20 nov. 2011

MECTS vrea debirocratizare

LA https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=ro&formkey=dEFoUXFmOXh6M2FUN1dWSDByRTdYcVE6MQ#gid=0  Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului a demart o consultare publică în rândul cadrelor didactice. Obiectivul este eliminarea documentelor a căror elaborare sau completare duc la supraîncărcarea muncii de zi cu zi a dascălilor.
Va rog sa votati INUTIL la toate. 
Asa sigur facem debirocratizare ..
Si sigur TESTELE INITIALE  ne-au ajuns...
Multumesc.

8 comentarii:

  1. la observatii: inutil este el, ministrul funerica

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. In afara de planificarile anuale, manuale, culegeri, dictionare si alte materiale informative, toate hartogariile care ni se cer sunt inutile.
    2. In afara de comisiile metodice, toate comisiile sunt inutile si mari consumatoare de hartii. Produsul final al comsiilor consta doar in hartii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si nu numai consumatoare de hartii, consumatoare de nervi, bani proprii, timp , pe care l-am putea aloca pregatirii copiilor. Si la ce bune 1000 de parteneriate, proiecte educative si alte gaselnite? Care si alea ne omoara cu scrisul de hartii si alte...."dovezi". Ne complicam singuri munca.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt inutile ! Fara exceptie ! Spuneti INUTIL !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne mai ridicam capetele de sub avalansa de hartii inutile pentru a vedea elevul, care nu mai are loc, iese din acest decor.Sa facem ceva sa ne fie alaturi,iar noi sa-l invatam sa alerge spre viata! Ne-am indepartat unii de altii,nu avem timp pentru educatie! Unde este profesia pe care mi-am dorit-o atat de mult?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ma scoate din sarite este faptul ca se considera normal ca EU sa dau toate frectiile astea de hartii imbecile scoase frumos LA IMPRIMANTA MEA, PE BANII MEI. De unde pana unde rezulta ca daca am calculator si imprimanta trebuie sa le folosesc la porcariile astea? Calculatorul MEU este cumparat PE BANII MEI, pentru DISTRACTIA MEA, nu pentru asemenea porcarii inutile oricum.
    Va rog frumos domnule Liviu Marian Pop ca la Sindicat SA FACETI CEVA prin care noi, membrii sindicatului sa percepem ca ceva se petrece, scapati-ne de birocratia asta vecina cu patologicul, demascati jigodiile din fruntea invatamantului. Eu personal sunt pe punctul de a ma retrage din sindicat pe care incep sa il percep ca inutil.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multe comisii si hartii inutile. Hartii multiplicate si adaugate la dosare. Elevul este cel care are de pierdut. Sunt multi copii cu probleme emotionale, care nu pot fi stapaniti de catre cadrele didactice. Au nevoie de sprijin medical si personal specializat. De ce va mirati la ceea ce se intampla in scoli?

    RăspundețiȘtergere

Postări populare