu, in care v-am transmis nemultumirile mele si ale colegilor. Inca nu ne revenim, si inca speram sa se intample ceva! Va rugam, dupa ce cititi reactiile, vorbiti la minister! Trebuie sa tina cont si de ceea ce credem noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subiectele is facute deja....daca dai si tu la engleza nu iti transmit decat sa iti dea Domnul inspiratie iar cei care corecteaza sa nu exagereze in taieturi....ai vazut deja la definivat cum au fost subiectele la engleza ...rezultatul s-a vazut zilele acestea...cele mai mici note sunt la engleza. Sincer ma bucur nespus ca nu m-am inscris anul acesta la def...sper ca la anu sa se revina la examene la universitati de altfel nu il dau nici anul viitor...bine asta daca iau titularizarea :(...

      Ștergere
  14. Buna ziua va rugam sa interveniti si pentru specialitatea cu candidatii mai putini cum e mecanica profesori sa ne postati un model de subiecte.Multumim

    RăspundețiȘtergere
  15. Parerile sunt impartite .... mai pot spera la model de filosofie si logica in timp util sau ma bazez pe intuitie?

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule Liviu Pop au aparut subiecte pentru toate disciplinele;la stiinte socio-umane nu exista model pentru filosofie,logica si argumentare!Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua!Domnule Liviu Pop au aparut modele de subiecte la aproape toate disciplinele.La stiinte socio-umane nu exista model pentru filosofie,logica si argumentare.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Model de subiecte la TERAPIE? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Inca nu imi revin.Asa ceva este inadmisibil .Subiectele de la engleza sunt incredibil de grele ...Multi termeni nu se regasesc in cartile de metodica din facultate .Este bataie de joc fata de cei care vor sa intre in sistem ...
    Probabil sunt facute cu intentie atat de grele ...Nu pot sa cred ca isi bat joc de noi

    RăspundețiȘtergere
  20. Modelul dat pentru Discipline tehnologice - Profil economic este gresit deoarece nu respecta ,,Modelul cadru" pentru titularizare fiind un model pentru definitivat. In subiectele pentru titularizare noi trebuie sa visam ce trebuie sa scriem in cerinte, nespecificandu-se cerintele.
    In aceste conditii candidatii sunt dezavantajati la notare. Va rog sa elaborati pentru examen subiectele conform modelului cadru.

    RăspundețiȘtergere
  21. Stimati colegi care este parerea voastra despre subiectele de la fizica?
    Era vorba ca didactica va fi predominant si mai putina specialitate. Mai mult, avem sub I cu 3 subpuncte si nu mai spun de continuturi si de problema?? !!!
    Pana la urma cred ca ramane la fel ca in anii anteriori.
    Demobilizator si revoltator!
    Oare ne aude si pe noi cineva in tara asta?!
    Ca profesori suntem tratati intr-un mod ....
    'De aia dom'le nu mai vin oameni in sistem. Pentru ca nici accesul nu este dupa reguli/criterii clare, coerente.
    Una se spune si alta se face.

    RăspundețiȘtergere
  22. va rugam sa dati si subiecte pt maistri instructori agricultura horticultura

    RăspundețiȘtergere
  23. Am o mare nelamurire in legatura cu ocuparea posturilor:
    O persoana care in momentul pensionarii avea statut de suplinitor calificat, poate ocupa un post in inbvatamant fara a sustine nici un examen in acest scop? Pensionarea este egal cu titularizarea? Eu care sunt suplinitor calificat trebuie sa dau examen tot timpul, iar persoana respectiva ocupa un post fara niciun stres. Consider ca nu este corect ca unii oameni sa fie evaluati iar altii nu, doar pentru ca unii dintre ei s-au pensionat,(repet, s-au pensionat fiind suplinitori.)Rog un raspuns avizat in legatura cu aceasta situatie.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Va rugam sa interveniti sa se faca model de subiecte si pentru Terapie educationala .
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred ca rezolvarea standard, corecta si in intregime (conforma cu baremul de ocrectare) a tuturor itemilor depaseste timpul de munca efectiv acordat examenului de titularizare.....

    RăspundețiȘtergere
  26. buna ziua,

    as avea si eu nevoie de modele subiect pentru examenul de titularizare la limba germana moderna.

