24 mar. 2010

LEN dezbatere Consiliu de Administratie

Am citit si recitit legea. Va propun o prima dezbatere care din punctul meu este foarte importanta. Consiliu de Administratie.
Conform proiectului de lege
Art.82 (1) Unitatile de învatamânt preuniversitar sunt conduse de consiliile de administratie si
de directori, ajutati, dupa caz, de directori adjuncti. În exercitarea atributiilor ce le revin, consiliile de administratie si directorii conlucreaza cu consiliul profesoral si cu comitetul de parinti.
(2) Consiliul de Administratie (CA) este organul suprem de conducere a unitatii de învatamânt si este format din 1/3 membri cadre didactice alese de catre personalul didactic al scolii si 1/3 reprezentanti ai parintilor si 1/3 reprezentanti ai consiliului local, desemnati de catre acestia si care nu pot fi cadre didactice în unitatea scolara respectiva.
(3) Marimea Consiliului de Administratie variaza între 7–15 membri, în functie de marimea unitatii de învatamânt si se întâlneste lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea directorului, a presedintelui consiliului de administratie sau a doua treimi dintre membri. Metodologia-cadru de organizare si functionare a consiliului de administratie este stabilita prin ordin de ministru.
(4) Consiliul de administratie are urmatoarele atributii principale:
a) aproba proiectul de buget si executia bugetara la nivelul unitatii de învatamânt;
b) aproba planul de dezvoltare institutionala elaborat de directorul unitatii de învatamânt;
c) aproba CDS la propunerea consiliului profesoral;
d) stabileste pozitia scolii în relatiile cu terti;
e) organizeaza concursul de ocupare a functiei de director si aproba directorul adjunct, la propunerea directorului;
f) aproba planul de încadrare cu personal didactic si schema de personal nedidactic;
g) aproba programe de dezvoltare profesionala a cadrelor didactice la propunerea consiliului profesoral;
h) realizeaza evaluarea performantelor profesionale ale cadrelor didactice, cadrelor didactice auxiliare si ale personalului administrativ;
i) sanctioneaza abaterile disciplinare etice sau profesionale ale cadrelor didactice;
j) aproba comisiile de concurs si valideaza rezultatul concursurilor.
(5) Consiliul de administratie va fi condus de catre un presedinte ales prin vot de jumatate plus unu dintre membrii sai, dintre reprezentanti ai parintilor si ai consiliului local. Directorul este membru de drept al consiliului de administratie, dar nu poate ocupa functia de presedinte. Atributiile presedintelui sunt stabilite de consiliul de administratie, în limitele legislatiei în vigoare, dupa o metodologie generala stabilita de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

Art.227 (1) Consiliul de administratie stabileste componenta comisiei de concurs pentru ocuparea postului de director, respectiv director adjunct al unitatii de învatamânt preuniversitar. Din comisie fac parte, obligatoriu, un reprezentant al inspectoratului scolar precum si un reprezentant al consiliului local, respectiv judetean, în functie de unitatile aflate în subordine.
(2) Metodologia, organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei de director se stabileste prin ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
(3) Consiliul de administratie, valideaza rezultatele concursului de ocupare a functiilor de director, respectiv director adjunct.
(4) Directorul încheie un contract de performanta cu consiliul local/consiliul judetean (pentru licee). Metodologia - cadru a contractului de performanta este stabilita prin ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. Daca în termen de 30 de zile consiliul local/consiliul judetean nu se pronunta asupra contractului de performanta, acesta se considera aprobat tacit.
(5) Directorul unitatii de învatamânt poate fi eliberat din functie:
a) prin decizia consiliului de administratie cu votul a 2/3 dintre membri;
b) prin decizia consiliului local, respectiv judetean în cazul liceelor, doar daca se constata neîndeplinirea contractului de performanta încheiat cu aceste consilii. În ambele situatii realizarea unui audit din partea Inspectoratului Scolar Judetean este obligatorie.
(6) In conditiile vacantarii functiei de director, pâna la organizarea unui nou concurs, conducerea interimara este preluata de catre presedintele consiliului de administratie care devine automat si ordonator de credite.

Care vor fi problemele care apar in actul de decizie?
Considerati ca este bun acest articol in aceasta forma?
MENTIONEZ CA NICIUN COMENTARIU NU ESTE MODERAT SAU STERS.

