Citisem undeva pe forum.edu ca la criteriile si punctajele de restrangere,la nivelul studiilor vor fi inclusi la bonusuri-pct. L- si cei care au doua facultati tip ciclul I Bologna, dar vad ca nu a vazut nimeni ca exista si asemenea situatii. Este al doilea an cand sunt uitati. Oare 6 ani de studii e putin?
Dle Ministru,se pare că şi cei din U.S.L îşi bat joc de titularii sistemului. De ce nu s-a revenit şi asupra detasării, imediat dp. pretransfer?.Iar suntem lăsaţi în urma suplinitorilor. Şi pretransferul consimţit între unităţi? Directorii nu-şi dau acordul şi nu mai vor titulari din motive lesne de înţeles. Păcat, procedaţi la fel ca cei din P.D.L.Dacă rămâne valabil acest proiect ne mai gândim şi noi...cu cine mergem din decembrie. Poate le transmiteţi şi doleanţele noastre. Vă mulţumim!
D-le Ministru -si noua guvernare îşi bate joc de titularii sistemului.Prin detasarea în urma repartizării suplinitorilor, ce sa spunem, aproape ca ia-ţi copiat pe cei din P.D.L si iată unde au ajuns...Poate mai inversaţi ceva până devine definitiv. Şi înca ceva... prin pretransfer consimţit între unităţi titularii nu sunt băgaţi în seama de directori, ca si anul acesta şi rămân tot nesoluţionaţi. De ce nu se revine la repartizarea de la Inspectorate?. Va rugăm ţineţi cont şi de părerile noastre. Suplinitorii sa fie repartizaţi dp. pretransfer şi detasare. Asa era înainte. Mulţumesc!
De ce nu se introduce si in mediul urban completarea normei titularilor pe durată nedeterminată cu ore în specialitate. În fiacare an facem dosare pentru a lua aceleaşi ore vacante.
e) absolvenţi cu diplomă ai liceului pedagogic, ai şcolii postliceale pedagogice sau ai unor şcoli echivalente având înscrise pe diploma de absolvire una din specializările educatoare, educator, învăţător, învăţătoare, educatoare-învăţător, educator-învăţător, învăţător-educatoare, învăţător-educator, în concordanţă cu Centralizatorul care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal, conform art. 248 alin. (3) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, pentru funcţia de profesor pentru învăţământ preşcolar, respectiv de profesor pentru învăţământ primar; f) absolvenţi cu diplomă ai liceului pedagogic, ai şcolii postliceale pedagogice sau ai unor şcoli echivalente având înscrise pe diploma de absolvire una din specializările educatoare, educator, învăţător, învăţătoare, educatoare-învăţător, educator-învăţător, învăţător-educatoare, învăţător-educator, în concordanţă cu Centralizatorul ori de absolvenţi cu diplomă ai colegiului universitar pedagogic cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul care au finalizat cu diplomă şi studii universitare de scurtă durată şi care nu şi-au echivalat învăţământul universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, încadraţi în funcţia didactică de institutor; g) absolvenţi cu diplomă ai colegiului universitar pedagogic cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul, care nu şi-au echivalat învăţământul universitar realizat prin colegiul universitar pedagogic, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, încadraţi în funcţia didactică de institutor; h) absolvenţi cu diplomă a unei instituţii de învăţământ superior şi a unui curs specific în domeniul psihopedagogic şi metodic pentru învăţământul preşcolar, încadraţi în funcţia de institutor;
(continuare) vi se pare in regula ca unul care nu are decat liceul pedagogic sa isi echivaleze formal si mai nu stiu cum sa devina profesor si unul care are colegiu nu???sau care are o facultate? cei cu colegiul ar trebui facuti profesori de drept,fara sa isi echivaleze ceva,sa se scrie undeva,intr-o lege,ca aceia cu colegiul sunt profesori si atat.E mare bataie de joc.Cei care sunt amintiti la litera e) au facut toate astea in virtutea inertiei si a telului de a obtine gradatie.Astia au luat niste bani pe efortul lor,dar unul care a investit intr-o facultate,de orice fel,cum isi mai recupereaza banii???Se poate pune egal intre efortul de a participa la un simpozion sau alte asemenea activitati si efortul depus la urmarea unei facultati???Nu e cinstit!!!Faceti ceva si pentru cei care au invatat mai mult,comparativ cu cei care au stat cu pedagogicul de atatia ani si nu au miscat un pai decat dosarele alea pt gradatie.Nu e normal sa fie pusi la egalitate cei doar cu liceul cu cei care au mai multe studii! Dati o lege in care si masteratele sa conteze,macar la un punctaj,undeva.Nu se poate atata indiferenta.Eu am si liceu pedagogic,si colegiu,si doua facultati(drept si filologie) ,si masterate(management educational la snspa si lingvistica) si sunt prof.inv.primar cu cele care au doar liceul.Nu e cinstit,nu e corect!Si mai sunt ca mine,nu sunt doar eu,normal,si la fel consideram.De ce nu promovati persoanele care studiaza?Ca ,daca am studiat,prinde bine si invatamantului,ca suntem mai bine pregatiti,poate ca detinem niste competente superioare celor fara studii,nu?Eu stiu ca invatatoarele cu 25-30 de ani sunt fff bine pregatite,dar ,daca tot disecati atata ,aia cu nu stiu ce studii de aia cu nu stiu ce,delimitati-i si pe aia cu studii de aia fara studii.Cum sa echivalati studiile liceale cu cele superioare,indiferent de domeniu???Sunt o sustinatoare a dvs,sunt si USL-ista,ca sa va spun drept,dar ,parca nu e ok cum se pune problema in invatamant.Eu as face o grila (nu ma refer neaparat la salarizare,ca aici,lasa,sa ia toata lumea bani;eu vorbesc de o situatie de restrangere,de punctaje-aici e durerea!!!)in care as defalca f clar studiile,nivelul lor,mai bine zis.Chiar de nu se plateste masteratul,l-as puncta aparte,as face o delimitare si intre cei facuti profesori conform literei e) de cei care au studii reale. Mi-ar placea sa imi raspundeti,sunt curioasa ce parere aveti,desi...nu ma astept sa o faceti.Eu am mai incercat ,de-a lungul timpului,sa va mai sugerez niste idei,dar nu mi-ati raspuns niciodata.Pacat!Vorbiti cu lumea,mai ascultati-ne si pe noi.Si mai sunt si FSLI-ista...
Consider ca pana la 1 februarie se va sti daca anul viitor clasa pregatitoare va fi la scoala sau la gradinita, astfel incat cei vizati sa poata sa-si pregateasca dosarul de restrangere pana pe 12 februarie. Oricum, cred ca vor fi multe cadre didactice afectate daca nu va mai fi clasa pregatitoare la scoala.
De ce cei din mediul rural isi completeaza catedra pe termen nelimitat iar cei din urban o facem pe un an ? Noi cei din urban trebuie sa umblam cu dosarelul an de an si sa avem insecuritatea locului de munca ? Astfel noi cei din urabn suntem din start discriminati ! E corect ? Daca nu se va face nimic pentru noi ma vad nevoit sa renunt la invatamant pentru ca nu pot trai la nesfarsit cu teama ca la anul voi avea ore sau nu ! Nu suntem caini care trebuie sa fie haituiti !
Cadrele didactice netitulare calificate angajate în unităţi de învăţământ preuniversitar cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în anul şcolar 2012-2013, care au participat la concursuri titularizare în anii 2009, 2010 şi 2011, care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) şi au ocupat un post didactic/o catedră, în anul şcolar 2012-2013, în baza rezultatelor obţinute la aceste concursuri, devin titulare ale unităţilor de învăţământ respective, în situaţia în care posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate nu a fost ocupate în etapele anterioare ale mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar Ce se intampla cu cei care au luat note peste 9 in 2012? Dupa ce s-a intamplat la repartizarile pe centre( posturile au fost ocupate de fini si verisoare), primim inca o palma. Multumim.
Ar fi necesară introducerea completării catedrelor titularilor pe durată nedeterminată (cu ore conform specializărilor deţinute) şi în mediul urban. Astfel, s-ar elimina o parte din dosarele facute în fiecare an, pentru a obţine aceleaşi ore vacante.
Ei, unii au 9 ani de studii (facultate pre-Bologna, de 5 ani; studii aprofundate de 1 an; facultatea de tip Bologna), dar tot degeaba! Ba, nici nu au fost repartizați, deși au avut 6, anul acesta, la CNU. În alți ani au avut 7,70; 7,60; 9,12... Contează oare? Au fost repartizați, în schimb, profesori pensionari...
Ce faceti cu preotii care sunt si titulari in invatamant si preoti ? Mai au voie sa cumuleze ? E plina tara de astfel de cazuri ! Cica cumuleaza la preotie ! Exista preot cu jumatate de norma ?
Domnule Pop,sper sa fie doar o gresala si ca se va corecta curand .In ceea ce priveste art 253 nu se specifica nimic despre cei ce au sustinut examen in 2012 ...Cu noi care am sustinut inspectii la clasa si am obtinut peste 8 chiar... ce se intampla ?Mi se pare o discriminare grava ... Astept raspunsul dumneavoastra cu mare interes ...
Foarte bine punctat!Nu cred că de noi au uitat, nu pot să mă gândesc că cei care au suportat atâtea schimbări cu puţin înainte de examen şi au luat note bune sunt ignoraţi.Cei care au dat examenul în 2009 au dreptul să se titularizare deşi nu prea mai au cum, practic, dacă nu au facut-o până acum iar cei care au dat examenul în 2012 nu ar avea acest drept.Ar fi o mare nedreptate şi înca o piedică care te descurajează şi te face să alegi alt drum.Speram cu toţii că dl.Pop care are un cuvânt de spus unde trebuie nu v-a lasa lucrurile aşa şi se v-a rectifica această greşală.Vă mulţumim!
E păcat că sistemul a dat prioritate în acest an suplinitorilor în fața titularilor. De asemenea, mi se pare aberant să se țină concurs de titularizare la specialitati la care exista titulari nerezolvati în sistem. Pentru mine anul acesta a fost o premieră, în sensul că până acum nu au fost probleme cu normele didactice la școala în care sunt titular. Dar să primesc ore în completare după toate ședințele publice pentru suplinitori a fost umilitor. Sistemul actual nu îți oferă un orizont de așteptare mai bun, sau măcar liniștea la gândul că nu va fi mai rău. Incertitudinea locului de muncă e cumplită și transformă profesorii în adversari (fiecare vânând puncte), nu în parteneri de lucru. Probabil asta se și dorește, dezbinearea unui sistem și așa bolnav, conform principiului Divide et impera...
Daca tot s-a introdus detasarea titularilor, ar fi bine daca s-ar introduce inaintea suplinirilor, cum era in metodologiile anilor trecuti.., sa se repare greselile lui Funeriu, sa putem beneficia de detasare timp de 5 ani consecutivi.
E rusinos ce se intampla in sistemul de invatamant, titularii raman la final sa ia posturi dupa suplinitori,pentru titulari nu sunt ore in oras iar suplinitorii predau in colegii. Am simtit anul acesta pe pielea mea cum se ocupa posturile in invatamant, am vazut cum au aparut posturi gata ocupate fara sa fie publicate si nimeni nu a luat vreo masura chiar daca am cerut explicatii, sincer e umilitor pentru noi cei corecti sa vedem cum suntem bataia de joc a unui sistem corupt. Pretransferul consimtit intre unitati ne dezavantajeaza, directorii si inspectorii au oamenii lor iar noi ceilalti nu contam chiar daca avem un punctaj bun. Se pare ca totul se rezolva din timp se stie cine trebuie sa ocupe postul la pretransfer. Sincer e prea multa mizerie in sistem si se va continua in acelasi fel pentru ca nimeni nu vede si nu aude.
Informatica la gimnaziu,trebuia sa fi introdusa obligatoriu,in metodologia de miscare in anul scolar 2013-2014. In anul scolar 2012-2013,clasa V,VI,erau intoduse obigatoriu,in planul cadru.
Ati spus ca Informatica va reprezenta o prioritate,dar se pare ca Funeriu a fost singurul ministru care s-ar fi tinut de cuvant....
Este rusinos ce se intampla cu titularii sistemului. Nu este deloc corect, ca eu, titular al sistemului să astept dp. suplinitori, ca sa iau o detasare. Anul acesta sunt detasata la 60 km. de casă, in conditiile in care la mine in oras predă pe specialitatea mea o suplinitoare care face naveta din alta localitate. Este corect, sa fac naveta de 2 ore dus, alte 2 intors(schimb mijlocul de transport)ca pe catedra din orasul meu la care as face doar 5 minute pana la scoala sa nu pot preda in aceasta unitate? dar nu, suplinitorii au întâietate şi de data aceasta. Vă rugăm transmiteţi-i d-nei ministru Andronescu nedreptatea la care sunt supuşi titularii şi de catre acest guvern ( nu faceţi greşala pe care a făcut-o P.D.L-ul).
