Problemele puse in dezbatere chiar trebuiesc rezolvate iar scopul final: "identificarea unor soluții juridice unitare pentru rezolvarea problemelor enunțate, la nivelul tuturor sindicatelor afiliate" este ceea ce solicitam toti,de mult timp. Succes in demersurile facute!!!!
Vreau sa cred ca se vor rezolva cu succes in instanta problemele absolventilor scolilor echivalente licelului pedagogic, discriminati "cu dedicatie" prin ordinul 3235/9.02.2010 privind aplicarea legii 387. Solutii juridice sunt ... ramane, doar, sa gasim bunavointa ...
Atat absolventii de Liceu Pedagogic cat si absolventii scolilor echivalente au acelasi rang si, implicit, aceleasi drepturi conform art. 16 din Constitutie si art. 50 din Codul muncii. Cum a fost posibil sa se faca o atat de mare discriminare? Liceu Pedagogic+Facultate in profil pedagogic=Profesor in invatamantul primar Liceu teoretic+Scoala Postliceala de 3 ani ECHIVALENTA cu Liceul Pedagogic+Facultate in profil pedagogic=institutor E posibil? Cum justifica aceasta nedreptate cei care au intocmit ordinul? Cat timp le ia ca sa-l corecteze?
După mine nu vor face nimic. Ar fi jenant pt domnul ministru recunoaşterea faptului că nici el nu vede clar pentru că nu cunoaşte schimbările care s-au ivit timp de 20 de ani în acest domeniu.
Mai jenant ar fi sa fie dat un judecata pentru comiterea si necorectarea unor asemenea nedreptati. La aceasta intalnire, toti consilierii juridici sa gaseasca toate argumentele legale pentru punerea in drepturi a absolventilor scolilor echivalente liceului pedagogic si sa le prezinte ministrului in vederea emiterii unui nou ordin care sa elimine "dedicatia" din ordinul cel "mult discutat si prost formulat " pentru a nu ne aduce in situatia de ajunge cu procese pana la CEDO. Liceu teoretic + scoala postliceala pedagogica + colegiu de institutori + facultate in profil pedagogic = 13 ani de studii nerecunoscuti de .... Oana Badea @ co.
Ministerul stie sigur ca se afla pe un taram miscator, dar isi forteaza norocul. Am terminat Drept , dupa L. Ped, nu sunt practician, dar am invatat la scoala aceea, pt ca mi-a placut sa ma perfectionez si sa stiu sa ma apar in unele situatii si pot aduce dovezi clare de discriminare , de incalcare flagranta a drepturilor omului. Nu pot fi dati la o parte oameni care au facut ca toti prof studii superioare de 4 ani, mult inainte de a aparea pe piata acest PIPP si nu sunt vinovati cu nimic ca nu au percutat la interesele ascunse ale UNOR universitati , in complicitate cu MECT. Aveti grija, domnilor ministeriabili, ca un complice ia aceeasi pedeapsa ca si faptuitorul, iar plata va fi impartita pe din doua(despagubirile morale). Sindicatul trebuia sa fie uniform in sustinere pt toti membrii, iar cei de la minister sa nu ne mai considere doar sufragii(apropo de atasamentul politic din X vremuri), pt ca toate-n lumea asta mare sunt VREMELNICE!
Dorim sa se faca dreptate. Sa se scoata din ordin anexelle 1,2,3 .Vrem ca toti absolventii Lic. ped. / scoli echivalente,avand studii superioare sa fim incadrati ca profesori. Munca egala = Incadrare egala = Plata egala. NU MAI ACCEPTAM DISCRIMINARE Vrem sa muncim in liniste. Nu mi se pare corect ca un licentiat in DREPT, care poate sa predea ca profesor de educatie civica la gimnaziu si liceu,sa nu poata fi incadrat ca profesor daca preda la gradinita / primarunde si aici avem disciplina EDUCATIE CIVICA. De ce o asa nedreptate? Avem nevoie de liniste pentru a educa elevii nu sa mergem in instante pentru a ne castiga drepturile pe care unii aflati in fruntea noastra (avand anumite interese)nu vor sa ni le recunoasca In speranta ca vom fi auziti, va multumim.
Luati masura ca toate inspectoratele din tara sa respecte ORDONANTA Nr.1/2010-Art.6 in care se precizeaza acordarea de sume compensatorii tranzitorii pentru ca salariile acordate in luna decembrie 2009 sa fie egale cu cele din luna Ianuarie 2010.Se incalca aceste prevederi din rautate, din indiferenta pentru lege si pentru ca in tara asta face fiecare ce vrea.E tara lui Basescu ce nu stie decat sa invrajbeasca clasele sociale intre ele, sa creeze discordii, conflicte.
Consilierii juridici platiti cu bani frumusei din cotizatiile noastre sa faca bine si sa deschida actiuni in instanta pt ambele situatii discriminatorii dictate de capriciile Oanei Badea care crede ca are ministerul si sindicatele la degetul ei mic. Exista argumente juridice clare pt ambele situatii aparute: absolventii scolilor echivalente si absolventii de studii superioare de pe lista neagra. Acum este momentul ca ... toata crema de juristi din sindicate sa-si arate profesionalismul in cele doua spete.
Oare ce înţeleg domniile lor prin ECHIVALENŢĂ? Dacă sunt şcoli ECHIVALENTE în unele articole de lege, de ce în altele scolile postliceale şi colegiile nu mai sunt echivalente liceului pedagogic? Dacă n-ar exista articolul 2, alineatul 2 al legii 387, am putea crede că am fost cu toţii asimilaţi lic. pedagogice, doar facem aceeaşi muncă şi suntem plătiţi la fel de atâta amar de ani. Dar nu a fost greşeală, a fost un gest deliberat. Dacă sindicatele nu pot sau nu vor să ne ajute, ne vom câştiga dreptul în instanţă.
L-am auzit intr-o seara pe dl. POP,printr-o interventie telefonica in cadrul unei emisiuni Tv, unde ii reprosa doamnei Badea ca ministerul nu a fost capabil sa aprobe ordinul mult discutat. De ce sa ne grabim d.le POP? De ce sa se aprobe un ordin PROST si DISCRIMINATORIU? In ceea ce priveste gasirea unie solutii privind salarizarea aceasta este simpla: ,,cadrele didactice sa fie salarizate la nivelul studiilor,,. Ex. un invatator care a terminat si o facultate si a parcurs modulul pedagogic sa fie platit ca profesor.Este lezne de inteles ca acesta nu putea fi invatator daca nu avea la baza liceul pedagogic, colegiul pedagogic sau o scoala echivalenta.
Dupa spusele domnului Pop numai Legea Educatiei, sa speram, ca va indrepta lucrurile. Domnule Pop va rog sa publicati pe blog-ul dumneavoastra, sau pe site-ul F.S.L.I.,actele necesare deschiderii unei actiuni judecatoresti IN ZIUA IN CARE ORDINUL ACELA VA FI APROBAT. Eu asta am inteles; ca numai in instanta ne vom obtine drepturile. Daca ne ii reprezentati si pe cei discriminati atunci sunt sigur ca asa veti proceda.
Daca numai in insanta ni se rezolva problemele la ce sa mai platim la Sindicat???nu mai bine ne-am angaja fiecare grupa sindicala cate un AVOCAT? cred ca ar fi si mai ieftin si mai eficient!Pe astia la ce ii mai tinem????
cum sa procedam pentru a ne obtine drepturile,ce sa facem daca nu am facut liceul pedagogic sa ne luam vietile asta inseamna ca suntem niste prosti,ca nu stim sa predam ,ca nu avem habar de pedagogie ...ce sa facem
ce faceti,va bateti joc de noi,aveti de gnd sa cedam psihic...vad ca nu luati nici un fel de masuri...imi pare brau ca traiesc in tara asta si ca am invatat dar din pacate nu am facut liceul care trebuia caci se pare ca in tara asta exista doar liceul pedagogic
Domnule Pop, Trebuie sa ne anuntati care sunt demersurile dumneavoastra. Acum trebuie sa ne ajutati! Acum demonstrati daca sindicatul ne sustine sau nu! Aici e vorba despre o discriminare clara a absolventilor de scoli postliceale ECHIVALENTE cu liceul pedagogic. Ce masuri ati luat si veti lua pentru a evita aceasta discriminare?
@21.02.2010 17.01 multumesc @21.02.2010 20.46 incercam @21.02.2010 21.06 nu au nicio justificare decat de la invatamnatul superior si mofturile unora de prin minister. Doar legea educatie o poate corecta @ 21.17 da @21.50 incercam @ 22.09 de acord cu dvs @ 22.58 sper si eu @ 22.02.2010 8.32 sumele tranzitorii se acorda @ 22.02.2010 14.15 luati legatura cu organiyatia judetana/sector si cereti prin memoriu asa ceva @ 22.02.2010 17.21 sindicatul suntem noi. cereti sindicatului sa va reprezinte @ 22.02.2010 19.01 de unde deduceti asa ceva? @22.02.2010 19.04 eu zic sa urmariri CV doamnei si paote asa intelegeti mai multe @22.02.2010 19.26 e semnat. Poate fi atacat in instanta dupa publicarea in Monitorul Oficial sa nu s emai schimbe pana atunci. @ 23.02.2010 13.02 nu @ 23.02.2010 13.07 INSTITUTOR @ 23.02.2010 14.43 nu va interzice nimeni sa nu faceti asa ceva. insa sindicatul nu inseamna numai juridic @ 23.02.2010 14.47 asteptam publicarea in Mo, rezolutia departamentului juridic @ 23.02.2010 20.34 multumesc de sugestie. ma multumesc cu ceea ce am. @ 24.02.2010 19.25 e usor de emis ipoteze. ce masuri ar trebui luate pana nu vedem ordinul in MO. va intreb ce sunteti dvs sa faceti? Apropo. notarea in sem I a fost facuta de catre dvs? De unde vreti putere in negocieri atata timp cand nu suntem uniti si silidari?
Multi absolventi ai liceului pedagogic sunt in aceeasi situatie. Au si modul pedagogic, au si studii superioare, dar in afara profilului pedagogic,nimeni nu spune nimic despre ei! Va rog sa nu-i uitati, nu mai vrem o rediscriminare!
D-le Pop, Nu s-ar putea face o reconversie profesională pentru cei cu Liceul pedagogic + Fac. exceptate prin Ordinul 3235/9 II + un număr de credite prin DPPD în specialitatea învăţământului primar , pentru a deveni profesor înv. primar? O asemenea reconversie este pentru înv. gimnazial/liceal posibilă printr-un ordin al ministrului dat în luna februarie 2010, apărut pe edu.ro
Chiar nu ne dati un raspuns? E posibil? Ati luat vreo masura? Incepem sa credem ca sunteti de acord cu aberatiile din lege si din ordinul ministrului. Cum puteti sa lasati ca sa fie incalcate articole din Codul muncii si din Constitutie? Cum e posibil ca absolventii scolilor echivalente liceului pedagogic sa nu aiba aceleasi drepturi cu cei care au facut pedagogicul???????
Am citit ceea ce a fost discutat in acest departament si nu reies masurile pe care le veti lua in perioada imediat urmatoare pt. a indrepta discriminarea absolventilor de scoli echivalente. Cum e posibil ca un absolvent de Scoala postliceala, incadrat cu aceleasi drepturi ca si absolventul de liceu pedagogic acum sa nu aiba dreptul de a fi incadrat profesor in invatamantul primar/prescolar? liceu pedagogic +facultate in profil pedagogic=profesor liceu+scoala postliceala (echivalenta cu liceul pedagogic)+facultate in profil pedagogic=institutor?????????
Problemele puse in dezbatere chiar trebuiesc rezolvate iar scopul final: "identificarea unor soluții juridice unitare pentru rezolvarea problemelor enunțate, la nivelul tuturor sindicatelor afiliate" este ceea ce solicitam toti,de mult timp.
RăspundețiȘtergereSucces in demersurile facute!!!!
Vreau sa cred ca se vor rezolva cu succes in instanta problemele absolventilor scolilor echivalente licelului pedagogic, discriminati "cu dedicatie" prin ordinul 3235/9.02.2010 privind aplicarea legii 387. Solutii juridice sunt ... ramane, doar, sa gasim bunavointa ...
RăspundețiȘtergereAtat absolventii de Liceu Pedagogic cat si absolventii scolilor echivalente au acelasi rang si, implicit, aceleasi drepturi conform art. 16 din Constitutie si art. 50 din Codul muncii. Cum a fost posibil sa se faca o atat de mare discriminare?
RăspundețiȘtergereLiceu Pedagogic+Facultate in profil pedagogic=Profesor in invatamantul primar
Liceu teoretic+Scoala Postliceala de 3 ani ECHIVALENTA cu Liceul Pedagogic+Facultate in profil pedagogic=institutor
E posibil?
Cum justifica aceasta nedreptate cei care au intocmit ordinul? Cat timp le ia ca sa-l corecteze?
După mine nu vor face nimic. Ar fi jenant pt domnul ministru recunoaşterea faptului că nici el nu vede clar pentru că nu cunoaşte schimbările care s-au ivit timp de 20 de ani în acest domeniu.
RăspundețiȘtergereMai jenant ar fi sa fie dat un judecata pentru comiterea si necorectarea unor asemenea nedreptati. La aceasta intalnire, toti consilierii juridici sa gaseasca toate argumentele legale pentru punerea in drepturi a absolventilor scolilor echivalente liceului pedagogic si sa le prezinte ministrului in vederea emiterii unui nou ordin care sa elimine "dedicatia" din ordinul cel "mult discutat si prost formulat " pentru a nu ne aduce in situatia de ajunge cu procese pana la CEDO. Liceu teoretic + scoala postliceala pedagogica + colegiu de institutori + facultate in profil pedagogic = 13 ani de studii nerecunoscuti de .... Oana Badea @ co.
RăspundețiȘtergereMinisterul stie sigur ca se afla pe un taram miscator, dar isi forteaza norocul. Am terminat Drept , dupa L. Ped, nu sunt practician, dar am invatat la scoala aceea, pt ca mi-a placut sa ma perfectionez si sa stiu sa ma apar in unele situatii si pot aduce dovezi clare de discriminare , de incalcare flagranta a drepturilor omului. Nu pot fi dati la o parte oameni care au facut ca toti prof studii superioare de 4 ani, mult inainte de a aparea pe piata acest PIPP si nu sunt vinovati cu nimic ca nu au percutat la interesele ascunse ale UNOR universitati , in complicitate cu MECT. Aveti grija, domnilor ministeriabili, ca un complice ia aceeasi pedeapsa ca si faptuitorul, iar plata va fi impartita pe din doua(despagubirile morale). Sindicatul trebuia sa fie uniform in sustinere pt toti membrii, iar cei de la minister sa nu ne mai considere doar sufragii(apropo de atasamentul politic din X vremuri), pt ca toate-n lumea asta mare sunt VREMELNICE!
RăspundețiȘtergereDorim sa se faca dreptate. Sa se scoata din ordin anexelle 1,2,3 .Vrem ca toti absolventii Lic. ped. / scoli echivalente,avand studii superioare sa fim incadrati ca profesori.
RăspundețiȘtergereMunca egala = Incadrare egala = Plata egala.
NU MAI ACCEPTAM DISCRIMINARE
Vrem sa muncim in liniste.
Nu mi se pare corect ca un licentiat in DREPT,
care poate sa predea ca profesor de educatie civica la gimnaziu si liceu,sa nu poata fi incadrat ca profesor daca preda la gradinita / primarunde si aici avem disciplina EDUCATIE CIVICA.
De ce o asa nedreptate?
Avem nevoie de liniste pentru a educa elevii nu sa mergem in instante pentru a ne castiga drepturile pe care unii aflati in fruntea noastra (avand anumite interese)nu vor sa ni le recunoasca
In speranta ca vom fi auziti, va multumim.
Luati masura ca toate inspectoratele din tara sa respecte ORDONANTA Nr.1/2010-Art.6 in care se precizeaza acordarea de sume compensatorii tranzitorii pentru ca salariile acordate in luna decembrie 2009 sa fie egale cu cele din luna Ianuarie 2010.Se incalca aceste prevederi din rautate, din indiferenta pentru lege si pentru ca in tara asta face fiecare ce vrea.E tara lui Basescu ce nu stie decat sa invrajbeasca clasele sociale intre ele, sa creeze discordii, conflicte.
RăspundețiȘtergereConsilierii juridici platiti cu bani frumusei din cotizatiile noastre sa faca bine si sa deschida actiuni in instanta pt ambele situatii discriminatorii dictate de capriciile Oanei Badea care crede ca are ministerul si sindicatele la degetul ei mic. Exista argumente juridice clare pt ambele situatii aparute: absolventii scolilor echivalente si absolventii de studii superioare de pe lista neagra. Acum este momentul ca ... toata crema de juristi din sindicate sa-si arate profesionalismul in cele doua spete.
RăspundețiȘtergereOare ce înţeleg domniile lor prin ECHIVALENŢĂ? Dacă sunt şcoli ECHIVALENTE în unele articole de lege, de ce în altele scolile postliceale şi colegiile nu mai sunt echivalente liceului pedagogic? Dacă n-ar exista articolul 2, alineatul 2 al legii 387, am putea crede că am fost cu toţii asimilaţi lic. pedagogice, doar facem aceeaşi muncă şi suntem plătiţi la fel de atâta amar de ani. Dar nu a fost greşeală, a fost un gest deliberat. Dacă sindicatele nu pot sau nu vor să ne ajute, ne vom câştiga dreptul în instanţă.
RăspundețiȘtergerece aveti de gand cu cei care au terminat doar colegiul caci se pare ca suntem cantitate neglijabila nu ne bagati in seama rusine
RăspundețiȘtergereL-am auzit intr-o seara pe dl. POP,printr-o interventie telefonica in cadrul unei emisiuni Tv, unde ii reprosa doamnei Badea ca ministerul nu a fost capabil sa aprobe ordinul mult discutat. De ce sa ne grabim d.le POP? De ce sa se aprobe un ordin PROST si DISCRIMINATORIU?
RăspundețiȘtergereIn ceea ce priveste gasirea unie solutii privind salarizarea aceasta este simpla:
,,cadrele didactice sa fie salarizate la nivelul studiilor,,. Ex. un invatator care a terminat si o facultate si a parcurs modulul pedagogic sa fie platit ca profesor.Este lezne de inteles ca acesta nu putea fi invatator daca nu avea la baza liceul pedagogic, colegiul pedagogic sau o scoala echivalenta.
Dupa spusele domnului Pop numai Legea Educatiei, sa speram, ca va indrepta lucrurile.
RăspundețiȘtergereDomnule Pop va rog sa publicati pe blog-ul dumneavoastra, sau pe site-ul F.S.L.I.,actele necesare deschiderii unei actiuni judecatoresti IN ZIUA IN CARE ORDINUL ACELA VA FI APROBAT.
Eu asta am inteles; ca numai in instanta ne vom obtine drepturile.
Daca ne ii reprezentati si pe cei discriminati atunci sunt sigur ca asa veti proceda.
sunt absolvent lic. ped. + stiintele educatiei/bologna I si dir. m-a incadrat profesor ssd. este corect?
RăspundețiȘtergeresunt absolvent al unei scoli postliceale ped+col instit+pipp. Cum voi fi incadrata/
RăspundețiȘtergereDaca numai in insanta ni se rezolva problemele la ce sa mai platim la Sindicat???nu mai bine ne-am angaja fiecare grupa sindicala cate un AVOCAT? cred ca ar fi si mai ieftin si mai eficient!Pe astia la ce ii mai tinem????
RăspundețiȘtergerecum sa procedam pentru a ne obtine drepturile,ce sa facem daca nu am facut liceul pedagogic sa ne luam vietile asta inseamna ca suntem niste prosti,ca nu stim sa predam ,ca nu avem habar de pedagogie ...ce sa facem
RăspundețiȘtergereD-le Pop faceti-va avocat daca mai vreti sa va platim !
RăspundețiȘtergerece faceti,va bateti joc de noi,aveti de gnd sa cedam psihic...vad ca nu luati nici un fel de masuri...imi pare brau ca traiesc in tara asta si ca am invatat dar din pacate nu am facut liceul care trebuia caci se pare ca in tara asta exista doar liceul pedagogic
RăspundețiȘtergerese pare ca nu ne luati in seama deloc si e mare pacat ...nu cititi nici macar ce scrie aici
RăspundețiȘtergerecitesc multe comentarii si foarte multe emailuri
RăspundețiȘtergereproblema e ca timpul fizic nu imi permite sa raspund asa cum vreau.
Incerc sa recuperez
Domnule Pop,
RăspundețiȘtergereTrebuie sa ne anuntati care sunt demersurile dumneavoastra. Acum trebuie sa ne ajutati! Acum demonstrati daca sindicatul ne sustine sau nu! Aici e vorba despre o discriminare clara a absolventilor de scoli postliceale ECHIVALENTE cu liceul pedagogic. Ce masuri ati luat si veti lua pentru a evita aceasta discriminare?
@21.02.2010 17.01 multumesc
RăspundețiȘtergere@21.02.2010 20.46 incercam
@21.02.2010 21.06 nu au nicio justificare decat de la invatamnatul superior si mofturile unora de prin minister. Doar legea educatie o poate corecta
@ 21.17 da
@21.50 incercam
@ 22.09 de acord cu dvs
@ 22.58 sper si eu
@ 22.02.2010 8.32 sumele tranzitorii se acorda
@ 22.02.2010 14.15 luati legatura cu organiyatia judetana/sector si cereti prin memoriu asa ceva
@ 22.02.2010 17.21 sindicatul suntem noi. cereti sindicatului sa va reprezinte
@ 22.02.2010 19.01 de unde deduceti asa ceva?
@22.02.2010 19.04 eu zic sa urmariri CV doamnei si paote asa intelegeti mai multe
@22.02.2010 19.26 e semnat. Poate fi atacat in instanta dupa publicarea in Monitorul Oficial sa nu s emai schimbe pana atunci.
@ 23.02.2010 13.02 nu
@ 23.02.2010 13.07 INSTITUTOR
@ 23.02.2010 14.43 nu va interzice nimeni sa nu faceti asa ceva. insa sindicatul nu inseamna numai juridic
@ 23.02.2010 14.47 asteptam publicarea in Mo, rezolutia departamentului juridic
@ 23.02.2010 20.34 multumesc de sugestie. ma multumesc cu ceea ce am.
@ 24.02.2010 19.25 e usor de emis ipoteze. ce masuri ar trebui luate pana nu vedem ordinul in MO. va intreb ce sunteti dvs sa faceti? Apropo. notarea in sem I a fost facuta de catre dvs? De unde vreti putere in negocieri atata timp cand nu suntem uniti si silidari?
Multi absolventi ai liceului pedagogic sunt in aceeasi situatie. Au si modul pedagogic, au si studii superioare, dar in afara profilului pedagogic,nimeni nu spune nimic despre ei! Va rog sa nu-i uitati, nu mai vrem o rediscriminare!
RăspundețiȘtergereD-le Pop,
RăspundețiȘtergereNu s-ar putea face o reconversie profesională pentru cei cu Liceul pedagogic + Fac. exceptate prin Ordinul 3235/9 II + un număr de credite prin DPPD în specialitatea învăţământului primar , pentru a deveni profesor înv. primar?
O asemenea reconversie este pentru înv. gimnazial/liceal posibilă printr-un ordin al ministrului dat în luna februarie 2010, apărut pe edu.ro
Chiar nu ne dati un raspuns? E posibil? Ati luat vreo masura? Incepem sa credem ca sunteti de acord cu aberatiile din lege si din ordinul ministrului. Cum puteti sa lasati ca sa fie incalcate articole din Codul muncii si din Constitutie? Cum e posibil ca absolventii scolilor echivalente liceului pedagogic sa nu aiba aceleasi drepturi cu cei care au facut pedagogicul???????
RăspundețiȘtergerenu credeti nimic
RăspundețiȘtergerenu suntem de acord cu multe
iar ceea ce a fost discutat in acest departament aflati si pe www.fsli.ro
Am citit ceea ce a fost discutat in acest departament si nu reies masurile pe care le veti lua in perioada imediat urmatoare pt. a indrepta discriminarea absolventilor de scoli echivalente. Cum e posibil ca un absolvent de Scoala postliceala, incadrat cu aceleasi drepturi ca si absolventul de liceu pedagogic acum sa nu aiba dreptul de a fi incadrat profesor in invatamantul primar/prescolar?
RăspundețiȘtergereliceu pedagogic +facultate in profil pedagogic=profesor
liceu+scoala postliceala (echivalenta cu liceul pedagogic)+facultate in profil pedagogic=institutor?????????
MASURILE SAU CA M UITAT DE A FI LUATE .NU POATE FI UN ORDIN DE MINISTRU MAI TARE CA O LEGE
RăspundețiȘtergere