16 feb. 2010

MECTS incearca intimidarea ISJ-urilor

12 comentarii:

  1. Bun ,si?????Asta e...oricum sindicatul nu are masuri ...sau are?in afara de a participa la formele de protest noi,cei simpli nu putem face numic decat sa luam la cunostinta iar de asta ne-am cam saturat deci asteptam un semnal din partea liderilor!Altfel devine si acest blog doar un factor de stress ca si televizorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pun pariu ca si cornea e croitoru 2!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am privit cu atentie fotografia lui Liviu Pop.
    Ne-am conoscut personal..."aia nu-s ochii lui".
    transmit mule:dezgust, sila,neputincios in fata dezastrului.......

    RăspundețiȘtergere
  4. transmit MULTE...scuze

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi par obositi insa falca e cam umflata ,hai sa-l photoshopam !
    Transmit,transmit...acuma comunicam si "altfel"nu doar verbal!
    Da e...impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  6. parca salariul pe ianuarie e mai mic decat cel din octombrie.... sau am innebunit, ca la cate probleme am cu banii , nu mai stiu nici ce mi se cuvine (cf minunatei grile).
    GREVA GENERALA !
    GREVA GENERALA !
    GREVA GENERALA !
    GREVA GENERALA !
    GREVA GENERALA !

    RăspundețiȘtergere
  7. NIMIC NU FACETI! SAU FACETI DOAR NIMIC!NU SE ALEGE DECAT PRAF DIN INTENTIILE VOASTRE! SUNTETI PLAFONATI,OAMENII SUNT PREA FLAMANZI CA SA REACTIONEZE, SE GANDESC CA IN ORICE MOMENT POT SA AJUNGA MAI JOS, SA FIE DATI SI FARA, NEAVAND NICI SPERANTE.VOI POSIBIL UMBLATI DUPA PRIVILEGII, AVANTAJE DIRECTE, LASAND LUMEA SA AGONIZEZE IN SARACIE DIN CAUZA MIZERABILILOR CE NE CONDUC.SALARIILE AU SCAZUT, GRILA SALARIZARII UNICE SE APLICA DUPA URECHE FARA SA-I PESE CUIVA, VOI TREBUIND SA-I DETERMINATI PE CRETINOIZII DE SUS SA EMITA O SERIE DE NORME DE APLICARE.TOATE-S PRAF, NOI SARACIM, FLAMANZIM SI PLECAM CAPUL DEOARECE IN ORICE MOMENT POATE VENI GHILOTINA CAND NE POATE TAIA CAPUL DEFINITIV.CE FACETI VOI ACOLO SUS?CUM NE APARATI DE JIGODIILE CE NU LE PASA DECAT DE EI???????DE CUM SA FURE TARA MAI TARE SI DEFINITIV???????CE FACETI? RASPUNS:NIMIC !!!!!!!! NOI VA MULTUMIM!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Trandafir si Patraulea17.02.2010, 19:31

    Sunt total dezamagit!De guvernanti DAR SI DE VOI DL. LIVIU POP!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ semnalul trebuie sa plece de jos. Iar lucru asta trebuie sa fie prioritatea maxima in aceste momente. Avem la dispoyitie tot semestrul II. Daca nu reusim sa facem ceva ne meritam soarta.Nu imi doresc prin postarile de aici sa devin stres. Nu cred ca d COrnea poate fi comparat cu personajul respectiv. Se pare ca o sa renunte la functia de presedinte FEN si atunci o sa incerc si eu sa imi schimb remarcile catre dansul.
    @ multumesc de analiza. Dar sentimentul e de greata fata de "clasa politica". Astept cu nerabdare sa incepem formele de protest.
    @ unitatea e singurl cuvand...iar din ceea ce stiu din unitatile scolare nu prea este in aces moment
    @ Trandafir si Patraulea De NOI. Poate ar trebui sa ne tranformam toti in actori..unii se simt mai bine spectatori

    RăspundețiȘtergere
  10. sporul de doctorat se mai plateste? este o sfidare ceea ce se intampla azi in invatamant

    RăspundețiȘtergere
  11. sporul de ecran se mai acorda in 2010 si din ce categorie face parte

    RăspundețiȘtergere

Postări populare