GRAFICUL
desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2009
- 19 ianuarie - 13 februarie 2009: depunerea dosarelor care conţin documentele
justificative privind activitatea cadrului didactic respectiv, la registratura inspectoratului
şcolar;
- 16 - 20 februarie 2009: analiza dosarelor de către inspectorul de specialitate,
cu consultarea consiliului consultativ;
- 23 februarie - 6 martie 2009: verificarea dosarelor de către comisia de
coordonare a concursului în vederea acordării gradaţiei de merit;
- 23 februarie - 6 martie 2009: verificarea dosarelor de către reprezentanţii
federaţiilor sindicale reprezentative din învăţământ şi refacerea punctajelor, în situaţia în
care observaţiile sunt juste, împreună cu inspectorul de specialitate;
- 9-11 martie 2009: consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar aprobă
lista cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării
- 13 martie 2009: afişarea listei la avizierul inspectoratului şcolar;
- 13 - 17 martie 2009: depunerea contestaţiilor asupra punctajului acordat;
- 18 – 20 martie 2009: rezolvarea contestaţiilor de către comisie;
- 23 martie 2009: validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul
de administraţie al inspectoratului şcolar;
- 25-27 martie 2009: înaintarea la Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului,
în vederea emiterii ordinului ministrului educaţiei şi cercetării, a tabelului nominal cu
personalul didactic de predare, didactic auxiliar şi cel de conducere din unităţile de
învăţământ, nominalizat pentru acordarea gradaţiei de merit;
- 29 mai 2009: elaborarea ordinului ministrului educaţiei, cercetării şi
tineretului.
Alte date gasiti
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
1. Activitatea didactică .... 630 ore (18 ore x 35 săpt. = 630 ore) 2. Transport către diverse activităţi obligatorii (cercuri pedagogice...
-
Calculator *rezultatele calculatorului au caracter orientativ si se aplica pentru cadrele didactice cu peste 6 ani vechime în învățământ
-
Rugaminte pentru cei care aveti particularitati: un email pe fsli@fsli.ro pentru a va raspunde oficial conducerea FSLI. Multumesc pentru int...
-
Metodologia de miscare de personal 2012-2013 o puteti descarca de AICI pentru cei care nu reusesc se poate descurca de pe www.slimm.ro
-
Anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/14.11.2012 METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA P...
-
Gasiti cateva modele pentru subiectele de la examenul de titularizare 2012 AICI Pana la inceputul saptamanii viitoare vor mai aparea si alt...
-
O R D I N pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în ...
-
" Art. 277.(1) Copiii personalului didactic şi didactic auxiliar aflat în activitate sunt scutiţi de plata taxelor de înscriere la con...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu