30 iun. 2008

Bani de vacanta castigati in sala de tribunal

Mai multi dascali maramureseni au castigat in instanta dreptul la primele de vacanta pe ultimii trei ani. Sindicalistii din invatamantul maramuresean nu se opresc insa aici cu procesele, ci vor intenta si alte actiuni in instanta pentru obtinerea primelor de vacanta, pentru tichetele cadou neacordate anul trecut de Primarii si chiar pentru tichetele de masa.

Dascalii maramureseni de la doua unitati de invatamant din Baia Mare au castigat in instanta dreptul la primele de vacanta pe ultimii trei ani. Liderul Sindicatului Liber din Invatamant Maramures, Liviu Pop, a spus ca prima de vacanta reprezinta valoarea unui salariu de baza. Mai sunt pe rol inca doua procese tot pentru primele de vacanta, iar alte peste 50 de procese in care sunt reprezentati peste 1.500 de membri de sindicat din invatamant sunt in pregatire pentru obtinerea aceluiasi drept.

Dascalii maramureseni nu se vor opri aici cu procesele, ci intentioneaza sa se lupte in instanta si pentru tichetele cadou neacordate anul trecut de Primariile din judet, dar si pentru tichete de masa.

Nu numai cu numarul actiunilor in instanta se pot lauda sindicalistii din invatamantul maramuresean, ci si cu cresterea numarului membrilor de sindicat. Liviu Pop a mai spus ca numarul membrilor SLI a crescut de la 6.300, cat era anul trecut, la 8.000 de sindicalisti, astfel incat organizatia sindicala a dascalilor a devenit cel mai mare sindicat din judet.

”Ne mandrim si cu un numar mare de membri de sindicat. De la 6.300 de membri de sindicat cati erau anul trecut am ajuns la 8.000 de sindicalisti, astfel ca am devenit cel mai mare sindicat din judetul Maramures”, a precizat Liviu Pop.

La ora actuala doar aproximativ 900 de dascali nu sunt inscrisi in sindicat. Liviu Pop considera ca dascalii au fost motivati sa se inscrie in organizatia sindicala avand in vedere si numarul ridicat de procese castigate de-a lungul anilor pentru drepturile lor.
Autor: Camelia Tocaci

Sursa:http://emaramures.ro/stiri/Stire.aspx?NewsID=14068

Un comentariu:

  1. Sunt impresionat pentru a vedea blog-ul dvs., i-am vizitat pe prima dată la acest blog și am place foarte mult și mi se pare foarte util, sper că prietenii mei vor dori, de asemenea, pe Facebook, deoarece i-am de gând să-l împărtășească pe Facebook meu .

    RăspundețiȘtergere

Postări populare