9 nov. 2009

Legea reorganizarii agentiilor

Legea care vrea sa ne trimita acasa 10 zile

14 comentarii:

  1. interesant de spus ar fi ce vor face profesorii impotriva acestei legi?Poate ca statul si guvernantii lui s-au obisnuit ca profesorii sa nu faca nimik sau ca ii pot minti cu promisiuni desarta si vorbe goale....pacat,profesorii sunt un exemplu pentru noi...iar eu cred cu tarie in ideea de a lua atitudine ,de a nu te lasa calcat in picioare de a spera ca se poate mai bine....de ce ma incapatanez sa fiu asa?pt ca inca mai cred ca romania poate deveni tara in care vreau sa cresc.
    Cu respect,Loredana

    RăspundețiȘtergere
  2. Cf. Constitutiei referitoare la art. 147 alin (4) si art 77,78 si nepublicarea inca a deciziei CCR in M.O.:

    - este constitutionala promulgarea legilor 329 si 330 in M.O.?
    - legea 329 se va aplica efectiv dupa publicarea in M.O. a deciziei CCR?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce ca avem niste salarii de mizerie, nenorocitii ne mai trimit si acasa (pe noi profesorii). De unde naiba o sa avem si noi bani de sarbatori, ca dupa ce ca iau 850 ron imi mai ia si din ei.Oameni buni!!!Treziti-va la realitate.....faceti ceva!!! Ca o sa ne manance astia de vii.Vine anticristul pe pamant si nu stiu care din Basescu, Antonescu, Geoana etc ....este. Sa dea domnul ca de sarbatori sa le dea Domnul Ceea ce nu avem noi. La mai mult domnilor parlamentari.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Si inca ceva Loredana..... si eu visez ca tine de 8 ani si nimic nu s-a schimbat.....ba mai bine......s-a facut din rau in mai rau.....asa ca intr-o tara de kk-at nu mai poti spera nimik.....vise placute tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUNT O ROMANCA FERICITA.PRESEDINTELE MEU MI-A TRIMIS AZI PRIN POSTA, IN PLIC PE CARE SE AFLA NUMELE MEU COMPLET (DESI EU FOLOSESC IN TOATE OCAZIILE DOAR AL DOILEA PRENUME) O FELICITARE CU OCAZIA ZILEI MELE ONOMASTICE.AVAND IN VEDERE CA IN ROMANIA SUNT APROXIMATIV 1.600.000 DE ROMANI PURTATORI AI NUMELUI UNUIA DIN SFINTII ARHANGHELI APRECIEZ MULT ACEST GEST, DESI MA GANDESC CU MILA NU LA BANII CHELTUITI CI LA BIETII OAMENI CARE AU AU STAT SI AU LIPIT LA PLICURI. (IN IPOTEZA IN CARE MACAR JUMATATE DIN EI AU BENEFICIAT DE ACEASTA ONOARE, CA NU AM PRETENTIA SA FIU SINGURUL ROMAN AFLAT IN GRATIILE PRESEDINTELUI). SI MAI AM O PROBLEMA....O FI STIUT OARE CA SUNT PROFESOR??????

    RăspundețiȘtergere
  6. vad ca sindicatul doarme in plina campanie de extgerminare bugetara, si eu iau 8 milioane jumate si daca imi mai taie 2 ( cei 15% se taie din brut!!!) cu ce naiba mai raman de sarbatori, copiii mei vor renunta la Mos Craciun, iar eu o sa ies din sindicat ca stau oricum degeaba in el.La noi la scoala s-a zis de 'sus' ca vom veni la scoala normal dar ni se vor taia zilele de 'concediu 'din salariu.pai eu cu ce mai vin la scoala ca ma costa transportul 1 milion jumate ( 3 mijloace de transport zilnic)?si de ce sa mai vin daca tot nu sunt platita?ma da afara daca lipsesc de la concediul fortat in scoala??????? sindicatule, lamureste-ne cumva,macar, daca de luptat nu mai lupta nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu de unde s+au luat aceste masuri la dvs in unitate. Joi Alinata Bugetarilor o sa stabileasca ce se face. La fel si noi ar trebui sa venif cu forme de protest comune. APP notele le mai treceti in catalaof?
    Transortul se poate castiga in instanta cu ajutorul sindicatului.
    Tineme legatura

