7 mai 2011

Ajutor umanitar

 Buna ziua,
                 Ma numesc Dinu Dorina, sunt profesor-titular la Colegiul Tehnic"Lazar Edeleanu", Ploiesti. Fiica mea, Dobrin Gabriela, in varsta de 35 de ani, a fost diagnosticata cu CANCER DE COL UTERIN . A urmat 2 zile de radioterapie la Spitalul Elias dupa care i s-a comunicat ca nu o mai primeste pentru ca depaseste kg admise de directiunea spitalului. Dr. Gheorghif a insistat sa o primeasca in continuare dar fizicianul si asistenta nu au vrut sa o accepte. Dr. Gheorghief a dat telefon la celelalte spitale dar fara succes: toti au refuzat din cauza kg. Fiica mea este inalta si are / avea 124 kg.
               Fiica mea a incercat sa intre in audienta la directorul spitalului Elias, dar n-a putut, secretara a sfatuit-o  pe fiica mea sa mearga la radioterapie la asistenta si sa-i dea 700 lei( sapte milioane vechi ca s-o primeasca in continuare)pentru ca are salariu mic. Va las pe dvs. sa trageti concluzia.
                Prin eforturi financiare care depasesc puterile noastre a ajuns la Clinica ANADOLU din Turcia. Acolo i s-au facut investigatii si i s-a prescris mai intai radioterapie 25 sedinte si chimioterapie. Avem nevoie de 20000 de euro pentru a incepe sedintele de radioterapie.
                Va rog din suflet sa ma ajutati, eu sunt singura, fiica mea este divortata si are o fetita de 12 ani in intretinere. 
                                                     Va doresc o zi frumoasa !
                                                        prof. DINU DORINA
                                                           tel 0723949524
    BANCA TRANSILVANIA PLOIESTI
       cont RO14BTRL03001213581801XX
    Titular DINU VASILICA-DORINA

    BANCA BRD PLOIESTI-REPUBLICII
   COD IBAN  RO26BRDE300SV04539903000
    Titular Dinu Dorina
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare