Liviu, mă refer la acei itemi, puncte, în urma cărăra vom fi punctaţi.
Loredana, performanţa unui cadru didactic nu depinde numai de competenţele lui, ci şi de potenţialul copiilor. Eu m-aş teme să introduc povestea asta cu salarizarea în funcţie de performanţă, căci unii profesori lucrează cu elevi cu potenţial scăzut, cu care munceşte din greu să-i aducă pe linia de plutire, iar alţii cu elevi cu potenţial ridicat, pentru care efortul de formare nu este la fel de mare.
Eu ce nu înțeleg din acești itemi e următorul lucru:ei sunt formulați ca și cum toți profesorii sunt și diriginți iar unii țin mai mult de competența directorului decât a unui profesor. Ex.la secțiunea 2 (realizarea efectivă a curriculum-ului:2b2-existența conținuturilor privitoare la istoria , tradițiile și cultura minorităților etnice, religioase sau de altă natură existente în unitatea școlară.Ca profesor de educație fizică sau matematică ce ar trebui să fac pentru a îndeplini această condiție și pentru a fi punctată. secțiunea 4-încurajarea competiției oneste între educabili prin concursurile interne cu premii și alte forme de recompensare a progresului.Cu alte cuvinte dacă școala nu are fonduri sau directorul consideră că unele concursuri sunt mai importante decât altele, pentru calificativul FB ori scoatem bani din buzunarul propriu ori ne mulțumim cu suficient. Sunt doar două situații care mă intrigă dar sunt sigură că dacă ați posta aceste criterii atunci vor mai fi descoperite și alte neclarități .
Si criteriile unde sunt? Ca ce ee scris acolo sunt mai mult forme de evaluare a personalului didactic.
RăspundețiȘtergerear trebui stabilit un criteriu de performanta si pt profesori caci degeaba se dau salarii mai mari daca nu va creste si calitatea invatamantului...nu?
RăspundețiȘtergere@CORA ce intelegeti prin criterii. Ca si completare a materialului. Multumesc
RăspundețiȘtergere@loredana o sa vedem. Nu cred ca este o regula
Liviu, mă refer la acei itemi, puncte, în urma cărăra vom fi punctaţi.
RăspundețiȘtergereLoredana, performanţa unui cadru didactic nu depinde numai de competenţele lui, ci şi de potenţialul copiilor. Eu m-aş teme să introduc povestea asta cu salarizarea în funcţie de performanţă, căci unii profesori lucrează cu elevi cu potenţial scăzut, cu care munceşte din greu să-i aducă pe linia de plutire, iar alţii cu elevi cu potenţial ridicat, pentru care efortul de formare nu este la fel de mare.
@Cora
RăspundețiȘtergereparerea mea este ca sunt ok
putem sa deliem pe fiecare in parte
Eu ce nu înțeleg din acești itemi e următorul lucru:ei sunt formulați ca și cum toți profesorii sunt și diriginți iar unii țin mai mult de competența directorului decât a unui profesor.
RăspundețiȘtergereEx.la secțiunea 2 (realizarea efectivă a curriculum-ului:2b2-existența conținuturilor privitoare la istoria , tradițiile și cultura minorităților etnice, religioase sau de altă natură existente în unitatea școlară.Ca profesor de educație fizică sau matematică ce ar trebui să fac pentru a îndeplini această condiție și pentru a fi punctată.
secțiunea 4-încurajarea competiției oneste între educabili prin concursurile interne cu premii și alte forme de recompensare a progresului.Cu alte cuvinte dacă școala nu are fonduri sau directorul consideră că unele concursuri sunt mai importante decât altele, pentru calificativul FB ori scoatem bani din buzunarul propriu ori ne mulțumim cu suficient.
Sunt doar două situații care mă intrigă dar sunt sigură că dacă ați posta aceste criterii atunci vor mai fi descoperite și alte neclarități .
multumesc
RăspundețiȘtergere