11 ian. 2010

FSLI a cerut Avocatului Poporului sesizarea privind neconstitutionalitatea OUG114

Detalii AICI

3 comentarii:

  1. Foarte bine ca faceti acest lucru, deoarece am ajuns foarte rau si foarte jos din toate privintele.Avem zone ale bugetului ce onoreaza bunastarea si exuberanta financiara fara numar ale unor ministere favorizate de putere la care bugetele s-au dublat pe 2010, iar in tara scolile stau sa cada, sunt desfiintate, educatia elevilor e pe ultimul plan, profesorii abia supravietuiesc in tara asta, scopul de a forma tinerele generatii a disparut definitiv.Copiii nu mai stiu ce e aia o carte, nu iubesc studiul, bibliotecile nu mai au valoarea ce o aveau odata, tinzandu-se in a fi minimalizate ca impact scolar, ele fiind de fapt zona si spatiul scolar in care tanara generatie sa poata reflecta mental selectand singuri adevaratele valori stiintifice si in final umane pentru ca acesti tineri copii in formare sa-si defineasca adevarate caractere morale de care o societate sanatoasa are atata nevoie.Iubirea de carte dezvolta intelectul, imaginatia, largeste universul gnostic al copiilor, fiecare scoala trebuind sa aiba ca scop educarea elevilor pentru dragostea de carte, ocolind pe cat se poate latura informativa a calculatorului ce deformeaza elevii, contactul direct cu cartea dezvoltand direct senzitiv legatura dintre suflet si cunoastere, crearea unui unic univers la fragede varste din care nu mai vrei sa iesi odata ce-ai intrat.E o copilarie paradisiatic traita in niversul cartilor, ceea ce pentru un elev va insemna o reala marcare placuta pe tot parcursul vietii lui.Asta trebuie sa faca un sistem de invatamant ce-si doreste reformare, performare, si doar crearea de valori real umane pentru viitorul acestei tari.Totul se poate realiza prin investitii eficiente in biblioteci, in cadre didactice bine pregatite, in baza materiala a fiecarei institutii de invatamant, totul se realizeaza cu bani, nu cu lipsa acestora.Secarea de cacadre didactice a sistemului, aplicarea de masuri de realizare de economii in educatie va duce in final la indobitocirea noilor generatii, superficializarea pregatirii lor profesionale, ele nestiind sa aplice in final de fapt decat unele sabloane oferite de sisteme informatice fara a avea capacitatea de a sintetiza, analiza, concluziona si inventa.Prin aplicarea masurilor acestei OUG 114 se distruge un sistem de dragul de a se realiza economiile impuse de MFI, cei carora de fapt nu la pasa de soarta noastra, de formarea tinerelor generatii, nu le pasa decat de BANI.Va doresc mult succes in tentativele dumneavoastra de a demola aceste aberatii emanate de un guvern incapabil a acea valori, de a performa vreun fel acum si pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. E trist ca vrem REFORMA in invatamant, dar reducem timpul afectat calitatii, impingem educatia si managementul educational spre superfcialitate si lovim exact in oamenii care pot si au competentele necesare sa o asigure-cadrele didactice,indiferent de nivelul la care predau, apoi in managerii scolari.
    Indemnizatiile pe care le primesc directorii, inspectorii si personalul contractual sunt mici,comparativ cu investitia personala,profesionala,psihica si fizica,pe care o fac acesti oameni,ca sa rezolve problemele unui sistem pe care nu ei l-au imbolnavit.
    Succes la intalnirea cu Funeriu!!!!!!!!!!
    NU VA/NE LASATI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce ziceti de scolile care au clase cu 9 elevi in inima orasului, municipiul de judet?
    Sau de d-le bibliotecare care lucreaza efectiv cu publicul( elevii) doar 80 de minute pe zi, restul se plimba prin scoala si au norma intreaga? Dar de administratorii care nu fac nimic, femeile de servici care se supara ca le chemi sa stearga bancile elevilor dimineata de praf, sau te asezi pe un scaun si pleci plin de praf, dar au norma intreaga? Hai sa le facem jumatate de norma, caci doar de atat lucreaza. Si multe altele care sunt in sistem. Dor sunt in invatamant de 30 de ani si lene si rasfat ca acum nu am mai vazut in acesti ani!!!!!

    RăspundețiȘtergere