12 iun. 2012

Despre întâlnirile cu reprezentanții Consiliului Elevilor

       M-am întâlnit astăzi, la sediul MECTS, cu reprezentanţii Consiliului Elevillor pentru a discuta despre oportunitatea modificării modalităţii de susţinere a examenului de bacalaureat, începând cu anul şcolar 2013 - 2014. Le-am prezentat elevilor argumentele noastre pentru un examen de bacalaureat care să poată fi susţinut în mod diferenţiat şi i-am asigurat că această decizie se va lua numai după o consultare temeinică, atât cu elevii de liceu care urmează să susţină examenul de bacalaureat în anii viitori, cât şi cu părinţii acestora. Totodată, am stabilit cu reprezentanţii elevilor o serie de întâlniri informale pe acest subiect, cât şi pe alte subiecte importante pentru elevi, astfel încât să existe un dialog deschis între MECTS şi Consiliul elevilor, iar opiniile elevilor să poată sta la baza deciziilor care îi privesc în mod direct. Reprezentanţii elevilor şi-au manifestat interesul pentru propunerile de dialog venite din partea noastră şi au fost încântaţi să poată contribui la îmbunătăţirea sistemului educaţional preuniversitar din România. 
     Mâine, ora 18,00, la Colegiul Național ,,Gheorghe Lazăr'' din București, voi participa, împreună cu domnul Stelian Victor Fedorca, secretar de stat pentru învățământ preuniversitar, la o întâlnire cu un grup de elevi de clasa a XI-a, membri ai Consiliului Elevilor. Cele mai importante teme care vor fi discutate sunt Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi modalitatea de organizare a examenului naţional de bacalaureat din 2013.

40 de comentarii:

  1. Metodologiile CA si CONCURSURI DIRECTORI vor aparea pana la 1 SEPTEMBRIE 2012?

    RăspundețiȘtergere
  2. Care este numarul TOTAL (buget si taxa) de locuri aprobat pentru universitatile de stat din Romania ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveți aici detalii http://liviumarianpop.blogspot.ro/2012/05/guvernul-ponta-majoreaza-numarul-de_23.html

      Ștergere
  3. Va felicitam pentru ca incercati sa rezolvati multe probleme in asa scurt timp.Speram sa ramaneti ministru si in continuare.Ati promis si rezolvarea situatiei absolventilor Universitatii Spiru Haret.Speram ca veti ajunge la rezolvarea in favoarea acestor absolventi!
    Va multumim!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo! Domnule Ministru, salutam initiativele dumneavoastra! Speram sa puneti invatamantul asta pe roate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cu reprezentantii profesorilor cand va intalniti sa discutati despre titularizare, definitivat, etc? Sau ei sunt nevoiti sa inghita orice, fara consultari prealabile, ca de... sunt la mana ministerului...

    RăspundețiȘtergere
  6. "consultare temeinică, atât cu elevii de liceu care urmează să susţină examenul de bacalaureat în anii viitori, cât şi cu părinţii acestora"? Dar cine consulta cadrele didactice care sunt in liceele teoretice, in cele tehnice si vocationale? Sa inteleg ca elevii si parintii acestora sunt specialistii invatamantului? Deja uitati sa consultati colegii? Cam repede ne uitati...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu uităm de faptul că d-l Pop este în prezent fost lider de sindicat şi ministru de foarte puţin timp, aşa că este pe deplin la curent cu opiniile noastre... Cred că o consultare a colegilor este complet inutilă pentru că noi putem să începem orice propoziţie, iar domnia sa e perfect capabil să o termine.

      Ștergere
    2. Aveti perfecta dreptate, tindem spre o "stiinta democratica"- oximoron (daca didactica, pedagogia si psihologia sunt stiinte pentru minister).
      Nu mai vorbesc de faptul ca in privinta termenului "transdisciplinar" se pastreaza tacerea, adica cei care ar vota, evident nu ar avea habar la ce se inhama... Si incep sa cred ca nici cei care dezbat voiniceste nu au habar de cuvintul magic: TRANSDISCIPLINAR.
      Poate nu ar strica sa ne lamureasca si pe noi dascalii... ca oricum dascalii sunt =0(in viziunea de partid) in aceasta tara.
      Probabil se va face scoala si educatie in functie de cum voteaza "boboru'". Deh, sofismul ad populum e preferatul sindicalistilor. Singurul loc unde nu functioneaza e tocmai in sindicatul profesorilor.