Vă rugăm. faceţi cumva cu preoţii care predau şi în şcoli. Nu este deloc corect ca ei să fie şi profesori (unii titulari) şi să aibe şi parohii. Suntem foarte mulţi profesori şi nu avem unde ne transfera ca au umplut scolile.Unii cu două locuri de muncă şi alţii deloc? Faceţi ceva cu ei. Să se hotărască: ori Biserică, ori prof. de Religie. Nimeni nu ia nicio măsură în acest sens. Poate ne aude şi pe noi cineva. Unde trebuie să ne mai adresăm ca să ne facem auziţi?
Referitor la incadrarea prof.de instruire practica si a maistrilor-instructori,conf.acestui Proiect,s-a omis categoria institutorilor(maistrii instructori cu studii superioare in alt domeniu),care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal, conform art. 248 alin. (3) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare. Adresa MECTS NR.67149/7.11.2012-ref.la incadrarea si salarizarea prof.de instruire practica si a maistrilor instructori,aminteste de aceasta situatie, insa fara specificatia,,care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale''-de profesor de instruire practica,incadrindu-i pe functia de institutori,ca si pana in prezent. Are pana la urma importanta acest atestat in incadraea si salarizarea corecta a cestei categorii de personal ?
am avut nota peste 7 in 2011 ,am ocupat un post si la sfarsitul anului trecut am pierdut 5 ore datorita comasarilor unor clase,motiv pentru care in 2012 am mers la concurs sa-mi completez catedra unde am obtinut 9,53.Deci am 13 ore in urma repartitiei din 2011 si 5 ore ca urmare a repartitiei din 2012 ,(pentru ca spre deosebire de anii trecuti completarile la continuitate s-au facut prin concurs).INTREBAREA ESTE POT BENEFICIA DE ART.253?.In caz ca nu mi se pare o mare nedreptate deoarece am fost prima pe judet si am privit cum altii cu note mai mici se titularizeaza desi am sustinut acelasi examen ,insa au fost inscrisi in alte centre,ba mai mult au devenit titulari in sistem iar acum imi pot ocupa postul la detasare sau transfer .nu este deloc drept.
De ce trebuie sa existe acordul consimtit intre unitatile scolare in cazul pretransferului?Au directorii si inspectorii nevoie de stimulente ? De ce nu se revine la forma initiala? Pretransfer la nivelul inspectoratului in functie de punctaj . Trebuie sa mergem sa batem din poarta in poarta . Daca ochii sunt frumosi poate suntem acceptati. Poate aceste cerinte ajung unde trebuie si se va rezolva ceva . Sper sa nu ajungem sa regretam ca nu am plecat din tara pt ca indiferent cine este la putere noua ne este la fel cu toate promisiunile
Este foarte bine, ca a ramas in vigoare titularizarea pe baza articolului 253....Va rog sa acordati o sansa scolilor sa-si pastreze cadrele care merita sa fie pastrate. Dupa etapa irestrangerilor de catedra sa urmeze etapa titularizarilor pe baza art.253....Daca chiar exista descentralizare, cum se zvoneste asa ar fi normal. Sunt de acord de asemenea cu colegii, care cer ca pretransfer si detasare, sa poata alege inaintea celor care dau concurs, dar nu inaintea titularizarilor pe baza art.253....Cei ce au facut treaba buna sa poata ramane la catedre!
Ce se intampla cu cei care au sustinut examen de titularizare in 2012? Conform proiectului de mai sus nu se pot titulariza prin art. 253 Dupa parerea mea este cea mai mare nedreptate!!!!!!!!!!!!!!!!!! Am luat nota 9,82 la titularizare in 2012,exista post cu viabilitate,indeplinesc criteriile de titularizare, dar in metodologie nu este prevazut examenul de titularizare din 2012 care a fost un examen cu subiecte nationale. In plus nici macar nu am putut sa ne titularizam pe alte posturi din judet. O ADEVARATA BATAIE DE JOC!!!!!!!
Trebuie corectata legea, ca sa cuprinda si nota celor din 2012...Asa ar fi corect, in ceea ce priveste titularizarea pe baza art.253. Va rog de asemenea, ca si in mesajele de mai sus, sa acordati scolilor o sansa reala sa-si pastreze cadrele competente, daca tot vorbim de descentralizare... Titularizarea in baza art.253 trebuie sa fie inaintea pretransferului, pentru ca altfel, gandind logic, nici un suplinitor nu va apuca sa se titularizeze, chiar daca il vrea scoala, tot consiliul de administratie, si tot comitetul de parinti...Sa tinem cont si de ei, asa ar fi normal! In alta ordine de idei, sunt de acord cu colegii, care cer ca pretrasnferul si detasarile sa fie inaintea concursului de titularizare, pe locurile intradevar vacante....Asa este corect, la asta au dreptul ca titulari, ca oameni mai vechi in sistem, decat cei care vor da examenul. Dar inca odata...va rog dati o sansa reala scolilor sa-si pastreze cadrele didactice, care au dovedit prin munca si pricepere,ca merita sa fie pastrate pe catedrele lor titularizandu-se....Ei au o vechime pe postul pe care il vor cere, deci trebuie sa aiba prioritate!
