23 sept. 2012
ORDIN MECTS nr.5773 din 19.09.2012, privind aprobarea Metodologiei de întocmire, completare şi valorificare a raportului de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoționale, cognitive, a limbajului și a comunicării, precum și a dezvoltării capacităților și atitudinilor de învățare, la finalul clasei pregătitoare
http://www.edu.ro/index.php/articles/17762
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
1. Activitatea didactică .... 630 ore (18 ore x 35 săpt. = 630 ore) 2. Transport către diverse activităţi obligatorii (cercuri pedagogice...
-
Calculator *rezultatele calculatorului au caracter orientativ si se aplica pentru cadrele didactice cu peste 6 ani vechime în învățământ
-
Rugaminte pentru cei care aveti particularitati: un email pe fsli@fsli.ro pentru a va raspunde oficial conducerea FSLI. Multumesc pentru int...
-
Metodologia de miscare de personal 2012-2013 o puteti descarca de AICI pentru cei care nu reusesc se poate descurca de pe www.slimm.ro
-
Anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/14.11.2012 METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA P...
-
Gasiti cateva modele pentru subiectele de la examenul de titularizare 2012 AICI Pana la inceputul saptamanii viitoare vor mai aparea si alt...
-
O R D I N pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în ...
-
" Art. 277.(1) Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la con...
Mulțumim!
RăspundețiȘtergereBarrr , ce denumire ! Niste locuri de munca pentru absolventi ?
RăspundețiȘtergere"aprobarea Metodologiei de întocmire, completare şi valorificare a raportului de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoționale, cognitive, a limbajului și a comunicării, precum și a dezvoltării capacităților și atitudinilor de învățare, la finalul" a CE ? Mi se pare ca ar trebui un Raport privitor la "dezvoltarea fizica, socio-emotionala, cognitiva a limbajului si a COMUNICARII" la cel ce a conceput si, din pacate APLICAT aceasta harababura, aceasta degringolada, acest "dezmat financiar" numit "Clasa 0". Gandire ZERO, finantare ZERO, pregatire ZERO, rezultate ZERO! Doar MULTI, foarte MULTI BANI, cu multe ZEROURI in coada, cheltuiti pentru o finalitate ZERO! Pe cand un Control psiho-somatic al celor ce au distrus, cu buna stiinta, invatamantul romanesc ? Al celor ce nici un "plagiat" dupa sistemul Finlandez n-au stiut sa-l faca! Si, in final, poate ne raspundeti DE CE "SE TINE CU DINTII" de aceasta aberatie legislativa, numita Legea Asigurarii Calitatii? In proportie de 99,(99)% ne-am declarat IMPOTRIVA aberatiilor din aceasta "Lege"! De ce, se tine cont doar de parerea celor 0,(01)%, a celor care HABAR N-AU ce inseamna munca unui profesor din preuniversitar?
RăspundețiȘtergereIn Finlanda, exista, e drept, prevederea ca un copil de 6 ani sa poata fi inscris la scoala in urma unui examen psihosomatic. Dar, LA CEREREA PARINTILOR, inscris in clasa I, in rand cu ceilalti copii, fara cheltuieli suplimentare, fara clase "speciale" (deja numite peiorativ, "de handicapati" - adevarate clase de "paria" din scoala). Nu obligatoriu, nu fortat, nu "pompieristic"! Scopul SCOLII trebuie sa fie acela de a scoate OAMENI,nu GENII! Apropos, cati ELEVI OLIMPICI are Finlanda ? Cati "olimpici" are cel mai bun invatamant din Europa ? La 18% din PIB, cat aloca Finlanda pentru invatamant ar trebui sa fie macar cativa! Dar...
Oare cei care au întocmit aceste fise de evaluare finale, au văzut cum arată fişele de evaluare (de 9 pagini) pe care le completăm noi educatoarele?
RăspundețiȘtergereRuşine lor!
Brrr , A.R.A.C.I.P. ! ! !
RăspundețiȘtergere