      Ștergere
    3. @Emil
      Vai, vai! Nu te ustura buzele???!!!

      Ștergere
    4. Măi, măi, ce ironici suntem! Poate am exagerat cu figurile plastice, doar voiam să spun că d-l Pop e la curent cu opiniile colegilor. Nu e picat din lună ca Funeriu!

      Ștergere
  7. Ne-ati promis o decizie politica cu privire la problema USH.Pana cand sa asteptam?Am inteles,nu depinde numai de dumneavoastra,insa observam ca nu se aduce in discutie in nicio sedinta de Guvern.Consideram ca avem dreptul sa participam la concursul de titularizare si sa ne dovedim "puterile".Iar se fac discriminari?

    RăspundețiȘtergere
  8. Se vede treaba ,domnule Pop,ca nu va tineti de cuvant,caci altfel nu se explica de ce ati promis o decizie politica pentru USH pana la finalul lunii mai si nu ati luat-o nici acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred ca se va rezolva problema diplomelor USH deoarece este vorba de orgolii,lupta se da intre ei si de suferit avem noi cei multi care ii votam. Ne meritam soarta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce credeti ca ne meritam soarta?pana cand isi vor bate joc de noi?

      Ștergere
  10. Calitatea în învătământul românesc va fi dată de reintroducerea examenelor de admitere în licee şi universităţi, precum şi încheierea aberaţiei cu acest cost per elev. Altfel timp şi bani pierduţi.............

    RăspundețiȘtergere
  11. Vrem NOTE si in invatamantul primar !!! Ne-am saturat sa punem egal intre prostie si performanta!! FB+FB+FB+FB=FB+B+B+FB=S+FB+B+FB+FB??????? E iar sfarsit de an, inchei asa-zise medii cu diferente majore si inchid ochii si premiez mediocritatea!!! Ba mai nascocesc si "talente" pentru cei numai buni de lasat repetenti, ca nu trebuie discriminati la festivitatea de premiere!!!! ELIMINATI aceasta prostitutie din invatamantul primar!!! Vrem note si medii adevarate ca sa putem evidentia realitatea in totalitate!!! Calificativele imbata copiii si parintii cu apa rece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de acord! În clasa a IV-a părinții sunt mulțumiți de calificativul „Bine”... Dar din clasa a V-a când de la „Bine” se ajunge la nota 7, părinții nu mai sunt mulțumiți... Notele reflectă realitatea, nu calificativele!

      Ștergere
    2. LEN spune ca nu exista competitie, nu se fac ierarhii, dar vezi pe strazi snobi, la Mc Donalds, purtand coronitze pe cap, asa ...ca sa-i vada targul, neamurile, vecinii, cunostintele....Avem premianti si discriminati! Eu sunt pentru evaluare si nota reala, premiere ca in sport diferentiat pe miime de secunda ...si atunci poate ca lumea va trage mai mult pentru a invata si merita!

      Ștergere
  12. Domnule Ministru

    Va rugam sa luati urgent o decizie cu absolventii USH! Am colegi care sunt titulari si nu-si pot da gradele didactice sau colegi care nu mai pot da Titularizarea!
    Acum , in loc sa se pregateasca pentru examene vor pierde timpul prin tribunale...Oricum vor castiga procesele dar vor mai pierde inca un an....De ce?
    Va rog sa cititi si comunicatul Colegiului Psihologilor din Romania care se refera la absolventii USH licentiati in Psihologie.



    link:
    http://www.copsi.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1027:comunicat-despre-situatia-absolventilor-de-la-universitatea-qspiru-haretq&catid=31:precizari-juridice--comunicate&Itemid=200040

    RăspundețiȘtergere
  13. D-na Andronescu trebuie sa plateasca pentru tot raul facut..interesele ei au primat...NU A VRUT DECAT sa-si recruteze studenti pentru facultatea ei...erau prea multi la spiru haret si prea putini la ea.
    Raul e facut...sa vedem cine-l mai poate indrepta!
    Cum sa se poata rezolva o discriminare...doar prin decizie politica???!
    Dupa ce ne-a improscat cu noroi, acum vrea sa puna furtunul pe noi sa ne spele?!
    Harelistii nu vor vota in veci PSD, multumita D-nei Elena din Troia!

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate aveţi în vedere şi tot personalul din învăţământ (didactic auxiliar şi nedidactic) în ceea ce priveşte facilităţile la înscrierea la faculate a copiilor acestora (mă refer la taxă de înscriere, scutirea de taxă la cazarea în cămin).

    RăspundețiȘtergere
  15. În primul rând vreau să te felicit și să îți adresez încurajări în activitatea politică pe care o desfășori. Până acum ai avut posibilitatea să câștigi încrederea cadrelor didactice învățământ și a sindicatelor,fiind un pas foarte important în stabilitatea sistemului de educație.
    Am câteva probleme care ar trebui să dea o stabilitate și mai mare învățământului și totodată încredere în clasa politică.
    1. Structura ciclurilor școlare TREBUIE să râmână cu clasa a IX- a la LICEU. Din punct de vedere al dezvoltării psiho-emoționale și intelectului elevului este mai bine așa. Un elev face o trecere la ceva mai înalt, superior când e vorba de liceu iar dacă rămâne la gimnaziu se va plafona și va rămâne pe un nivel în care preocupările intelectuale vor fi reduse.Mulți din mediul rural nu vor mai urma liceul. Stiu că multinaționalele vor forță de muncă tânără și fără pregătire pentru a fi ieftină.
    2. Numărul de elevi- este prea mare la 30 intr-o clasă. La starea psihică a elevului din prezent nu se poate lucra cu o clasă numeroasă. Copilul din prezent este foarte agitat și cu o mare lipsă de atenție ceea ce nu permite o dezvoltare intelectuală într-un grup foarte numeros.
    3. Titularizarea în sistemul de educație - trebuie să fie în sistem ci nu pe post. Nesiguranța postului determină cadrele didactice să nu mai fie eficiente în actul de educare al elevului. Caută alte surse de trai și să fim convinși că o vor face cei mai buni- pierdem creierele educatiei care ar putea fi modele prin calitățile lor și am asigura impulsul elevului către dezvoltarea intelectuală. O ȚARĂ FĂRĂ CREIERE E UN ORGANISM MORT.
    4. FINANȚAREA PE ELEV- o mare prostie debitată probabil de contabili sau economiștii cei mai slabi- care sabotează dezvoltarea unui popor pe termen mediu și lung. Copilul trebuie să învețe, să dezvolte creierul și facultățile minții. E bine să avem cadre didactice și școli peste tot. Pentru o țară este benefic să dezvolte creiere -NU PUTEM SĂ LASĂM COPIII NEEDUCAȚI. NU ESTE UN EFORT PREA MARE PENTRU ȚARĂ SĂ PLĂTESCĂ CADRE DIDACTICE ÎN ORICE SĂTUC. Mai e un fenomen neplăcut - amenițarea școlii de părinți și elevii certați cu regulamentul școlar dar care știu că dacă pleacă la altă școală pleacă și banii alocați pe persoană. Esti dispus ca profesor să faci compromisuri și scade calitatea actului educațional
    5. Să se insiste pe activitatea didactică și NU PE HÂRTII.
    6. Crearea de proiecte pentru școli, CCD, ISJ, - să se facă de specialiști la nivel de ISJ nu de cadrele didactice. Școlile să spună ce vor iar apoi echipa de proiecte a ISJ să dezvolte proiecte. Cadrul didactic are de făcut cel mai mare proiect- EDUCAȚIEA ADULTULUI DE MÂINE.
    7. Examen de admitere la liceu și facultate.
    8. Obiectivele la examenele de admitere și bacalaureat să fie corelate cu cele din programa școlară ci NU VISE DE NEATINS. Subiectele să fie accesibile adică să testăm ce se cunoaște nu ce NU se cunoaște.
    9. Să se pună accent pe instruirea copilului. ATENTIE la regulamentul de functionare al unitatilor de învățământ.
    10. EXAMENUL DE BACALAUREAT- să poată fi susținut la materii de studiu la care elevul se simte pregătit. Să se facă examen de bacalaureat diferențiat. Nu putem să-i amestecăm pe toți în același recipient și să iese din el cine poate. TREBUIE SĂ DĂM OCAZIA FIECĂRUI COPIL SĂ ARATE CĂ ESTE BUN LA CEVA.
    11. Salariile cadrelor didactice - EDUCAȚIA FĂRĂ INVESTIȚII ÎN OAMENI NU SE POATE FACE. PLATA VA DETERMINA ȘI MUNCA. Un cadru didactic nemotivat și nerespectat nu este eficient. Viitorul unei țări depinde de EDUCAȚIE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EXCEPTIONAL!!!
      John, ai realizat o sinteza exceptionala! Intr-adevar acestea sunt problemele URGENTE si CU ADEVARAT IMPORTANTE ale invatamantului nostru! Poate, n-ar fi rau sa mai adaugam:
      12. Incetarea UMILIRII profesorilor cu: FISA DE EVALUAREA ANUALA, care evalueaza ORICE, numai munca normala nu, camerele de luat vederi din clase, ce vor constitui un mijloc de presiune psihologica asupra profesorilor, si asa suficient de chinuiti de o meserie ce a devenit mai mult decat stresanta
      13. Simplificarea programelor scolare si NU reducerea numarului de ore, cum s-a tot procedat pana acum. Elevii (si profesorii) sunt stresati nu de timpul petrecut la scoala, ci de PREA MULTA MATERIE inghesuita in PREA PUTINE ORE, cu PREA MULTI ELEVI intr-o clasa! "Reteta insuccesului", asta s-a realizat de 20 de ani incoace!
      14. Acordarea rolului firesc de prioritate nationala pentru invatamant (conform Constitutiei - pe care, Slava Domnului n-a mai apucat s-o distruga!). ORICE tara CIVILIZATA de pe Pamant aloca peste 10% din PIB pentru INVATAMANT! (si NU au atatia olimpici ca noi!). ORICE tara SUBDEZVOLTATA de pe Pamant aloca (precum Romania in ultimii ani) procente alarmant de mari pentru INARMARE! Faceti o analiza si veti vedea ca asa este! Este RUSINOASA practica prin care, in fiecare an, invatamantului sa i se aloce "ce mai ramane" DUPA imparteala grasa de la celelalte ministere, atata vreme cat, in Constitutia Romaniei scrie ca invatamantul este "Prioritate Nationala". Nu scrie nici de Turism, nice de Armata, nice de Servicii, nici de Sanatate, nice de Justitie, nici de Administratie, nici de... nici de.., cu DOAR de INVATAMANT! Atunci, sa fie PRIORITATE!
      15. Pensionarea mai devreme pentru cadrele didactice care au o meserie mai mult decat stresanta. Mai mult, dupa 60 de ani copiii, elevii nici nu te mai accepta! Ganditi-va, cum i-ar sta unei educatoare de 60 de ani sa exemplifice "rostogolirea cu picioarele departate" in fata unor prichindei de 3-4 anisori !
      16. Renuntarea la abordarea GRESITA a invatamantului national ca fiind un simplu "Furnizor de servicii educationale". Este o lipsa de respect pentru "educabilii" ce-si formeaza viitorul lor si al natiunii la niste "frizerii" scolare!! Invatamantul este PRIORITATE CONSTITUTIONALA, iar elevii sunt COPIII NOSTRI si VIITORUL acestei tari ! Nu doar niste "clienti" amarati!
      Mai sunt MULTE de spus! Voi mai reveni!
      --- ANONIM de ROMANIA ---

      Ștergere
    2. sunt de acord. si clasa pregatitoare trebuia tot la gradinita

      Ștergere
  16. alyna_crystyna13.06.2012, 18:55

    INTREBARE URGENTA, VA ROG SA_MI RASPUNDETI:
    Buna ziua. Sunt educatoare titulara in judetul Alba si doresc sa ma transfer sau detasez in orasul unde locuiesc, in ce conditi voi putea face acest lucru?
    Mi se pare aberant ca sa se rezolve problema dupa examenul din 2 august atata timp cat titularii au avut intaietate mereu, trebuie sa mai dau examen si in acest an?
    Va felicit pentru OUG, este o idee extraordinara, multumesc in numele tuturor titularilor care cred ca sunt ffff fericiti

    RăspundețiȘtergere
  17. Domnule ministru,vă rog să faceţi ceva în privinţa scriptologiei şi a fişei de evaluare din învăţământ.Datorită noii tendinţe datorată domnului Funeriu, mai nou tot ceea ce contează şi se punctează sunt activităţile extraşcolare,parteneriate (mai mult sau mai puţin utile în instruirea elevilor),simpozioane,etc.şi nu se punctează mai deloc munca propriuzisă prestată de profesor la clasă.Acest mod de evaluare permite transformarea acelei fişe într-un "instrument de tortură"Profesorii sunt nevoiţi să scrie atât de multe hârtii încât nu mai pot lucra la clasă aşa cum trebuie.Trebuie să scrie rapoarte peste rapoart,nu mai există incredere în calitatea de profesor/cadru didactic.Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Rezolvati urgent problema Ush!Va rugam!

    RăspundețiȘtergere
  19. Solicit un punct de vedere cu privire la declaratia Inspectorului Scolar General din Botosani, declaratie aparuta in toata presa locala sihttp://www.evenimentuldebotosani.ro/Articol/Social/2012-06-13/Mihaela+Hunca%3A+%E2%80%9ENu+voi+accepta+demisiile+inspectorilor%E2%80%9D.html care o gasiti si aici:

    RăspundețiȘtergere
  20. Traim cu speranta ca veti semna Ordinul pentru DISTINCTIA GHEORGHE LAZRR.Cu stima si respect.

    RăspundețiȘtergere
  21. Domnule Ministru, de ce scoateti Informatica ca proba de Bacalaureat pentru mate-info avand in vedere ca este materia cu cele mai multe ore pe saptamana de la acest profil( 7 intesiv si 4 neintensiv)? Un Bacalaureat corect pentru profilul mate-info ar arata asa:
    Limba Romana(fara literatura), Matematica M1 si la alegere 2 materii din Chimie,Fizica,Informatica,Biologie
    sau
    Limba Romana(fara literatura), Matematica M1, Informatica si alegere Chimie/Fizica/Biologie
    Sau

    Limba Romana(fara literatura),Matematica M1 sau Informatica si la alegere Fizica/Chimie/Biologie

    Daca vreti ca elevii sa dea probe din materile studiate cel mai intens in anii de liceu atunci bagati informatica ca materie obligatorie si eliminati literatura romana.

    RăspundețiȘtergere
  22. Domnule ministru,pana cand d-na Andronescu isi va mai bate joc de noi?Ce, daca am terminat la USH,suntem prosti?Cu salariul de dascal nu ne permitem sa dam Ministerul in judecata.Credeti ca acestui lucru,printre altele ,nu merita sa i se dea atentie?De ce nu le aratati aceste mesaje si colegilor din Minister,sa vada cat de grava este situatia?

    RăspundețiȘtergere
  23. Puteti sa-i transmiteti domnului Ponta ca daca la alegerile din toamna "stimabila" d-na Andronescu nu va fi data afara din PSD(USL),adio harta politica colorata in rosu.Veti pierde cum a pierdut si Geoana in 2009,cand a izbucnit scandalul USH!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ne organizam sa facem mitinguri la Bucuresti pina se rezolva problema diplomelor de la USH,comunicarea pe bloguri nu este deajuns,sintem multi si trebuie sa le aratam ca existam .

      Ștergere
  24. De ce in toate celelalte institutii de stat sau in firmele private sunt ok diplomele USH si la Ministerul Educatiei nu?
    Domnule Ministru cate procese mai doriti? De ce nu lasati absolventii USH sa participe la concursuri? Cineva trebuie sa fie barbat si sa se termine tot "jocul" asta!
    Ca de fiecare data , cand incep incrierile la facultati , apare asa numita problema "USH"...

    OARE D-NUL MINISTRU MAI CITESTE BLOGUL ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. declaratiile initiale ale domnului ministru au fost doar electorale,totul a fost (pentru a nu stiu cata oara) o mare amagire ; mare atentie : IN TREI ANI SE PRESCRIE asa ca dati ministerul si universitatea in judecata URGENT
      si apropo de d-nul ministru: "s-a dat la fund"
      din pacate nu a mai raspuns deloc in legatura cu spiru
      LASITATE sau nu e lasat?

      Ștergere
  25. Dle Ministru, va rugam frumos, elaboraţi calendarul miscarii personalului didactic, ptr. a vedea cand sunt introduse etapele de pretransfer si detasare. De asemenea, ne ne lasati la urmă in problema pretransferului, punand înaintea noastră suplinitorii. Multumim frumos

    RăspundețiȘtergere
  26. Domnule Ministru, pentru stabilirea vechimii la catedra se ia in calcul si perioada in care cadrul didactic a fost incadrat suplinitor necalificat?
    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  27. Mihaita Ioan14.06.2012, 20:06

    Domnule Ministru,
    In ceea ce priveste examenul de bacaulaureat, ar trebui sa ramana orientat catre esenta lui, aceea de examen de maturitate, adica, din punctual meu de vedere, un examen care sa ateste ca cel care il trece are un anumit vocabular, o anumita pregatire, isi poate exprima corect gandurile etc. Dar in acelasi timp poate fi folosit si ca un criteriu pentru admiterea la facultate, astfel:
    - Ministerul impreuna cu universitatile vor stabili niveluri de dificultate pentru fiecare materie (ex. M1 si M2 pentru matematica, F1 si F2 pentru fizica etc.)
    - Ministerul impreuna cu universitatile vor stabili niveluri de dificultate pentru fiecare profil in parte
    - In functie de nivelul de dificultate ales de catre fiecare absolvent de clasa a XII-a, el poate opta numai pentru facultatile la care nivelurile de dificultate (solicitate de profilul facultatii) sunt egale sau mai mici decat cele la care a dat bacul.
    Voi incerca un exemplu, in speranta ca va fi mai clar.
    Elevul solicita si da examen pentru bac la M1, F1, C2 (chimie 1 si chimie 2). El poate merge la facultatile la care nivelurile de dificultate cerute pentru matematica si pentru fizica sunt M1, F1 (ex. matematica, fizica, informatica, ingineria etc.) sau mai mici, adica M2, F2, dar trebuie sa se tine seama si de a treia materie. El nu ar putea merge la chimie unde ar trebui C1.
    In sperata ca va este de folos…

    RăspundețiȘtergere
  28. DOMNULE MINISTRU,
    Ati afirmat la un moment dat ca "ma straduiesc sa rezolv acele probleme ale sistemului de invatamant pe care le cunosc de mult timp si care se pot rezolva urgent''.
    Iata una din aceste probleme:Distinctia Gheorghe Lazar -anul 2009.Cu siguranta stiti despre ce este vorba. DE CE NU SE POATE REZOLVA URGENT? Va rugam, faceti dreptate,au trecut deja 3 ani de atunci. Cat sa mai asteptam? Nu vi se pare curios ca foarte putini oameni va intreaba despre acest lucru? Stiti de ce? Pentru ca sunt destui la nivelul tarii care au primit banii cuveniti inca din vara acelui an 2009.(situatia exacta a acestora exista desigur la minister) si pe care nu-i mai intereseaza aceasta problema.Dar vedeti D-voastra ca mai sunt si altii care n-au beneficiat de intelegerea contabililor din unitatile de invatamant si stau frumos la coada si asteapta sa semneze cineva ordinul de ministru in cauza pentru a beneficia de un drept castigat prin munca. Cu ce suntem vinovati noi ca doamna ministru (Andronescu) din acel timp a uitat sa semneze ordinul respectiv?
    Inca mai sper intr-o rezolvare pozitiva si cat mai rapida a acestei probleme.
    Astept cu nerabdare raspunsul D-voastra si va doresc mult succes in activitatea pe care o desfasurati in fruntea ministerului.

    RăspundețiȘtergere