19 ian. 2010

VAI DE EA ROMANIE, VAI DE EL TAROM

Am un gust amar al zilei de astazi.
Aveam azi bilet de avion Baia Mare Bucuresti, plecare din Baia Mare la ora 6.20.
Zis si facut, am fost in aeroportul din Baia Mare la ora 6.00.
Surpriza insa.. Avionul nu poate decola pentru ca este defect..
Asteptam in aeroport, vreo 40 de pasageri, pana la 8.20 cand aflam ca trebuie sa plecam cu un microbus in Cluj de unde sa plecam spre Bucuresti cu o aeronava la ora 10.40.
Pe cai si hai la Cluj.
Ajungem in Aeroportul din Cluj Napoca la ora 10.20 cand...SURPRIZA
Suntem informati ca piesa defecta urmeaza sa ajunga cu o aeronava de la Bucuresti care urmeaza sa ne imbarce si pe noi si sa ne duca inapoi la Baia Mare, la ora 12.3o, de unde o sa plecam catre Bucuresti.
Interesul unei piese asupra unor calatori..
Nu inteleg multe despre serviciile si eficienta celor de la TAROM, dar sper sa ma lamuresc si o sa postez dupa ce ajun..sper azi..in Bucuresti.
Vai de ele servicii de comunicare ...vai de el Tarom.
P.S. Am ajuns cu greu la 14.50 in Bucuresti.
Lipsa de comunicare intre aeroporturi si conducerea TAROM a dus la acest disconfort din care nu stiu cibe are de castigat sau pierdut.
Nu vreau sa comentez altceva

4 comentarii:

  1. Imi cer scuze ca intervin dar va asigur ca eforturile zilnice facute de Tarom pentru confortul pasagerilor nu sunt mici. Astfel de neregularitati generate de evenimente tehnice au survenit extrem de rar pe Aeroportul Baia Mare, pasagerilor fiindu-le asigurate cu regularitate serviciile de transport aerian de catre Tarom (mai putin atunci cand au intervenit conditiile meteo nefavorabile - in astfel de cazuri chiar s-au luat decizii prompte si coerente). Tocmai faptul ca astfel de evenimente tehnice la aeronava apar atat de rar a facut sa existe o mica balabaiala - trimitandu-se pasagerii grabiti la Cluj (in speranta ca acestia vor prinde alte curse spre Bucuresti!) Nu s-a intamplat asa, desi va asigur ca aceasta era ideea/speranta, si pana la urma pasagerii ajung in Bucuresti via Baia Mare. Este o situatie intr-adevar neplacuta... Dar va asigur inca o data ca efortul Tarom-ului merita cel putin respectul meu. Si daca nu al Dvs., macar efortul angajatilor din Baia Mare ai Tarom - acesta fiind cel mai vizibil! Asadar generalizarile lovesc in... pianist! Nu trageti in pianist! Va rog!
    Cu stima,
    T. Brad,
    Director operational,
    Aeroportul Baia Mare
    PS: nu sunt angajat al Tarom!. Noi suntem alta institutie... pentru cine nu e familiarizat zic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am avut nici o clipa impresia ca e vina celor din Baia Mare. Sunt convins ca managementul defectuos in aceasta situatie a fost instrumentat de la Bucuresti, de la centru. Cheltuiala de energie si bani si mai ales de comunicare. Aveau numarul de telefon al tuturor pasagerilor care aveau bilete rezervate pe net.
    Nu aveau cum sa ia acea decizie cei din Maramures fara "indicatii" de la centru.
    Daca ma gandesc ca s-a renuntat la cele patru curse care erau pe ruta BM-Bucuresti, precum si ziua de vineri in care nu se deplaseaza aeronava in Baia Mare ma indeamna sa cred ca Maramuresul este marginalizat. Mai ales ca in ultimul timp am vazut ca se circula destul de mult pe ruta respectiva. Nu sunt convins ca nu e management defectuos instrumentat de la centru. Dar nu vreau sa acuz. In rest numai de bine si tot respectul pentru echipa TAROM din Maramures.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se da salariul 13 aferent anului 2009?
    Unele scoli l-au dat.Boc zicea ca nu se mai da..........

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vedeti cum stau copii in drum ca s-a defectat microbusul scolii si asta aproape saptamanal!

    RăspundețiȘtergere