STIMATE CITITORULE,
1) METODA OBIECTIVA :
Pentru a compara inaltimea Dv. cu a mea , avem nevoie de o unitate de masura(ex.cm) si de un instrument(ex.ruleta).
Pentru a compara temperatura la pranz in zilele de 1 oct.si 3 oct.,avem nevoie de
o unitate de masura(ex.gradul Celsius) si de un instrument(ex.termometrul).
Pentru a compara valoarea muncii Dv.(exprimata in puncte pe grila/in lei) cu a mea
avem nevoie de o unitate de masura(CARE ?) si de un instrument(CARE ?).
Demonstratia este suficienta pentru a trage concluzia : o imposibilitate.
Consecinta ? Discutiile vor continua la infinit , iar miscarile sociale care urmeaza
sunt indreptatite.
2) METODA SUBIECTIVA :
Singura metoda posibila este SUBIECTIVA si consta in negocierea directa cu fiecare
categorie sociala. Impunerea legii prin asumarea raspunderii guvernamentale este o mare escrocherie , posibila doar intr-un regim de dictatura.
Cu respect,
Un pensionar,prof.de matematica
13 oct. 2009
LEGEA SALARIZARII UNITARE , O MINCIUNA GOGONATA
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
1. Activitatea didactică .... 630 ore (18 ore x 35 săpt. = 630 ore) 2. Transport către diverse activităţi obligatorii (cercuri pedagogice...
-
Calculator *rezultatele calculatorului au caracter orientativ si se aplica pentru cadrele didactice cu peste 6 ani vechime în învățământ
-
Rugaminte pentru cei care aveti particularitati: un email pe fsli@fsli.ro pentru a va raspunde oficial conducerea FSLI. Multumesc pentru int...
-
Metodologia de miscare de personal 2012-2013 o puteti descarca de AICI pentru cei care nu reusesc se poate descurca de pe www.slimm.ro
-
Anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/14.11.2012 METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA P...
-
Gasiti cateva modele pentru subiectele de la examenul de titularizare 2012 AICI Pana la inceputul saptamanii viitoare vor mai aparea si alt...
-
O R D I N pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în ...
-
" Art. 277.(1) Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la con...
Nu e chiar asa...Fiecare categorie sociala va avea impresia ca ea este cea care merita mai mult(firesc). Aici discutam de fapt de prioritatile pe care tara asta trebuie sa le aiba, si de aici incolo lucrurile intra pe fagasul lor normal. Desigur ca la stabilirea prioritatilor trebui sa participe toti cetatenii romani, indiferent daca sunt bugetari sau nu. In alta ordine de idei, orice forma organizata are un executiv si acela decide pana la urma conform legii sau procedurilor de lucru. De multe ori presiunea categoriilor sociale(bugetare) este un instrument politic in mana celor care fac politica si alimenteaza fals categoria pe care o reprezinta pe slabiciunea executivului.
RăspundețiȘtergerestabilirea prioritatilor se face prin alesii nostrii
RăspundețiȘtergerece sa facem daca ei au nevoie de voturi noi de iluzii
si avem parte de multe
domnule Pop am o intrebare?
RăspundețiȘtergerenoi la o structura avem simultan la gimnaziu ca asa a vrut onor ISJ. Noi cei care predam la aceste 2 clase la simultan*(inca odata zic gimnaziu a5-a cu a7-a) avem vreun spor ceva?
un coleg are de ex dirigentia practic face munca a doi diriginti!
sporul de simultan
RăspundețiȘtergere