29 de comentarii:

  1. Nu ne lasati pe mana primarului!
    Nu suntem de acord cu desfiintarea titulaturii deoarece se favorizeaza clientela politica a primarului. Asta inseamna ca nu mai avem siguranta zilei de maine!!!Iesiti in strada fratilor! In mediul rural ajungem la mana carciumarilor , a CAP-istilor care au 4 clase si fac parte din Consiliul local! E tragic !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  2. E, pe langa trecerea clasei a noua la scoala generala, cea mai ABERANTA propunere a LEN. In afara de rol decorativ ce rol mai au profesorii in CA? Cine cunoaste problemele unei scoli cel mai bine? Directorul si profesorii scolii, nu consiliul local, nu parintii.Si pana la urma scoala ce e? Anexa primariei? Si asa cum exsista in ziua de azi, dupa legea existenta niciun director de scoala din mediul rural nu e director. E cel mult administrator sau angajatul primarului. Am ajuns mai rau ca inainte de `89.Anonim are absolut dreptate :"In mediul rural ajungem la mana carciumarilor , a CAP-istilor care au 4 clase si fac parte din Consiliul local! E tragic". Deci...nu mai e nimik de spus

    RăspundeţiȘtergere
  3. Frumos ...
    Locul sindicatului unde este ? Nu mai are drept de observator la sedinte ?

    RăspundeţiȘtergere
  4. Sunt total in dezacord cu prevederile referitoare la componenta CA. Asa este: in consiliile locale sunt fel de fel de oportunisti , unii analfabeti de-a binelea, caci, se stie, in ziua de azi, in majoritatea cazurilor, celor buni li s-a lehametit, iar consiliile locale sunt asa cum sunt.

    RăspundeţiȘtergere
  5. legea prevede in plus faptul ca anual, dupa evaluare, consiliul de administratie da aviz, la solicitarea directorului, pentru a fi mentinut sau nu un cadru didactic in scoala. E UN RISC MAJOR!Daca dintr-un motiv sau altul un profesor intra in conflict cu directorul, poate fi dat afara. Cel mult, profesorul poate fi umil si slugarnic fata de director, ca sa nu riste sa fie aruncat in strada. Ne vom trezi cu profesori de calitate dati afara, pentru a fi pusi in locul lor cei din clientela politica sau rude,pile si altii asemenea. Se va alege praful de corpul profesoral, atat cat a mai ramas din el!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Dupa parearea mea exista cel putin urmatoarele probleme:
    - Ponderea profesorilor de 1/3 in consiliul de administratie nu este corecta. Ar trebiui sa fie in proportie de 1/2 pentru ca altfel se poate ajunge in situatia in care niste oameni care habar nu au ce-i aia educatie sa taie si sa spanzure in scoala (parintii pot fi tractoristi iar cei din consiliul local vanzatori la chiosc).
    - Faptul ca directorul unitatii de invatamant poate fi eliberat din functie la propunerea consiliului local/judetean va face ca si in cazul scolilor sa se schimbe directorii odata cu alegerile locale sau parlamentare asa cumn se intampla in multe alte domenii din Romania.
    - Mi se pare benefic ca directorul sa fie pus in functie, in urma unui concurs organizat de consiliul de administratie, dar numai daca in componenta acestuia sunt cel putin 50% profesori altfel tot la politizare ajungem..

    RăspundeţiȘtergere
  7. Presedintele CA , poate fi director pe perioada determinata, dar el nu este profesor.
    Posibil sa fie un tractorist.
    Vai de noi!