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua!Nu puneti va rog si un model de subiect titularizare 2012 pentru economic, adminstrativ, posta?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna seara,
    va rugam sa intereveniti sa se faca model de subiecte si pentru alimentatie publica .
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  29. Domnule Pop, si dumneavoastra ne-ati abandonat? In duneavoastra ne mai puneam si noi speranta...Am sperat ca cititi mesajele noastre de aici si de pe forum edu si ca vorbiti la minister sa le expuneti nemultumirile noastre in privinta subiectelor. Ne-ar linisti macar asigurarea ca subiectele vor fi corect si clar formulate, ca nu vor lasa loc de interpretari, ca nu se va tine cont doar de anumiti autori din bibliografie, ca evaluarea va fi obiectiva si se vor accepta mai multe variante de raspuns atata timp cat sunt corecte...Asta-i tot ce vrem! Va rugam, comunicati cu noi! Mai sunt doua zile pana la examen! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citesc comentariile. In conditiile in care nu au fost elemente de noutate nu aveam ce sa va comunic.

      Ștergere
  30. Buna ziua!
    Va rog din suflet domnule ministru, puneti si un model pentru maistru instructor, cel de la discipline tehnice, pe mine m-a bagat in ceata totala. Nu stiu daca dumneavoastra stiti dar sunt discipline de la tehnice care nu au manuale si atunci pentru 45 puncte cereti importanta manualului?
    Asta vi se pare ca este concludent pentru un maistru instructor? Sa cunoasca importanta manualului pe care nici nu il are?
    Desi ne considera toata lumea lipsiti de importanta si ne marginalizeaza, consider ca avem un rol important in invatamant deoarece nu toti elevii sunt capabili sa faca facultate dovada rezultatele de la BAC, de restul ar trebui sa ne ocupam mai mult noi maistrii instructor si sa-i invatam o meserie (cum era pe vremuri)

    RăspundețiȘtergere
  31. in legatura cu ordonanta de urgenta din 30 mai 2012privind modificareasi completarea legii educatieinationale nr.1\2011articol unic punctul articolul254 alineatul 13candidatii care au dobandit def. in invatamant ,prof.cu drept de practica ,si au au ocupat un prin concurs validat ,in conditiile metodologiei ,de consiliul de administr.al unit. de invatam.un post did. vacant sunt titulariin invatamantul preuniversitar. Pe bazabaza deciziei de repartizaresemnate de inspectoratul scolar general, directorul unit. de inv.incheie cu acestia contractul individual de munca pe perioada nedeterminata. eu am participat la titularizare in anul 2009 ,2010 am obtinut nota 6,45 ;5,00 ,am def obtinut in 2002cu nota 6,80 .lucrez in invatamantul special de 18 qniiar la aceasta unitate de 6 ani .cum sa interpretez acest articol ?devin titularul unitatii?sau trebuia sa obtin nota 7 la titularizare pt.adeveni titular?va rog sa ma lamuriti!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna seara,
    Apreciez implicarea dvs si consider ca ne-ati sustinut in acest context tulbure.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  33. O singura intrebare am si eu in legatura cu ce as putea face pe mai departe... Sunt titular de 2 ani in invatamantul preuniversitar, insa scoala se afla la aproximativ 40 km de localitatea unde studiez, nu existra mijloc de transport in comun, deci practic nu aveam posibilitatea sa lucrez. In aceste conditii, am intrat in concediu fara plata pt. continuarea studiilor (ar fi fost pacat sa nu studiez dat fiind faptul ca am obtinut un loc bugetar) iar acum m-am inscris din nou la concursul de titularizare. Mentionez ca nu as vrea sa-mi pierd titularizarea in sistem, asadar mai are rost sa dau examenul? Am intrebat si la ISJ, iar cineva mi-a zis ca o posibilitate ar consta in angajarea pe perioada determinata, iar astfel as ramane titular si in sistem. Cum as putea proceda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca obtineti raspuns la intrebarea formulata mai sus, va rog sa imi transmiteti pe: flykiraly01@yahoo.com
      Sunt exact in aceasta situatie!