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga anonim,
    am mai spus si imi sustin punctul de vedere - sindicatul sunt membrii, nu liderii, daca oamenii nu sunt dispusi nici sa iasa in strada, nici sa faca greva, degeaba il iau eu ca lider pe Liviu de mana si iesim in strada, ca rad si curcile de noi. Cadrele didactice au prostul obicei sa mai creada ca, fara niciun efort din partea lor, o figura providentiala va veni sa le rezolve toate problemele. (asa, cam ca fata mare care viseaza la printul calare pe un cal alb).In alta ordine de idei, e de admirat faptul ca ai inteles ceea ce trebuia sa inteleaga si altii de mult timp si anume faptul ca, propunand greva in perioada zilelor de concediu fara plata, sindicatul nu tine cu guvernantii ci sustine tocmai dreptul membrilor de a nu munci daca tot nu sunt platiti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Scuzati, ceva nu am inteles (drept e ca nici n-am citit proiectele de legi/legile 100%...), dar daca-i vorba despre o Lege a reorganizarii Agentiilor...... ce-are a face cu scoala?? Scolile sunt agentii cumva???!!! Drept o fi ca suntem si noi bugetari, insa ce-au a face Agentiile cu scolile?! Sa-i trimita acasa pe cei de la Agentii........ daca ar fi sa ne gandim, unii functionari de la Agentiile Judetene care asigurau plata unor sume din fonduri europene (destinate agriculturii) aveau cate 20-30 milioane salariu (si chiar mai mult) - pai, sa-i trimita acasa pe de-alde, nu pe noi!!

    RăspundețiȘtergere
  10. (adica, recunosc, e foarte urata replica asta.... cu "sa moara capra vecinului".... dar totodata e revoltator sa te oblige la concediu fara plata..... macar, sa-i fi 'spus' altfel, s-o numeasca altfel, aceasta perioada de economii fortate, pentru buget........ dar, care economii, fratilor??? ca pe la scoli se face o risipaaaa..... sa ne traiasca!! lumini=becuri aprinse.... fara numar, in toiul zilei..... centrale termice setate pe maxim, chiar daca nu peste tot e cazul.... etc, etc)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred că risipă se face numai la energia electrică şi termică, dar chiar şi în numărul de personal. Sunt profesor la un liceu tehnologic unde jumătate din personal este format din ingineri şi maiştri. Nu am nimic cu dumnealor pentru că sunt foarte buni colegi, oameni sufletişti, dar pentru binele învăţământului românesc jumătate ar trebui să plece acasă. Cred că rolul lor în formarea de competenţe -pentru că tot se vorbeşte mereu de ele- este esenţial, având în vedere profilul liceului. De ce oare au atâtea ore în planul cadru, dacă tot nu le fac o parte dintre ei...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred că ai oarecum dreptate, dar mai sunt alţii pentru care ar trebui să se facă economie.Singurul contabil din şcoala mea- contabil şef , deşi ca vârstă nu are prea mult ca salariu îl depăşeşte chiar şi pe directorul şcolii, profesor cu gradul I şi 30 ani vechime. Comparativ cu mine, debutant, care am avut neinspiraţia să mă fac profesor ,cred că are salariu de cinci ori mai mare. De ce nu m-oi fi făcut economist la FF, că aveam şi timp,şi bani şi mintea limpede,chiar dacă eu ceream spor de stres?

    RăspundețiȘtergere
  13. Dupa parerea mea concediu fara plata inseamna ca stai acasa fara a fi platit.A merge la scoala si a munci fara sa fii remunerat, fiind fortat si amenintat s-o faci inseamna SCLAVAGISM .

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt profesoara la o scoala din Timisoara. Azi la noi, s-a afisat in cancelarie o nota de serviciu care contine urmatoarele, citez: ,,Prin prezenta va aducem la cunostinta, ca in conformitate cu Legea nr. 329/2009 art. 10 alin. b si 4 in perioada 16 - 20 noiembrie 2009 tuturor cadrelor didactice li se va reduce programul de lucru cu 3 ore pe zi. Acest lucru nu va afecta in nici un fel norma de predare la clasa.,,
    Stimate domnule Liviu M. Pop, va rog sa-mi spuneti daca s-a procedat corect, sau este un exces de zel. Mi se pare aberant sa venim la scoala, sa ne tinem orele si sa primim salariul diminuat. Ca explicatie ni s-a spus, ca ziua de lucru este de 8 ore si in invatamant, iar cele 3 ore s-au redus din orele de pregatire pentru lectii nu din norma didactica. Pe langa faptul ca legea 329 este un abuz in sine, aplicarea ei in acest mod in cazul invatamantului este revoltatoare! Asteptam reactia Sindicatelor in acest caz!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare