26 iul. 2010

500 000 de accesari in doi ani ale blogului Liviu Marian Pop

500 ooo de accesari ale acestui blog in ultimii doi ani.
Acestea sunt datele statistice uitandu.am peste motoarele de contorizare ale blogului meu.
Sunt constient ca trebuie sa fac o reformare a acestuia si cred ca dvs, cei care accesati acest blog, sunteti primii care aveti dreptul sa sugerati acest lucru.
Astept propunerile dvs, lasand la o parte criticile, laudele, vorbele grele sau mai putin grele pe care le.ati lasat la comentarii.
Personal va multumesc pentru ele. De multe ori m.au ajutat sa im moderez activitatea mea sindicala, profesionala si chiar familiala.
Sper ca impreuna fiecare dintre noi sa fie mai corect informat si mult mai ascultat si respectat.
Numai impreuna se poate de actori si spectatori nu mai este timp.
Sindicatul suntem NOI nu VOI si NOI.

12 comentarii:

  1. Nu pot sa nu ma abtin: tineti-o tot asa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. E ok!Doar ca trebuie sa se inteleaga ca impreuna putem face ceva bun, nu prejudecati, cu care dealtfel, ne intalnim la tot pasul!Sa simtim ca putem avea incredere, nu dezgust 8pt unii sau altii91

    RăspundețiȘtergere
  3. Cosmanciuc Dumitru27.07.2010, 14:05

    Personal, am fost incantat de existanta blogului domnului secretar general al FSLI, d-l Liviu Pop.Am admirat curajul de a raspunde intrebarilor noastre, atunci cand cei mai multi se ascund.Am admirat pozitia asumata in postarile critice la adresa personala sau a activitatii sindicale.Apreciez promptitudinea la care a raspuns solicitarilor mele si-i multumesc acum pentru ca intr-o seara din iarna 2009 a avut ragazul de a trimite un mesaj de La Multi Ani pe mobil unui obscur sindicalist.
    Pentru toate aceste lucruriii multumesc d-lui Liviu Pop.

    RăspundețiȘtergere
  4. Www.birouldeluatspaga.ro/forum/viewforum.php?f=4

    RăspundețiȘtergere
  5. ati pastrat mereu legatura cu noi, ati oferit noutati, am discutat si pe mes cand am avut probleme urgente, asa ca...toata stima si respectul! daca ar fi asa toti liderii sindicali...poate am realiza ceva!

    RăspundețiȘtergere
  6. REALITATEA!!!28.07.2010, 03:32

    Trezirea!!! Totul e o fatzada,teatru si prosteala de ani de zile...Legile date de Boc si Funeriu se aplica..indiferent de manifestarea noastra..Inghitim rahat servit de sefii sindicali si saracim si mai mult!!..NU AU FACUT NIMIC SA NE PASTREZE POSTURILE SI DREPTURILE CASTIGATE TIMP DE 20 ANI!!! Bancile ne urmaresc pt executare silita!!Salarii vom primi si mai putin,in portzii,ratzii minuscule,de la un an la altul.Familii intregi,o sa traim,in lumina de,la lampa cu motorina si caldura,din foc de coceni,inghesuiti in o singura camera DI CHIRPICI LANGA GROAPA DE GUNOI,DIN CARE MAI PICA CEVA!! CHIAR NU SE TREZESTE NIMENI ODATA SA VADA IN CE MARASM NE INDREPTAM?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce propui, REALITATEA?Ce ar trebui sa facem?Sa iesim cu copilasii in brate si sa-i luam de gat pe cei din guvern?Ce rezolvam?Chirie la mititica, unde sa indure si copiii?Cu ce sunt ei vinovati de aberatiile incompetentei?De ce sa-i privez de li8bertatea de a-i creste?De aia mi i-am dorit?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai copii, REALITATEA?Daca da, cine ti-i creste?Cum?Cat timp petreci cu ei?Cum le asiguri, macar ce le trebuie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Desi sunt din alt judet, accesez acest blog in mod regulat de un an de zile. Este locul de unde pot obtine informatii interesante si utile. Reformat sau nu, continuati activitatea pe blog spre o mai buna informare a noastra, a tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari!
    VA MULTUMIM PT. TOATE INFORMATIILE PE CARE LE TRANSMITETI!
    Cu stima!
    Prof.G.MARIUS-jud. DAMBOVITA

    RăspundețiȘtergere
  11. Bravo! Asa ne mai amintim si noi de existenta sindicatului...

    RăspundețiȘtergere

Postări populare