      Ștergere
  34. buna! am o intrebare...este adevarat ca se vor afisa variantele concrete de subiecte??
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Am o intrebare.. Daca la scris luam sub 5, se mai ia in considerare nota de la inspectie sau suntem exclusi din start de la repartizare? Intreb pt ca de ex. la ENGLEZA sunt niste subiecte pe care nu le am invatat in facultate si putin probabil sa ia multi peste 5 pt suplinitori ,sa nu mai vb peste 7 pt titulari!!!
    E o neconcordanta intre ceea ce invatam la modul in 5 ani si ceea ce se da la examen!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce se intampla cu cei detasati pe nivel superior?
    Sunt titulara ca educatoare in oras, de multi ani de zile dau titularizarea pe romana si iau nota de titularizare, anul trecut am fost chiar prima pe judet, dar posturile au fost imposibile si am preferat sa ma detasez si sa raman titulara educatoare in oras. Am dat si acum titularizarea intr-un sat din apropiere, dar mi s-a spus pe multiple cai ca postul e aranjat.
    Ma voi intoarce la gradinita? Ma mai pot detasa? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna dimineata!

    Cum a fost examenul de titularizare?
    In ce ma priveste, sunt multumita ca am parcurs ambele subiecte cu toate cerintele, dar la limita de timp, am terminat cu 5 secunde inainte de expirarea timpului. Si asta in conditiile in care mi-am permis sa imi acord foarte putin timp de gandire pentru elaborarea si formularea itemilor ceruti la subiectul II, ceea ce ma determina sa ma gandesc cat de relevant este pentru activitatea mea la catedra, in conditiile in care pentru conceperea unui test intreg sau chiar a unui item complex am timp suficient si pot reveni asupra lui. Aici poate interveni subiectivitatea evaluatorilor in aprecierea lucrarii mele de titularizare, de exemplu. E exact cum am spus inainte de titularizare, ca rezolvarea standard, corecta si in intregime (conforma cu baremul de corectare) a tuturor itemilor depaseste timpul de munca efectiv acordat examenului de titularizare.....
    Am parcurs in intregime si subiectul I, dar si aici poate interveni aprecierea subiectiva a evaluatorilor, deoarece s-ar putea intampla sa nu fie pe placul lor metodele alese de mine spre exemplificare, desi la clasa acestea s-au dovedit eficiente....pur si simplu isi pot imagina altfel atingerea unei competente prin continutul asociat conform programei scolare....am vrut sa subliniez doar ca doza de subiectivism in evaluarea lucrarilor de titularizare nu poate fi eliminata ....si ca nu pot sa nu am emotii in legatura cu nota care mi se va acorda.....am insa incredere in ceea ce am facut.

    RăspundețiȘtergere
  38. Stimate domnule Pop,
    Va rog sa faceti lumina intr-o problema care ne macina pe multi.
    In cazul in care la examenul din acest an nu obtinem nota 5, putem participa la repartizare cu nota din 2010/2011? Remarc ca nu vorbim de continuitate. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. Domnule Liviu Pop, imi permiteti sa va spun, din punctul meu de vedere, realitatea dureroasa a titularizarii ultimilor ani. Sunt o obisnuita a acesteia, luand in ultimii 5 ani note bune si foarte bune.
    Lipsa demotivanta a posturilor cel putin rezonabile. Posturile in oras, chiar cele la scoli periferice, sunt tinute pentru transfer, sunt blocate de ani de zile sau, mai nou, tinute de teama reducerii orelor. La transfer sunt luate de cei cu reducere de activitate veniti din colturi de lume sau de persoane cu dosare neverosimile, cu tone de cursuri platite greu, te miri ce lucrari si premii la concursuri la care au fost singurii participanti, etc.Mai ales in orasele mici,e o realitate stiuta si acceptata tacit.
    Anul trecut in Bucuresti a fost, din cate stiu, un singur post la romana in oras, la scoala tehnica. Si s-au luat nu stiu cate note peste 9,50.
    Suntem blamati degeaba. Sutele de posturi sunt pe coclauri imposibile, cei buni efectiv nu au pentru ce sa se straduiasca. Pentru ca e frustrant sa vezi pe cei slabi in posturi bune si tu sa-ti sacrifici familia si sanatatea pe naveta.

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua! Ce inseamna ca nu se acorda punctaje partiale la ex de titularizare? Daca am rezolvat partial corect un subiect , obtin un punctaj mai mic decat cel din barem sau nu primesc nimic? Stie cineva?

    RăspundețiȘtergere
  41. Domnule Marian Pop, este specificat undeva in metodologie ca nota minima la proba scrisa in 2012 trebuie sa fie 7 ?
    Nu se face media notelor obtinute la proba scrisa si inspectia la clasa? De exemplu, un profesor cu nota la proba scrisa de 6.70 si la inspectie 9 , avand media de repartizare 7.27, se poate titulariza ?
    Va rog, daca puteti, sa-mi raspundeti urgent pentru ca nici cei de la Inspectorat nu stiu

    RăspundețiȘtergere
  42. Multumesc,pt subiect examen titularizare!

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna seara d-le Pop. As avea si eu o intrebare. Va rog mult sa imi raspundeti daca puteti. Am participat la concursul de anul acesta si din pacate la centrul la care am dat concurs am iesit a doua. Ideea e urmatoarea. Alaturi de mine a participat un coleg care e titular in alt oras. A luat nota mai mica decat mine, dar intrebarea e daca, cu toate ca a participat la concurs si are nota mai mica, se mai poate detasa sau poate cere pretransferul??? Va rog mult sa-mi raspundeti. E important sa stiu ce ma asteapta. Va multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna ziua,
    Am fost atat de bucurosi cand am aflat ca s-a schimbat metodologia si ca s-a reintrodus pretransferul , detasara si suntem atat de dezamagiti acum cand ne dam seama ca nu reusim sa obtinem acordul de pretransfer (toata lumea e in concediu, cu toate ca am facut cererea de acum o luna) si acordul de detasare pe motiv ca nu sunt cadre suficiente(ISJ Bucuresti).Unii norocosi au reusit sa il ia in urma cu vreo 3 saptamani (am doua colege care au reusit), dupa ceva timp s-a schimbat inspectorul si nu s-a mai putut.Oare metodologia nu e este la fel pentru toti? Sunt atat de trista incat imi vine sa plang ca voi fi nevoita sa imi dau demisia de la 1 septembrie 2012.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua domnule ministru,eram convinsa ca dumneavoastra o sa respectati LEN si directorii nu mai sunt numiti pe baza carnetului de partid,sunt profund dezamagit de ceea ce se intampla in invamant.IN ARGES sunt numiti directori care au un management deficitar la clasa si in relatiile cu parintii.La SC. Pietrosani ,jud. Arges este numit politic un director de care ,,PARINTII FUG'',asa se doreste sa se faca invatamant de calitate si sa se respecte legile.
    Cu respect,un cadru didactic care mai spera in dreptate si corectitudine

    RăspundețiȘtergere
  46. Imi cer scuze ca introduc aici o alta tema, dar am cautat un articol legat de examene pentru a deschide o discutie despre ceea ce ma intereseasa in mod direct: examenele care ar trebui sa le sustina in anul acesta elevii ce nu sunt in clase terminale: a II-a( cred), a VI-a (anul acesta este seria despre care se spunea ca ar da prima data acest examen)...Funeriu a plecat, Andronescu se pare ca a uitat acest aspect, ziaristii sunt superficiali informati- ca de obicei- si nu stiu ce sa o intrebe( au insistat pe bac si E.N.), iar eu in calitate de parinte al unui copil de clasa a VI-a si de profesor de matematica la gimnaziu, sunt complet dezorientata! Vad ca unele culegeri au atasat suplimente cu propuneri de modele pentru acest examen- nu am intrat in posesia lor, dar am primit oferte. Editorii sunt mai atenti decat ministru , ziaristii, sa nu zic si liderii sindicali! Nu ar finecesara clarificarea inainte de 1 septembrie? Daca aveti vreo informatie in acest sens v-as ruga sa o transmiteti si celorlalti.Daca nu, macar poate reusiti sa apasati pe butonul potrivit pentru lamurirea situatiei.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  47. Am o mare nemultumire legata de repartizarea pe post. Sa presupunem ca am obtinut PESTE 9 la examen si am sustinut inspectia intr-o singura scoala. Cineva a luat postul ravnit de mine, avand cu 10 sutimi mai mult. Ei, in acest caz eu, cu media de 9,20 sa zicem, de-abia imi gasesc un loc de SUPLINITOR in vreun sat, in timp ce unul cu 7 de ex. sta bine mersi la oras, in acelasi judet, pe post de titular. Vi se pare corect? Cum sa incurajam calitatea in invatamant avand in vedere ca bazele de selectie a celor mai buni profesori sunt putrede din start?
    Apreciem faptul ca s-a revenit la examenul national de titularizare ( societatea noastra nu e pregatita sa faca fata unei selectii corecte la nivel de scoala- si aici stiti la ce ma refer..), insa ar fi trebuit sa se modifice si modul de repartizare a candidatilor. Ce avem in prezent este totalmente frustrant si injust!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare