17 nov. 2009

proiect Centralizator

Joi 19 noiembrie 2009, ora 10.00, la Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării, etajul 2, camera 61, are loc dezbaterea şi analizarea în cadrul unui grup de lucru constituit din reprezentanţi ai Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi reprezentanţi ai federaţiilor sindicale, a proiectului Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs, valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2010.
asteptam propuneri
Propunerile de completare cu noi specializari sa fie insotite obligatoriu de copia diplomei de licenta si copia foii matricole sau copiile documentelor de studii echivalente.

Un comentariu:

  1. domnule Marian Pop va rog puneti problema si celor care au dubla specializare. de exemplu eu am dubla specializare istorie geografie si am sustinut examenul de titularizare pe istorie am luat nota 8,10 insa nu m-am putut titulariza ca nu au fost decat 6 posturi de istorie in judetul constanta titularizabile, insa daca erau scoa se istorie-geografie puteam sa ma titularizez in conditiile in care istoria avea mai multe ore in catedra, nici macar continuitate n-au vrut sa-mi acorde pe istorie geografie si am primit repartitia numai pe orele disciplinei de concurs,este strigator la cer atata nedreptate!Dumneavoastra vedeti cum puneti problema, multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare