7 nov. 2010

Proiecte de metododologii MECTS

Catre,
Sindicatele afiliate F.S.L.I.,
In atentia liderilor de sindicat
Va transmitem atasat proiectele de metodologii care vizeaza managementul resurselor umane, variantele discutate in Comisia de lucru MECTS - Sindicate din data de 04-11-2010.
Va rugam ca pana luni, 08-11-2010 sa ne comunicati propunerile si observatiile asupra acestor proiecte, pe adresele fsli@upcmail.ro si l_vadasz@yahoo.com
Simion HANCESCU
Presedinte FSLI
Mai jos aveti proiectele


Proiecte metodologie miscare de personal

Proiect metodologie gradatie de merit 2011

Proiect metodologie cifra se scolarizare 2011

12 comentarii:

  1. Pe cand o metodologie de reducere draconica a E X C E S U L U I de "documente" scolare solicitate cadrelor didactice ? Cine tine minte toate aceste "documente" scolare , primeste nota 10 !

    RăspundețiȘtergere
  2. Intocmirea dosarului pentru restrangere un calvar pentru mai nimic, iti vine sa-ti iei campii,hartoage ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Hartoagele creeaza locuri de munca la stat bine platite pentru ... Uite asa creste artificial , proportional cu volumul hartiilor inutile , numarul bugetarilor !

    RăspundețiȘtergere
  4. Pazea : http://www.gandul.info/politica/pdl-nu-renunta-la-asumarea-raspunderii-pe-legea-educatiei-de-ce-sunt-in-stare-pedelistii-ca-sa-faca-pe-plac-udmr-7700410 !

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.ziare.com/scoala/invatamant/liviu-pop-o-noua-asumare-pe-legea-educatiei-ar-insemna-ca-pd-l-nu-vrea-reforma-1054145

    RăspundețiȘtergere
  6. in Metodologie, la art 1, alin 14 sa se prevada dreptul profesorilor de socio-umane de a cobori la ciclul primar (clasele III si IV) cu predarea orelor de educatie civica in cazul in care sunt titulari ai unitatii de invatamant si nu li se poate constitui la nivelul acesteia norma de 18 ore.
    Daca se ofera acest drept profesorilor titulari de educatie fizica ai unitatii scolare, de ce sa nu aiba acest drept si cei care au terminat filozofia, istoria, dreptul s.a.?
    In acest sens, pun in atasament propunerea de modificare a acestui aliniat 14 din art. 1 al Metodologiei.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Conform metodologiei, completarea se solutioneaza cu posturi incomplete, deci si 17 ore, la o disciplina sunt considerate ca fiind catedra incompleta, iar cadrul didactic aflat la completare le poate solicita, si comisia de mobilitate nu se poate opune pentru ca completarea se face cu acordul cadrului didactic!, CEEA CE NU E NORMAL

    2. Anul acesta, in Gorj, un cadru didactic din mediul rural si-a copletat catedra cu 9 ore vacante, chiar in localitatea Tg. Jiu, si astfel eu, care eram in restrangere, nu am mai putut fi solutionat la nivelul localitatii Tg. Jiu, unde sunt titular, pentru ca persoana cu completarea, desi avea ore in comuna unde era titulara, a profitat de acel articol din metodologie care spune ca se completeaza catedra numai cu acordul cadrului didactic.

    Asadar eu propun ca si completarile sa se faca in aceeasi sedinta publica, respectand ordinea: localitate-judet-tara, in ordinea descrescatoare a punctajului.
    este important ca la nivelul unei localitati sa aiba loc toate miscarile : completare, restrangere, pretransfer, pentru ca astfel sa fie solutionati profesorii in localitatea unde sunt titulari.

    O alta propunere, de care sper sa se tina cont, este aceea ca dupa efectuarea restrangerilor de activitate de la nivelul unei localitati, sa urmeze pretransferurile din acea localitate, si sa NU se continue cu solutionarea restrangerilor din judet.
    Cei aflati in restrangere nu vor fi afectati, pentru ca cei aflati la pretransfer vor elibera postul pe care sunt, si astfel se poate solutiona restrangerea!
    Un avantaj este faptul ca daca eu sunt titular in localitatea mea, sa nu vina cineva prin restrangere din alta localitate sa-mi ia un post, cel aflat in restrangere putand sa ia ce post las eu!
    IN CONCLUZIE:
    COMPLETAREA DE CATEDRA, RESTRANGERILE, PRETRANSFERUL, SA SE DESFASOARE IN ACEEASI SEDINTA PUBLICA, LA NIVELUL LOCALITATII, IN ORDINEA DESCRESCATOARE A PUNCTAJULUI!!!
    ASTFEL VOR FI INCURAJATE CADRELE DIDACTICE SA PARTICIPE LA ACTIVITATI, PENTRU A AVEA UN PUNCTAJ CAT MAI MARE!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. In tot raul a venit si un bine triumfator!A baga pe cineva in seama inseamna ca acel cineva traieste!NICIODATA NU VOR FI MULTUMITI CU TOTII!nU STIU CE NE VA REZERVA VIITORUL DAR, CRED EU, E DE BINE CA INCA SE TINE SEAMA DE CALITATEA SI INTERESUL ED. AL DASCALULUI PENTRU MUNCA SA!La urma urmei, conteaza cum reusesti sa-l inveti pe elev, nu altceva!E DE BINE, CEEA CE LE UREZ TUTUROR DASCALILOR!

    RăspundețiȘtergere
  9. de ce mama lui proces verbal sunt 2 inspectori pe managementul resurselor umane la isj maramures????? ce ziceti domnule Liviu Pop?
    Or fi 2 in 1 ca si oul kinder cu surprize

    RăspundețiȘtergere
  10. La iedul cu doua capreee......
    JOS POLITICVA!EDUCATIA INSEAMNA NEDISCRIMINARE!FARA POLITICA, FARA NEPOTISM, FARA CORUPTIE!E GREU DE INTELES?AR FI BINE SA SE PRECIZEZE IN REFORMA DE CARE -SI BAT ALTII CAPUL!DOAR ASA S-OR SPALA PACATELE!

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru ca asa vor ei
    numarul insoectorilor s.a redus
    taitorii de frunze nu

    RăspundețiȘtergere
  12. Nimic. Absolut nimic. Un simplu "copy" cosmetizat pe ici-colo, urmat de "paste" si ati "descoperit" America de anul trecut. Nimic.
    Diferenta dintre un lider sindicalist situat la varf si un politician e chestiune de conjugare ("va urma"), in rest traiasca tonele de Metodologii si chinuitoarele zile de reapartitii cu 1-2 posturi titularizabile si sute de suplinitori "calificati" (dumneavoastra nu faceti diferenta asta niciodata, oricum)stresati de grandomania unei Metodologii "brontozauresti"...Nimic.
    Qui prodest?
    Cuvintele dumneavoastra la adresa unui Executiv lipsit de competenta si trambitarea unei feroce atitudini sindicale imbracata in forma "totul pentru dascal" impresioneaza.
    Dar atat.
    Cat despre Metodologie. Nimic nou. Traiasca sindicatul!.
    Ura.(fara semn de exclamare)

    RăspundețiȘtergere