Domnule ministru va rugam insistent sa tineti cont de notele din 2012 pentru articolul 253(mai ales ca in 2012 la etapele de repartitie nu s-au titularizat cei cu notele cele mai mari datorita centrelor de cocurs.de exemplu la noi in judet eu am avut 9.53 ,cea mai mare medie si nu m-am putut titulariza pentru ca nu am fost inscrisa in centru cu posturi titularizabile deoarece la vremea cand s-au facut inscrierile se spunea ca esti titularul scolii insa ulterior s-a revenit si asa persoana cu nota 7 adica cu 2 puncte si jumatate mai putin decat mine a devenit titular ba mai mult titular in sistem asa ca acum poate ocupa un post la transfer sau detasare Asa ca va rugam sa ne sustineti ca macar de acest articol sa putem beneficia si noi, pentru ca repartitiile in urma oncursului din 2012 nu au fost tocmai corecte si pe baza rezultatelor
Domnule ministru LIVIU POP,desi am vazut ca faceti parte acum din comisia de muca la senat va rog sa nu ne abandonati pe cei care ne adresam dv. in legatura cu nedreptatile care se fac datorita legii educatiei marca FUNERIU si aici ma refer la cei care au dat cnu in 2012.Sunt multe persoane care au avut cele mai mari note in diferite judete si nu au prins posturi titularizabile datorita titularizarilor pe centre. Sunt persoane cu note peste 9 sau chiar 10 care nu s-au putut titulariza(iar cei cu note mai mici care s-au titularizat sunt la acest moment tiularii sistemului cu toate drepturile),asa ca macar cu art 253 sa poata deveni si aceste persoane cu note mari in 2012 titulari. Am vazut ca ati primit multe mesaje in acest sens si nici un raspuns .Sper din tot sufletul ca nu ne-ati uitat si veti arata ca si pana acum ca va pasa si va intereseaza ca lucrurile sa fie corecte asa cum ati procedat si cu ordonanta din mai 2012. Va doresc sarbatori fericite si multa putere emunca in anul viitor!
Corect...si nu avem noi vina ca subiectele au fost facute de tipul respectiv...plus faptul ca s-a revenit la aceasta forma abia cu doua saptamini de examen. Subiectul fiind unic, facut la minister, nu inteleg de ce nu are valoare??...in 2009 s-a facut pe centre , de comisii pe fiecare centru nu de la minister. ESTE CLAR DISCRIMINARE si bataie de joc fata de noi, cei cu examen in 2012 sa nu ne putem titulariza in baza art.253. Eu sunt un candidat care am luat 9,05 la proba scrisa, in judetul nostru fiind doua note de 9...NU ESTE CORECT FATA DE NOI...nu este vina noastra ca s-a luat in calcul nota de la inspectie si s-au ridicat mediile...DAR MACAR PUTETI FI CORECTI PUNIND CONDITIA DE TITULARIZARE IN BAZA ART.253 PENTRU CEI CU EXAMEN DIN 2012, DACA S-A LUAT NOTA MINIM 7 LA PROBA SCRISA.
Proiectul pentru anul 2013-2014 nu prevede nimic despre orele de TIC de la gimnaziu, in metodolgia de anul trecut la art. 12(14) secvspecifica ca sunt discipline obligatorii la clasele V, VI conf. art.68(3) din Legea 1/2011.
Buna ziua. Am observat sa acest proiect este din iunie 2012,iar in 21 ianuarie nu este aprobata metodologia. 7 luni nu sunt suficiente pt realizarea modificarilor?
Buna ziua tuturor! Va deranjez cu o intrebare...Stiti daca nota de la inspectia speciala de anul trecut e valabila 2 ani? Se poate da examenul scris anul acesta cu aceeasi nota de anul trecut?
Cei care au luat note peste 8 la concursul de titularizare in 2012 si au ciclul I Bolognia au dreptul sa se titularizeze cu art. 253 pe un post de liceu viabil 4 ani daca preda la profesionala si clasele a IX si a X . Subiectele au fost pentru profesor I ?
Aveti dreptate dragi colegii in privinta titularizarii din anul2012 o mare greseala si magarie sa iei nota de titl.mare 8,50 si sa nu te poti detasa ptr. ca nu ai definitvatul.La repartizarea pe posturi ni s-a zis ca putem lua posturi unde vrem ca pe urma ne putem detasa .Au fost 3 posturi pe centrul meu ,am fost a 4 la nota si am prins ultimul post la 70km ptr. ca unul dintre colegii nu a luat post titularizabil cu gandul ca ma voi putea detasa.Am depus dosar de detasare ,a fost acceptat si la sedinta publica am avut surpriza mareeeeeeeee sa mi se zica ca nu ma pot detasa ca nu am def.simteam ca imi fuge pamantul de sub picioare cand am auzit .Consider ca nu este cinstit sa iti impuna sa ai def. ptr. a te putea titulariza. , nici nu avea cum sa-l dau ca nu aveam 2 ani la catedra ptr,ca am fost in concediu de crestere copil,sunt nevoita sa fac naveta 140 km zilnic ca ma trezesc la 5;30 si sa ajung la sc,la 8 si ajung acasa la ora 17este strigator la cer , sa ma apuc de invatat ptr. def. si bineanteles daca il i-au trebuie sa raman la urma dupa 15 sept. sa ma pot detasa si daca mai ai unde..............
As dori sa-mi raspundeti va rog la urmatoarea intrebare: Am luat 7,90 la examenul de titularizare invatatori din 2010. In anul acela nu m-am titularizat deoarece nu erau posturi.Am lucrat ca suplinitor calificat pe un post de gradinita deoarece am dubla specializare.Anul urmator am suplinit pe un post al unei colege care a nascut, de invatator.Iar anul trecut mi-am depus in baza notei am luat post pe site din martie cred deoarece mi-am putut folosi nota.Pe prelungirea contractului de munca pe perioada nedeterminata scrie ca a fost prelungit contractual conform ast 111 alin (6) lit b- Metodologia privind mobilitatea pers did din inv preuniversitar 2012-2013 aprobata prin ordin MECTS nr 5560/07.01.2011 cu modificarile aduse de ordinal MECTS 3157/31.01.2012 in temeiul art 254 alin (1) din legea educ atiei Nationale nr 1/2011 Acum avem un post la care a renuntat o titulara pe raza comunei. Ma pot titulariza in baza notei din 2010 pe acel post?
Citisem undeva pe forum.edu ca la criteriile si punctajele de restrangere,la nivelul studiilor vor fi inclusi la bonusuri-pct. L- si cei care au doua facultati tip ciclul I Bologna, dar vad ca nu a vazut nimeni ca exista si asemenea situatii. Este al doilea an cand sunt uitati. Oare 6 ani de studii e putin?
RăspundețiȘtergereNu înteleg de ce nu se introduce completarea de normă cu ore în specialitate pe durată nedeterminată şi în mediul urban.
ȘtergereDle Ministru,se pare că şi cei din U.S.L îşi bat joc de titularii sistemului. De ce nu s-a revenit şi asupra detasării, imediat dp. pretransfer?.Iar suntem lăsaţi în urma suplinitorilor. Şi pretransferul consimţit între unităţi? Directorii nu-şi dau acordul şi nu mai vor titulari din motive lesne de înţeles. Păcat, procedaţi la fel ca cei din P.D.L.Dacă rămâne valabil acest proiect ne mai gândim şi noi...cu cine mergem din decembrie. Poate le transmiteţi şi doleanţele noastre. Vă mulţumim!