    RăspundeţiȘtergere
  8. In ceea ce priveste aceasta lege a educatiei, eu cred ca noi ca sindicat ar trebui sa ne opunem in totalitate adoptarii ei. Sunt atatea schimbari care se doresc a fi introduse in sistam incat nu o sa mearga nicicum. Mai grav este ca cei care au pus in lege toate modificarile (adica "specialistii") in prea putine cazuri s-au gandit la toate consecintele sau doresc deliberat distrugerea sistemului educational preuniversitar. Dupa opinia mea lucrurile stau cam asa:
    - O reforma adevarata a sistemului educational din Romania este necesara dar inainte de implementarea unui sistem ar trebui sa incercam sa il proiectam macar in proportie de 60-70%. Asta inseamna sa fim capabili sa raspundem la urmatoarele intrebari: Care este starea infrastucturii scolare actuale? Ce fel de infrastructura ne dorim sa aiba noul sistem (ex. scoli cu cantine unde sa manance toti elevii, sali de sport, ateliere de practica, aparatura pentru scoli tehnice etc.)? Cit timp ar trebui sa petreaca elevii la scoala? Ce discipline ar trebui sa studieze? Cum ar trebui sa fie impartite meteriile in cadrul fiecarei discipline si mai ales la ce nivel sa se studieze disciplinele la anumite varste? Cum structurez ciclurile de invatamant si modalitatea concreta prin care elevii trec dintr-un ciclu in altul? Cum indrum elevii cu aptitudini diferite spre carierele cele mai potrivite pentru ei? Cum fac sa atrag in sistem oameni capabili pe posturile de profesori? Cum ii mentin, motivez si asigur posibilitatea unei cariere pentru acestia? …si tot asa, lista este foarte lunga.
    - Pentru a obtine un sistem cat de cat acceptat de partile implicate (elevi, profesori, parinti) este oare suficienta o dezbatere de 2 spatamani!!!? Dar doau luni? Poate un an dupa ce am prezentat, ca minister, tot proiectul sistemului educational de la infrastructura la curriculum si resursa umana!
    - In acelasi timp este evident ca o reforma adevarata si din temelii necesita foarte multi bani pe care nu ii avem im prezent si atunci ce incercam sa facem de fatp?
    - Exista insa parti ale sistemului care se pot reforma si cu putini bani dar cu un management capabil (si aici ar fi cazul ca domnul ministru sa ne arate ca nu a luat doactoratul acela in Franta pe degeaba). Am putea schimba programele scolare. Daca intrebam elevii, profesorii, parintii toti spun aceleasi lucruri: programe mult prea incarcate, materia structurata aiurea, manuale de toata jena, se pune accent pe acumulare de cunostinte nu competente s.md. De ce nu schimbam aceste lucruri prima data pana cand o sa avem suficienti bani ca sa intervenim si la partile mai costisitoare?
    - Un prim pas in reforma curriculara ar fi sa dam afara pe toti inspectorii de specialitate din minister care in douzeci de ani au reusit sa faca varza asta curicculara (unii chiar sunt acolo de zeci de ani, vezi Ilinca la geografie) iar apoi sa angajam niste oameni cu capul pe umeri care impreuna cu psihologi sa stabilieasca programele scolare in cooncordanta cu varsta, capacitatea intelectuala a elevului si cu cerintele soacietatii actuale.

    RăspundeţiȘtergere
  9. Am o propunere. Sa fie pusa o conditie de studii pentru membrii consiliului de
    administratie. Studii liceale minim.Propunerea e logica, nu cred ca e nevoie sa expun motive.

    RăspundeţiȘtergere
  10. In C.A. cred ca ponserea trebuie sa fie:
    -2/3 cadre didactice
    -1/3 reprezentantii Primariei si parinti
    La noi la scoala ,,stau,, de doi ani 15 calculatoare cu server din cauza edililor locali care refuza cateva mii de lei pentru instalarea lor si legarea la net. Au fost si sunt bani la Primarie, dar nu pentru scoala.Nici materiale de curatenie si intretinere, nici macar o vorba buna. Decontarea navetei, ioc!In Consiliul local sunt numai 2 licentiati, cadre didactice, restul nici 4 clase, ca sunt tigani analfabeti care ridica mana cum vrea primarul.Primarul? fost repetent in clasa I si a III a si deabia a terminat liceul in localitate, asa cum se mai face. Acum este student la drept administrativ si trece examenele cu portbagajul. Halal C.A. va fi !

    RăspundeţiȘtergere
  11. kred ka ponderea skolii in konsiliul de administratie trebuie sa fie de cel putin 2/3. nici parintii si nici consiliile locale nu isi pierd vremea cu aceste consilii si cu hotararile scolii.daca de fiecare data CA se va desfasura numai cu acea proportie de 1/3, adica profesorii scolii, cum vor fi validate hotararile, nefiind intrunita majoritatea?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundeţiȘtergere
  12. In toate comentariile se spune despre incultura tractoristilor, despre cat de "neintelepti" pot fi membrii CL pe langa intelepciunea ......... proverbiala nu-i asa a cadrelor didactice. De ce nu se spune si despre vanzatorii ..... fostii vanzatori de chiosc care acum sunt CADRE DIDACTICE, cred ca e mai grav la catedra decat in CA.
    Sunt situatii si situatii, nu laud aceasta lege a educatiei, dar totusi trebuie sa ne gandim ca ceva perfect nu se poate face in Romania asa ca hai sa nu mai dam cu noroi in TRACTORISTI, pentru ca de foarte multe ori sunt si intelepti. Nu apreciaza Vivaldi dar pot fi si intelepti.
    Iar cu politica ........... este foarte implicata si acum in scoala destul de mult asa ca ......!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Cate scoli sunt in mediul urban?Cati consilieri trebuie sa fie arondati in CA pentru a fi prezenti la toate sedintele din 50 de scoli sa zicem?Ca daca ma gandesc la cate scoli/licee sunt in orasele mari.....ajungem la 15000 de reprezentanti ai Cons.Local in CA.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Faptul ca am mentionat tractoristii si vanzatorii de la chiosc ca un element negativ in CA nu inseamna ca nu avem respect pentru meseriile respective. Toate meseriile sunt respectabile daca sunt practicate de oameni devotati. Problema apare in momentul in care avand o anumita meserie te apuci sa spui la altii din alte domenii cum trebuie sa procedeze, si ATENTIE, nu numai ca le dai un sfat ci ai posibilitatea sa ii sanctionezi daca nu fac dupa cum ai spus tu. Nu cred ca e normal asa. E ca si cum eu in calitate de profesor de geografie ma duc la doamna de la chiosc si incep sa ii explic cum sa isi aranjeze marfa pe rafturi, iar daca nu face cum spun eu (si evident nu ma pricep) ii inchid chioscul sau o dau afara.

    RăspundeţiȘtergere
  15. ESTE ABERANTA ACESTA LEGE.SA SE MENTINA TITULATURA ,ALTFEL PRIMARII SI DIRECTORII ISI ANGAJEAZA NEAmurile ,care nu au fost capabile sa se titularizeze de zeci de ani.Rusine , rau am ajuns...

    RăspundeţiȘtergere
  16. f) aproba planul de încadrare cu personal didactic si schema de personal nedidactic;
    Asta inseamna ca daca ai "norocul" sa ii stai in gat unei persoane influente din CA, te poti trezi peste un an pe afara, chiar daca esti competent
    g) aproba programe de dezvoltare profesionala a cadrelor didactice la propunerea consiliului profesoral;
    Fiind "ani de criza", aceste programe nu vor fi niciodata aprobate, ceea ce va conduce la dezvoltare profesionala (obligatorie, prin lege, 90 credite o data la 5 ani) platita din salariul acela si asa diminuat (pardon, cu crestere negativa)
    h) realizeaza evaluarea performantelor profesionale ale cadrelor didactice, cadrelor didactice auxiliare si ale personalului administrativ;
    adica vine de la primarie insarcinatul/insarcinata cu problemele scolii si masoara performantele profesionale, folosind un etalon convenabil (pentru cine?). Alaturi ii poate fi parintele suparat ca i-am dat copilului o nota mica atunci cand nu a stiut nimic de-a lungul mai multor evaluari orale.
    Si uite asa se discuta in dezbatere publica alegerea modelului de coparseu pentru categoria sociala numita de mass media "dascali". Nu murim fizic; murim sufleteste. Suntem deja in stare precomatoasa, si asteptam un ajutor providential care sa ne salveze...

    RăspundeţiȘtergere
  17. D-lor colegi,ma uimeste inversunarea unora impotriva primarilor.Acestia uita ca azi primarii au,cu unele mici exceptii,studii superioare.Deci,oameni cu stiinta de carte si care inteleg foarte bine importanta scolii in orice comunitate.Mult mai periculos si mai expus spagii si coruptiei este directorul.Dupa parerea mea,conform noii legi a invatamantului,acestuia trebuie sa i se ingradeasca puterea!

    RăspundeţiȘtergere
  18. Stimate repondent 25.03.2010, 14:58 , daca dvs ati fi trecut prin ce am trecut eu in toamna 2009, nu v-ar mai mira nimic. Eu insa am aflat gustul amar al puterii altora, asa ca vorbesc in deplina cunostinta de cauza, ca un Stan Patitul ce ma aflu. A le ingradi puterea si primarului, si directorului, inseamna pentru noi a fi liberi; altfel putem deveni un fel de iobagi de vremuri noi

    RăspundeţiȘtergere
  19. D-le Pop,nu stiu cine va administreaza site-ul,dar nu mi se pare deloc normal sa posteze doar unele comentarii! Si nu e prima data! Exista cenzura si la d-voastra? Spuneam in comentariul meu ca azi nu prea sunt primari fara studii superioare,ca majoritatea lor,mai ales in mediul rural,au soti sau sotii cadre didactice.Nu cred ca mai e cazul sa-i suspectam ca sunt "limitati",ca sunt "tractoristi" prosti cu patru clase...Azi primarii au studii superioare,sunt oameni cu deschidere fata de problemele scolii.Mai degraba ar trebui sa ne uitam la directori caci ei sunt,in noua lege a Invatamantului,persoanele expuse coruptiei si spagii!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Art. 76 (1) În învatamântul preuniversitar public, privat si confesional, posturile se ocupa prin concurs organizat la nivelul unitatii de învatamânt cu personalitate juridica conform unei metodologii-cadru elaborate de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. (2) Concursurile pentru ocuparea posturilor didactice au un caracter deschis. La concurs se poate prezenta orice persoana care îndeplineste conditiile prevazute de legislatia în vigoare. (3) Angajarea si eliberarea din functie a personalului didactic în unitatile de învatamânt cu personalitate juridica se fac de catre directorul unitatii, cu aprobarea consiliului de administratie.

    Mi se pare aberant să fim lăsaţi la mâna Consiliului de administraţie şi a directorului. Nu le va mai fi frică de nimic. Se vor simţi pe moşia lor şi vor acţiona ca atare. Cei care vor îndrăzni să nu fie de acord cu ei vor "zbura". Îşi vor face de cap. Ne vor şantaja. Ce competenţă au ei să evalueze un viitor dascăl ? Sunt policalificaţi ? Cea mai mare tâmpenie este, după părerea mea, desfiinţare CNU. Mai aveau şi tinerii absolvenţi fără pile şi relaţii o şansă...

    RăspundeţiȘtergere
  21. unde este sindicatul nostru? Oare ne reprezinta interesele? Sau le reprezinta pe ale sale?
    acestea sunt legi cu care sunt de acord si sindicatele? Oare pe noi ne-au intrebat? Suntem de acord cu tot ce se intampla in sistemul educational din Romania?
    Cred ca cel mai corect ar fi sa iesim in strada fara liderii vechi de sindicat, sa cerem o REFORMA ADEVARATA si nu ceea ce se face de 20 de ani. Jos sindicatul si sa-in calcam in picioare in strada unde ar trebui sa iesim cu totii (dascali si oameni cu carte)!!! Sa nu ne mai conduca prostimea si sarlatanii!!!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Nu se poate sa nu se mentina concursul national de titularizare ! Era singurul lucru bun din acea lege. De ce in acest an subiectele se fac la MECI, dar se corecteaza la nivel judetean ?
    Eu sunt din Arges. Mafia, aici, infloreste si prospera. De ce subiectele de la titularizare sa fie corectate tot in Arges ?
    Ar trebui sa fie corectate in alt judet pentru mai multa impartialitate.

    RăspundeţiȘtergere
  23. art 76.3)Angajarea si eliberarea din functie a personalului didactic in unitatile de invatamant cu PJ se fac de catre directorul unitatii cu aprobarea CA....Ce ne facem cei care nu suntem din comuna/orasul cu directorul sau primarul?Din start suntem dati afara...,,pentru ca au ei oamenii lor"...
    Se zice ca facem parte din UE si putem gasi un loc de munca oriunde,dar de fapt se da putere unui om de a se ,,distra"cu viata altora....Chiar daca am muncit 15-20 de ani intr-o alta localitate,s-a ajuns acum sa ne numaram zilele pana directorul sau primarul o sa ne dea afara....

    RăspundeţiȘtergere
  24. Vom fi la mana primarilor cu 4 clase, care habar nu au sa scrie.Eu inca mai sper ca aceasta lege nu va fi adoptata in aceasta forma. Timpul acordat dezbaterii este extrem de mic pentru o chestiune atat de importanta.

    RăspundeţiȘtergere
  25. in principiu 11 se spune ca soala este independenta politic, religios etc., dar CA este desemnat in cea mai mare parte politic dat fiind faptul ca consiliul local este politic, directirul, profesorii si reprezentantii parintilor pot fi si ei politici chiar daca formal se spune ca nu-s . Cum ramane atunci cu independenta politica ?

    RăspundeţiȘtergere
  26. Fantastic, domnilor guvernanti ,precum in anii 50 ai regimului socialist, dar la alte coordonate temporale si politice. Si uite asa prin grija nepretuita a guvernantilor badea Gheorghe cu 4 clase poate fi ales presedintele Consiliului de administratie si daca este demis directorul poate sa devina si conducatorul institutiei de invatamant pana la organizarea unui nou concurs pentru postul de director. asta da gogomanie, bravooo, guvernantilor!!!!!!!!!!!asta probabil e prima prostie, a doua e cea legata de desfintarea titulaturii in sistem, despre asta in comentariul viitor

    RăspundeţiȘtergere
  27. Ieri s-a dezbătut la nivel de inspectorat cu directorii "proiectul Legii educaţiei". Directorii au primit sarcină să bifeze în registrul de procese verbale ale consiliilor profesorale că s-a dezbătut legea cu cadrele didactice. Astăzi la ora 13 a fost consiliu profesoral având ca temă dezbaterea pe baza legii educaţiei, fără pauză după ore (profesorii nu au luat masa), fără o convocare din timp a ordinii de zi.Multe cadre didactice nu au avut posibilitatea fizică de a lectura măcar prevederile acestui proiect. Dacă veţi urmări raportările vă veţi da seama că ne întoarcem la "anii epocii de aur" cu raportările lor fictive. De vină sunt, cred eu, cei care ne conduc la nivel de şcoală sau de inspectorat. Analiza şi discuţiile pe baza unei legi trebuie făcute în cunoştinţă de cauză, pe îndelete, argumentat. Ni se prezintă nişte articole care îl interesează pe director, acesta face nişte propuneri şi se bifează sarcina îndeplinită. Directorul şi îndeplinit sarcina de partid (deşi el este apolitic). Ministrul Funeriu poate argumenta, în faţa opiniei publice şi a sindicatelor, că s-a făcut dezbatere publică cu toate cadrele didactice din şcoli. Toată lumea e fericită. "SĂ TRĂIŢI BINE" dragi colegi, dacă mai aveţi cum.

    RăspundeţiȘtergere
  28. ha? dar la noi nici vorba sa se fi organizat vreun consiliu profesoral pentru aceste dezbateri, noo, nici vorba!
    si sa va mai spun una, de data asta cu 2 de ha si eventual la final cu 3 sau cati de ha vreti voi: am citit pe situl de dezbatere lansat de catre minister o stire postata in data de 24 martie, ora 22:39 (retineti, ora 22 si 39) in care se anunta faptul ca in acea zi la ora 18 dl. ministru deschide seria discutiilor online/videochat; deci la ora 22 ne anunta ca la ora 18 deschide!!! mai bine ne-ar fi anuntat la ce ora inchide, ca altceva nu mai este de spus referitor la aceasta dezbatere; sau mai bine nu ne-ar mai fi anuntat, ca tot aia era.

    RăspundeţiȘtergere
  29. Dle LIVIU POP,doresc sa aflu in ce conditii poate fi schimbat din Cons.de Administr.al scolii,o persoana care a adus prejudicii scolii prin aducerea presei fara aprobarea cond.scolii si a denigrat imaginea unui profesor foarte apreciat si iubit de elevi si parinti,fara a avea argumente probatorii la acuza adusa prof.Totul e o facatura pt ca prof era in cu totul alta parte,sustinut de colegii de cancelarie si clasa de elevi unde a predat in acest timp.Ea spune ca nu are martori.Mai sunt si alte elemente care ar conduce la excluderea ei,plus ca toate cadrele fac presiune s-o schimbe.Care sunt procedurile si in baza carei legi sau Ord ale ministerului.Ceva concret cu care poate porni diractorul procedura.Multumim si mult respect pt ceea ce faceti pt invatamant

    RăspundeţiȘtergere

Postări populare