1 feb. 2009

transfer in alt judet

Buna ziua,
Va rog frumos sa-mi raspundeti si mie la o nelamurire.
Anul trecut am participat la ex. de titularizare si am obtinut un post de titular.
Din motive personale, sunt nevoit sa-mi mut domiciliul in alt judet. Trebuie sa sustin anul acesta 2009-2010 din nou ex. de titularizare sau exista alta posibilitate de a obtine o catedra in judetul unde ma voi muta( sa cer un transfer de ex)? Precizez ca acesta este primul meu an de cand lucrez in invatamant
va multumesc si astept raspunsul dvs
numai bine,
L. D.

R. Puteti participat la sesiunea de transfer.
Nu o sa aveti prioritate in fata celor din judetul in care va transferati indiferent de punctaj

7 comentarii:

  1. Va rog sa ma lamuriti si pe mine cand trebuiesc depuse dosarele pentru transfer si ce trebuie sa contina acest dosar.
    Eu m-am titularizat anul trecut, dar sunt intr-un sat la 55 km de orasul in care locuiesc.E destul de greu drumul, dar ma bucur ca sunt titulara.
    Va multumesc si astept raspunsul dvs.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.edu.ro/index.php/articles/10967aveti calendarul

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.edu.ro/index.php/articles/10968
    iar metodologia e aici

    RăspundețiȘtergere
  4. vreau sa ma transfer in alt judet,in alta scoala.pot pentru k sun primele zile de liceu????

    RăspundețiȘtergere
  5. Va rog sa imi raspundeti care sunt demersurile pentru a avea prioritate in cazul in care vreau sa ma transfer in alt judet.
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere

Postări populare