RăspundețiȘtergereD-le Ministru -si noua guvernare îşi bate joc de titularii sistemului.Prin detasarea în urma repartizării suplinitorilor, ce sa spunem, aproape ca ia-ţi copiat pe cei din P.D.L si iată unde au ajuns...Poate mai inversaţi ceva până devine definitiv. Şi înca ceva... prin pretransfer consimţit între unităţi titularii nu sunt băgaţi în seama de directori, ca si anul acesta şi rămân tot nesoluţionaţi. De ce nu se revine la repartizarea de la Inspectorate?. Va rugăm ţineţi cont şi de părerile noastre. Suplinitorii sa fie repartizaţi dp. pretransfer şi detasare. Asa era înainte. Mulţumesc!
RăspundețiȘtergereMi se pare NORMAL sa scrieti corect "i-ati copiat pe cei din P.D.L.", nu ca dvs, domnule Anonim care ati scris "ia-ti copiat pe cei din P.D.L."
ȘtergereDe ce nu se introduce si in mediul urban completarea normei titularilor pe durată nedeterminată cu ore în specialitate. În fiacare an facem dosare pentru a lua aceleaşi ore vacante.
RăspundețiȘtergeree) absolvenţi cu diplomă ai liceului pedagogic, ai şcolii postliceale pedagogice sau ai unor şcoli echivalente având înscrise pe diploma de absolvire una din specializările educatoare, educator, învăţător, învăţătoare, educatoare-învăţător, educator-învăţător, învăţător-educatoare, învăţător-educator, în concordanţă cu Centralizatorul care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal, conform art. 248 alin. (3) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, pentru funcţia de profesor pentru învăţământ preşcolar, respectiv de profesor pentru învăţământ primar;
RăspundețiȘtergeref) absolvenţi cu diplomă ai liceului pedagogic, ai şcolii postliceale pedagogice sau ai unor şcoli echivalente având înscrise pe diploma de absolvire una din specializările educatoare, educator, învăţător, învăţătoare, educatoare-învăţător, educator-învăţător, învăţător-educatoare, învăţător-educator, în concordanţă cu Centralizatorul ori de absolvenţi cu diplomă ai colegiului universitar pedagogic cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul care au finalizat cu diplomă şi studii universitare de scurtă durată şi care nu şi-au echivalat învăţământul universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, încadraţi în funcţia didactică de institutor;
g) absolvenţi cu diplomă ai colegiului universitar pedagogic cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul, care nu şi-au echivalat învăţământul universitar realizat prin colegiul universitar pedagogic, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, încadraţi în funcţia didactică de institutor;
h) absolvenţi cu diplomă a unei instituţii de învăţământ superior şi a unui curs specific în domeniul psihopedagogic şi metodic pentru învăţământul preşcolar, încadraţi în funcţia de institutor;
(continuare)
RăspundețiȘtergerevi se pare in regula ca unul care nu are decat liceul pedagogic sa isi echivaleze formal si mai nu stiu cum sa devina profesor si unul care are colegiu nu???sau care are o facultate? cei cu colegiul ar trebui facuti profesori de drept,fara sa isi echivaleze ceva,sa se scrie undeva,intr-o lege,ca aceia cu colegiul sunt profesori si atat.E mare bataie de joc.Cei care sunt amintiti la litera e) au facut toate astea in virtutea inertiei si a telului de a obtine gradatie.Astia au luat niste bani pe efortul lor,dar unul care a investit intr-o facultate,de orice fel,cum isi mai recupereaza banii???Se poate pune egal intre efortul de a participa la un simpozion sau alte asemenea activitati si efortul depus la urmarea unei facultati???Nu e cinstit!!!Faceti ceva si pentru cei care au invatat mai mult,comparativ cu cei care au stat cu pedagogicul de atatia ani si nu au miscat un pai decat dosarele alea pt gradatie.Nu e normal sa fie pusi la egalitate cei doar cu liceul cu cei care au mai multe studii! Dati o lege in care si masteratele sa conteze,macar la un punctaj,undeva.Nu se poate atata indiferenta.Eu am si liceu pedagogic,si colegiu,si doua facultati(drept si filologie) ,si masterate(management educational la snspa si lingvistica) si sunt prof.inv.primar cu cele care au doar liceul.Nu e cinstit,nu e corect!Si mai sunt ca mine,nu sunt doar eu,normal,si la fel consideram.De ce nu promovati persoanele care studiaza?Ca ,daca am studiat,prinde bine si invatamantului,ca suntem mai bine pregatiti,poate ca detinem niste competente superioare celor fara studii,nu?Eu stiu ca invatatoarele cu 25-30 de ani sunt fff bine pregatite,dar ,daca tot disecati atata ,aia cu nu stiu ce studii de aia cu nu stiu ce,delimitati-i si pe aia cu studii de aia fara studii.Cum sa echivalati studiile liceale cu cele superioare,indiferent de domeniu???Sunt o sustinatoare a dvs,sunt si USL-ista,ca sa va spun drept,dar ,parca nu e ok cum se pune problema in invatamant.Eu as face o grila (nu ma refer neaparat la salarizare,ca aici,lasa,sa ia toata lumea bani;eu vorbesc de o situatie de restrangere,de punctaje-aici e durerea!!!)in care as defalca f clar studiile,nivelul lor,mai bine zis.Chiar de nu se plateste masteratul,l-as puncta aparte,as face o delimitare si intre cei facuti profesori conform literei e) de cei care au studii reale. Mi-ar placea sa imi raspundeti,sunt curioasa ce parere aveti,desi...nu ma astept sa o faceti.Eu am mai incercat ,de-a lungul timpului,sa va mai sugerez niste idei,dar nu mi-ati raspuns niciodata.Pacat!Vorbiti cu lumea,mai ascultati-ne si pe noi.Si mai sunt si FSLI-ista...
Consider ca pana la 1 februarie se va sti daca anul viitor clasa pregatitoare va fi la scoala sau la gradinita, astfel incat cei vizati sa poata sa-si pregateasca dosarul de restrangere pana pe 12 februarie.
RăspundețiȘtergereOricum, cred ca vor fi multe cadre didactice afectate daca nu va mai fi clasa pregatitoare la scoala.
De ce cei din mediul rural isi completeaza catedra pe termen nelimitat iar cei din urban o facem pe un an ? Noi cei din urban trebuie sa umblam cu dosarelul an de an si sa avem insecuritatea locului de munca ? Astfel noi cei din urabn suntem din start discriminati ! E corect ? Daca nu se va face nimic pentru noi ma vad nevoit sa renunt la invatamant pentru ca nu pot trai la nesfarsit cu teama ca la anul voi avea ore sau nu ! Nu suntem caini care trebuie sa fie haituiti !
RăspundețiȘtergereCadrele didactice netitulare calificate angajate în unităţi de învăţământ preuniversitar cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în anul şcolar 2012-2013, care au participat la concursuri titularizare în anii 2009, 2010 şi 2011, care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) şi au ocupat un post didactic/o catedră, în anul şcolar 2012-2013, în baza rezultatelor obţinute la aceste concursuri, devin titulare ale unităţilor de învăţământ respective, în situaţia în care posturile didactice/catedrele pe care sunt angajate nu a fost ocupate în etapele anterioare ale mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar
RăspundețiȘtergereCe se intampla cu cei care au luat note peste 9 in 2012?
Dupa ce s-a intamplat la repartizarile pe centre( posturile au fost ocupate de fini si verisoare), primim inca o palma.
Multumim.
Ar fi necesară introducerea completării catedrelor titularilor pe durată nedeterminată (cu ore conform specializărilor deţinute) şi în mediul urban. Astfel, s-ar elimina o parte din dosarele facute în fiecare an, pentru a obţine aceleaşi ore vacante.
RăspundețiȘtergereEi, unii au 9 ani de studii (facultate pre-Bologna, de 5 ani; studii aprofundate de 1 an; facultatea de tip Bologna), dar tot degeaba! Ba, nici nu au fost repartizați, deși au avut 6, anul acesta, la CNU. În alți ani au avut 7,70; 7,60; 9,12... Contează oare? Au fost repartizați, în schimb, profesori pensionari...
RăspundețiȘtergereCe faceti cu preotii care sunt si titulari in invatamant si preoti ? Mai au voie sa cumuleze ? E plina tara de astfel de cazuri ! Cica cumuleaza la preotie ! Exista preot cu jumatate de norma ?
RăspundețiȘtergereDomnule Pop,sper sa fie doar o gresala si ca se va corecta curand .In ceea ce priveste art 253 nu se specifica nimic despre cei ce au sustinut examen in 2012 ...Cu noi care am sustinut inspectii la clasa si am obtinut peste 8 chiar... ce se intampla ?Mi se pare o discriminare grava ...
RăspundețiȘtergereAstept raspunsul dumneavoastra cu mare interes ...
Foarte bine punctat!Nu cred că de noi au uitat, nu pot să mă gândesc că cei care au suportat atâtea schimbări cu puţin înainte de examen şi au luat note bune sunt ignoraţi.Cei care au dat examenul în 2009 au dreptul să se titularizare deşi nu prea mai au cum, practic, dacă nu au facut-o până acum iar cei care au dat examenul în 2012 nu ar avea acest drept.Ar fi o mare nedreptate şi înca o piedică care te descurajează şi te face să alegi alt drum.Speram cu toţii că dl.Pop care are un cuvânt de spus unde trebuie nu v-a lasa lucrurile aşa şi se v-a rectifica această greşală.Vă mulţumim!
ȘtergereE păcat că sistemul a dat prioritate în acest an suplinitorilor în fața titularilor. De asemenea, mi se pare aberant să se țină concurs de titularizare la specialitati la care exista titulari nerezolvati în sistem. Pentru mine anul acesta a fost o premieră, în sensul că până acum nu au fost probleme cu normele didactice la școala în care sunt titular. Dar să primesc ore în completare după toate ședințele publice pentru suplinitori a fost umilitor. Sistemul actual nu îți oferă un orizont de așteptare mai bun, sau măcar liniștea la gândul că nu va fi mai rău. Incertitudinea locului de muncă e cumplită și transformă profesorii în adversari (fiecare vânând puncte), nu în parteneri de lucru. Probabil asta se și dorește, dezbinearea unui sistem și așa bolnav, conform principiului Divide et impera...
RăspundețiȘtergereDaca tot s-a introdus detasarea titularilor, ar fi bine daca s-ar introduce inaintea suplinirilor, cum era in metodologiile anilor trecuti.., sa se repare greselile lui Funeriu, sa putem beneficia de detasare timp de 5 ani consecutivi.
RăspundețiȘtergereE rusinos ce se intampla in sistemul de invatamant, titularii raman la final sa ia posturi dupa suplinitori,pentru titulari nu sunt ore in oras iar suplinitorii predau in colegii. Am simtit anul acesta pe pielea mea cum se ocupa posturile in invatamant, am vazut cum au aparut posturi gata ocupate fara sa fie publicate si nimeni nu a luat vreo masura chiar daca am cerut explicatii, sincer e umilitor pentru noi cei corecti sa vedem cum suntem bataia de joc a unui sistem corupt. Pretransferul consimtit intre unitati ne dezavantajeaza, directorii si inspectorii au oamenii lor iar noi ceilalti nu contam chiar daca avem un punctaj bun. Se pare ca totul se rezolva din timp se stie cine trebuie sa ocupe postul la pretransfer. Sincer e prea multa mizerie in sistem si se va continua in acelasi fel pentru ca nimeni nu vede si nu aude.
RăspundețiȘtergereInformatica la gimnaziu,trebuia sa fi introdusa obligatoriu,in metodologia de miscare in anul scolar 2013-2014.
RăspundețiȘtergereIn anul scolar 2012-2013,clasa V,VI,erau intoduse obigatoriu,in planul cadru.
Ati spus ca Informatica va reprezenta o prioritate,dar se pare ca Funeriu a fost singurul ministru care s-ar fi tinut de cuvant....
Este rusinos ce se intampla cu titularii sistemului. Nu este deloc corect, ca eu, titular al sistemului să astept dp. suplinitori, ca sa iau o detasare. Anul acesta sunt detasata la 60 km. de casă, in conditiile in care la mine in oras predă pe specialitatea mea o suplinitoare care face naveta din alta localitate. Este corect, sa fac naveta de 2 ore dus, alte 2 intors(schimb mijlocul de transport)ca pe catedra din orasul meu la care as face doar 5 minute pana la scoala sa nu pot preda in aceasta unitate? dar nu, suplinitorii au întâietate şi de data aceasta. Vă rugăm transmiteţi-i d-nei ministru Andronescu nedreptatea la care sunt supuşi titularii şi de catre acest guvern ( nu faceţi greşala pe care a făcut-o P.D.L-ul).
RăspundețiȘtergereVă rugăm. faceţi cumva cu preoţii care predau şi în şcoli. Nu este deloc corect ca ei să fie şi profesori (unii titulari) şi să aibe şi parohii. Suntem foarte mulţi profesori şi nu avem unde ne transfera ca au umplut scolile.Unii cu două locuri de muncă şi alţii deloc? Faceţi ceva cu ei. Să se hotărască: ori Biserică, ori prof. de Religie. Nimeni nu ia nicio măsură în acest sens. Poate ne aude şi pe noi cineva. Unde trebuie să ne mai adresăm ca să ne facem auziţi?
RăspundețiȘtergereReferitor la incadrarea prof.de instruire practica si a maistrilor-instructori,conf.acestui Proiect,s-a omis categoria institutorilor(maistrii instructori cu studii superioare in alt domeniu),care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale dobândite formal, nonformal sau informal, conform art. 248 alin. (3) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare.
RăspundețiȘtergereAdresa MECTS NR.67149/7.11.2012-ref.la incadrarea si salarizarea prof.de instruire practica si a maistrilor instructori,aminteste de aceasta situatie, insa fara specificatia,,care au dobândit atestatul de recunoaştere şi echivalare a competenţelor profesionale''-de profesor de instruire practica,incadrindu-i pe functia de institutori,ca si pana in prezent.
Are pana la urma importanta acest atestat in incadraea si salarizarea corecta a cestei categorii de personal ?
am avut nota peste 7 in 2011 ,am ocupat un post si la sfarsitul anului trecut am pierdut 5 ore datorita comasarilor unor clase,motiv pentru care in 2012 am mers la concurs sa-mi completez catedra unde am obtinut 9,53.Deci am 13 ore in urma repartitiei din 2011 si 5 ore ca urmare a repartitiei din 2012 ,(pentru ca spre deosebire de anii trecuti completarile la continuitate s-au facut prin concurs).INTREBAREA ESTE POT BENEFICIA DE ART.253?.In caz ca nu mi se pare o mare nedreptate deoarece am fost prima pe judet si am privit cum altii cu note mai mici se titularizeaza desi am sustinut acelasi examen ,insa au fost inscrisi in alte centre,ba mai mult au devenit titulari in sistem iar acum imi pot ocupa postul la detasare sau transfer .nu este deloc drept.
RăspundețiȘtergereDe ce trebuie sa existe acordul consimtit intre unitatile scolare in cazul pretransferului?Au directorii si inspectorii nevoie de stimulente ? De ce nu se revine la forma initiala? Pretransfer la nivelul inspectoratului in functie de punctaj . Trebuie sa mergem sa batem din poarta in poarta . Daca ochii sunt frumosi poate suntem acceptati.
RăspundețiȘtergerePoate aceste cerinte ajung unde trebuie si se va rezolva ceva . Sper sa nu ajungem sa regretam ca nu am plecat din tara pt ca indiferent cine este la putere noua ne este la fel cu toate promisiunile
Este foarte bine, ca a ramas in vigoare titularizarea pe baza articolului 253....Va rog sa acordati o sansa scolilor sa-si pastreze cadrele care merita sa fie pastrate.
RăspundețiȘtergereDupa etapa irestrangerilor de catedra sa urmeze etapa titularizarilor pe baza art.253....Daca chiar exista descentralizare, cum se zvoneste asa ar fi normal.
Sunt de acord de asemenea cu colegii, care cer ca pretransfer si detasare, sa poata alege inaintea celor care dau concurs, dar nu inaintea titularizarilor pe baza art.253....Cei ce au facut treaba buna sa poata ramane la catedre!
Aveti dreptate!!!! Va sustin ideea!
RăspundețiȘtergereCe se intampla cu cei care au sustinut examen de titularizare in 2012? Conform proiectului de mai sus nu se pot titulariza prin art. 253
RăspundețiȘtergereDupa parerea mea este cea mai mare nedreptate!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Am luat nota 9,82 la titularizare in 2012,exista post cu viabilitate,indeplinesc criteriile de titularizare, dar in metodologie nu este prevazut examenul de titularizare din 2012 care a fost un examen cu subiecte nationale.
In plus nici macar nu am putut sa ne titularizam pe alte posturi din judet.
O ADEVARATA BATAIE DE JOC!!!!!!!
Trebuie corectata legea, ca sa cuprinda si nota celor din 2012...Asa ar fi corect, in ceea ce priveste titularizarea pe baza art.253.
RăspundețiȘtergereVa rog de asemenea, ca si in mesajele de mai sus, sa acordati scolilor o sansa reala sa-si pastreze cadrele competente, daca tot vorbim de descentralizare...
Titularizarea in baza art.253 trebuie sa fie inaintea pretransferului, pentru ca altfel, gandind logic, nici un suplinitor nu va apuca sa se titularizeze, chiar daca il vrea scoala, tot consiliul de administratie, si tot comitetul de parinti...Sa tinem cont si de ei, asa ar fi normal!
In alta ordine de idei, sunt de acord cu colegii, care cer ca pretrasnferul si detasarile sa fie inaintea concursului de titularizare, pe locurile intradevar vacante....Asa este corect, la asta au dreptul ca titulari, ca oameni mai vechi in sistem, decat cei care vor da examenul.
Dar inca odata...va rog dati o sansa reala scolilor sa-si pastreze cadrele didactice, care au dovedit prin munca si pricepere,ca merita sa fie pastrate pe catedrele lor titularizandu-se....Ei au o vechime pe postul pe care il vor cere, deci trebuie sa aiba prioritate!
Domnule ministru va rugam insistent sa tineti cont de notele din 2012 pentru articolul 253(mai ales ca in 2012 la etapele de repartitie nu s-au titularizat cei cu notele cele mai mari datorita centrelor de cocurs.de exemplu la noi in judet eu am avut 9.53 ,cea mai mare medie si nu m-am putut titulariza pentru ca nu am fost inscrisa in centru cu posturi titularizabile deoarece la vremea cand s-au facut inscrierile se spunea ca esti titularul scolii insa ulterior s-a revenit si asa persoana cu nota 7 adica cu 2 puncte si jumatate mai putin decat mine a devenit titular ba mai mult titular in sistem asa ca acum poate ocupa un post la transfer sau detasare
RăspundețiȘtergereAsa ca va rugam sa ne sustineti ca macar de acest articol sa putem beneficia si noi, pentru ca repartitiile in urma oncursului din 2012 nu au fost tocmai corecte si pe baza rezultatelor
Domnule ministru LIVIU POP,desi am vazut ca faceti parte acum din comisia de muca la senat va rog sa nu ne abandonati pe cei care ne adresam dv. in legatura cu nedreptatile care se fac datorita legii educatiei marca FUNERIU si aici ma refer la cei care au dat cnu in 2012.Sunt multe persoane care au avut cele mai mari note in diferite judete si nu au prins posturi titularizabile datorita titularizarilor pe centre.
RăspundețiȘtergereSunt persoane cu note peste 9 sau chiar 10 care nu s-au putut titulariza(iar cei cu note mai mici care s-au titularizat sunt la acest moment tiularii sistemului cu toate drepturile),asa ca macar cu art 253 sa poata deveni si aceste persoane cu note mari in 2012 titulari.
Am vazut ca ati primit multe mesaje in acest sens si nici un raspuns .Sper din tot sufletul ca nu ne-ati uitat si veti arata ca si pana acum ca va pasa si va intereseaza ca lucrurile sa fie corecte asa cum ati procedat si cu ordonanta din mai 2012.
Va doresc sarbatori fericite si multa putere emunca in anul viitor!
Corect...si nu avem noi vina ca subiectele au fost facute de tipul respectiv...plus faptul ca s-a revenit la aceasta forma abia cu doua saptamini de examen. Subiectul fiind unic, facut la minister, nu inteleg de ce nu are valoare??...in 2009 s-a facut pe centre , de comisii pe fiecare centru nu de la minister. ESTE CLAR DISCRIMINARE si bataie de joc fata de noi, cei cu examen in 2012 sa nu ne putem titulariza in baza art.253.
RăspundețiȘtergereEu sunt un candidat care am luat 9,05 la proba scrisa, in judetul nostru fiind doua note de 9...NU ESTE CORECT FATA DE NOI...nu este vina noastra ca s-a luat in calcul nota de la inspectie si s-au ridicat mediile...DAR MACAR PUTETI FI CORECTI PUNIND CONDITIA DE TITULARIZARE IN BAZA ART.253 PENTRU CEI CU EXAMEN DIN 2012, DACA S-A LUAT NOTA MINIM 7 LA PROBA SCRISA.
Buna seara!
RăspundețiȘtergereProiectul pentru anul 2013-2014 nu prevede nimic despre orele de TIC de la gimnaziu, in metodolgia de anul trecut la art. 12(14) secvspecifica ca sunt discipline obligatorii la clasele V, VI conf. art.68(3) din Legea 1/2011.
In acest proiect nu se precizeaza !!!
Buna ziua. Am observat sa acest proiect este din iunie 2012,iar in 21 ianuarie nu este aprobata metodologia. 7 luni nu sunt suficiente pt realizarea modificarilor?
RăspundețiȘtergereBuna ziua tuturor! Va deranjez cu o intrebare...Stiti daca nota de la inspectia speciala de anul trecut e valabila 2 ani? Se poate da examenul scris anul acesta cu aceeasi nota de anul trecut?
RăspundețiȘtergereexista continuitate pentru cei detasati in interesul invatamantului care au anul acesta clasa pregatitoare
RăspundețiȘtergere?
Cei care au luat note peste 8 la concursul de titularizare in 2012 si au ciclul I Bolognia au dreptul sa se titularizeze cu art. 253 pe un post de liceu viabil 4 ani daca preda la profesionala si clasele a IX si a X . Subiectele au fost pentru profesor I ?
RăspundețiȘtergereAveti dreptate dragi colegii in privinta titularizarii din anul2012 o mare greseala si magarie sa iei nota de titl.mare 8,50 si sa nu te poti detasa ptr. ca nu ai definitvatul.La repartizarea pe posturi ni s-a zis ca putem lua posturi unde vrem ca pe urma ne putem detasa .Au fost 3 posturi pe centrul meu ,am fost a 4 la nota si am prins ultimul post la 70km ptr. ca unul dintre colegii nu a luat post titularizabil cu gandul ca ma voi putea detasa.Am depus dosar de detasare ,a fost acceptat si la sedinta publica am avut surpriza mareeeeeeeee sa mi se zica ca nu ma pot detasa ca nu am def.simteam ca imi fuge pamantul de sub picioare cand am auzit .Consider ca nu este cinstit sa iti impuna sa ai def. ptr. a te putea titulariza. , nici nu avea cum sa-l dau ca nu aveam 2 ani la catedra ptr,ca am fost in concediu de crestere copil,sunt nevoita sa fac naveta 140 km zilnic ca ma trezesc la 5;30 si sa ajung la sc,la 8 si ajung acasa la ora 17este strigator la cer , sa ma apuc de invatat ptr. def. si bineanteles daca il i-au trebuie sa raman la urma dupa 15 sept. sa ma pot detasa si daca mai ai unde..............
RăspundețiȘtergereAs dori sa-mi raspundeti va rog la urmatoarea intrebare:
RăspundețiȘtergereAm luat 7,90 la examenul de titularizare invatatori din 2010. In anul acela nu m-am titularizat deoarece nu erau posturi.Am lucrat ca suplinitor calificat pe un post de gradinita deoarece am dubla specializare.Anul urmator am suplinit pe un post al unei colege care a nascut, de invatator.Iar anul trecut mi-am depus in baza notei am luat post pe site din martie cred deoarece mi-am putut folosi nota.Pe prelungirea contractului de munca pe perioada nedeterminata scrie ca a fost prelungit contractual conform ast 111 alin (6) lit b- Metodologia privind mobilitatea pers did din inv preuniversitar 2012-2013 aprobata prin ordin MECTS nr 5560/07.01.2011 cu modificarile aduse de ordinal MECTS 3157/31.01.2012 in temeiul art 254 alin (1) din legea educ atiei Nationale nr 1/2011
Acum avem un post la care a renuntat o titulara pe raza comunei.
Ma pot titulariza in baza notei din 2010 pe acel post?